MC på god vei mot 100.000 km - og enda lenger...
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
MC på god vei mot 100.000 km - og enda lenger...
Hva med en tråd om motorsykler med forholdsvis lang kjørelengde og erfaringer eierne har hatt med disse?
Være seg fra sykkelen var ny og brukteierskap.
Selv har jeg hatt min KTM 1290 SA S som ny siden april 2018 og kjørt tett på 76000 km. med denne.
Har hatt noen problemer underveis, men alle fikset på garantien. Dog ingen driftstans under kjøring.
Oppdaget nylig litt oljesvetting på framgaffelen og tenkte at det kunne være greit med en framgaffelservice etter drøye 75K kjørte km.
Det kostet meg 4655,- kr., som jeg synes jeg er helt innafor etter snart fem sesonger på mange "vedlikeholdsfrie" norske veier...
Ellers har jeg ikke ikke hatt behov for bytte av bremseklosser så langt. Kjede og drev er byttet en gang så langt på noen og førti tusen km.
Drivlinja som sitter på nå ser ut til å holde noen tusen til.
Ang. dekk; kjører på Mitas Terra Force-R, som har holdt der gående i 14000 km. før de bør byttes ut.
Bytter olje og filter selv mellom ordinære skiftintervall og og har så langt ikke registrert noe målbart oljeforbruk.
Være seg fra sykkelen var ny og brukteierskap.
Selv har jeg hatt min KTM 1290 SA S som ny siden april 2018 og kjørt tett på 76000 km. med denne.
Har hatt noen problemer underveis, men alle fikset på garantien. Dog ingen driftstans under kjøring.
Oppdaget nylig litt oljesvetting på framgaffelen og tenkte at det kunne være greit med en framgaffelservice etter drøye 75K kjørte km.
Det kostet meg 4655,- kr., som jeg synes jeg er helt innafor etter snart fem sesonger på mange "vedlikeholdsfrie" norske veier...
Ellers har jeg ikke ikke hatt behov for bytte av bremseklosser så langt. Kjede og drev er byttet en gang så langt på noen og førti tusen km.
Drivlinja som sitter på nå ser ut til å holde noen tusen til.
Ang. dekk; kjører på Mitas Terra Force-R, som har holdt der gående i 14000 km. før de bør byttes ut.
Bytter olje og filter selv mellom ordinære skiftintervall og og har så langt ikke registrert noe målbart oljeforbruk.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
Online
- Innlegg: 797
- Registrert: 17 des 2019, 13:19
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
- Bosted: Skien
Re: MC på god vei mot 100.000 km...
På Vei til vår MC Kafe på Søndag, så bikket vår venn Svein 500.000 km på sin 1990 modell K1100RS. Hatt sykkelen fra den var ny.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Re: MC på god vei mot 100.000 km...
Du verden, det var imponerende Har han tenkt på hvor mange timer han har på sykkel’n
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
- Innlegg: 7812
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Bosted: Tranby
Re: MC på god vei mot 100.000 km...
Overtok en godt brukt CBR1000F -88 på ca 80000km har nå rundet ca130000km skal straks shippes for 3 gang til ukes kjøring i alpene med "redlinedriving" snill sykkel som aldri klager på annet enn dårlig bensin og over 2000moh.
Får jo nødvendig service med olje filter og ventisjekker og bremser/ lagere- monterer nytt sett med pilot road6 nå før avreise.
Får jo nødvendig service med olje filter og ventisjekker og bremser/ lagere- monterer nytt sett med pilot road6 nå før avreise.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- Olav K
- Innlegg: 2660
- Registrert: 18 mai 2013, 14:07
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
- Bosted: Odda/Rosendal
Re: MC på god vei mot 100.000 km...
Min 2019 mod GSA vil vel bikke 90 000km ila Italia-turen i september.
Hadde et lite lade-problem som dukket opp i starten, blei fikset på garanti og siden har den gått prikkfritt.
Så det er jeg ganske fornøyd med, jeg sparer den ikke akkurat, GSAen min.
Mye røff bruk og tildels sporty kjøring (har jeg hørt fra lensmannen) men det er tydelig at 40år med utvikling har hatt noe for seg
Hadde et lite lade-problem som dukket opp i starten, blei fikset på garanti og siden har den gått prikkfritt.
Så det er jeg ganske fornøyd med, jeg sparer den ikke akkurat, GSAen min.
Mye røff bruk og tildels sporty kjøring (har jeg hørt fra lensmannen) men det er tydelig at 40år med utvikling har hatt noe for seg
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Innlegg: 227
- Registrert: 01 sep 2022, 14:00
- Motorsykkelen din: Suzuki Bandit 1200N
- Bosted: Bjørkelangen
Re: MC på god vei mot 100.000 km...
Det er så drøyt, og fett. Skulle gjerne tatt over sykkelen når han er ferdig med den, noe sier meg at den har levd et godt liv med god oppfølging.
Re: MC på god vei mot 100.000 km...
Hvordan du oppbevarer, parkerer, lagrer eller vinterlagrer din motorsykkel over tid når den ikke er i bruk er ikke uten betydning for ett langt og godt liv som også vil påvirke øvrig vedlikehold over tid. Vil også tro det har betydning for tiden du ønsker å bruke penger på vedlikehold samt eie og bruker sykkel’n som ofte påvirkes av det estetiske og tillstand.
https://www.mcsiden.no/viewtopic.php?t=6411
I utgangspunktet var min plan etter kjøp av BMW’n å la den stå parkert skjermet lunt og godt bak huset med presenning mot sol, regn, støv og fugledritt. Det er for lengst ryddet plass i garasjen hvor den står parkert trygt og godt selv om det påvirker øvrig plass der. Kan ikke huske jeg noen gang har eid en tohjuling som har vært parkert ute over tid når den ikke har vært i bruk.
Selv vet jeg ganske mye om hvordan motorsykler av eldre årgang med lite plast materialer osv påvirkes av bruk, tid og lagring. Nyere sykler hvor det er utstrakt bruk av ikke metall materialer for å spare vekt blant annet vil jeg tro også påvirkes kraftig av hvordan de lagres eller parkeres. En motorsykkel som ikke har vært lagret gunstig og ikke vedlikehold over tid blir dyr å løfte estetisk og teknisk hvis du ønsker en sykkel i «mint» kondisjon.
En godt vedlikehold motorsykkel med høy kilometerstand ser jeg ingen fare ved å kjøpe som vil være en billig og veldig god sykkel i mange år for en gjennomsnitt mc bruker
https://www.mcsiden.no/viewtopic.php?t=13901
https://www.mcsiden.no/viewtopic.php?t=6411
I utgangspunktet var min plan etter kjøp av BMW’n å la den stå parkert skjermet lunt og godt bak huset med presenning mot sol, regn, støv og fugledritt. Det er for lengst ryddet plass i garasjen hvor den står parkert trygt og godt selv om det påvirker øvrig plass der. Kan ikke huske jeg noen gang har eid en tohjuling som har vært parkert ute over tid når den ikke har vært i bruk.
Selv vet jeg ganske mye om hvordan motorsykler av eldre årgang med lite plast materialer osv påvirkes av bruk, tid og lagring. Nyere sykler hvor det er utstrakt bruk av ikke metall materialer for å spare vekt blant annet vil jeg tro også påvirkes kraftig av hvordan de lagres eller parkeres. En motorsykkel som ikke har vært lagret gunstig og ikke vedlikehold over tid blir dyr å løfte estetisk og teknisk hvis du ønsker en sykkel i «mint» kondisjon.
En godt vedlikehold motorsykkel med høy kilometerstand ser jeg ingen fare ved å kjøpe som vil være en billig og veldig god sykkel i mange år for en gjennomsnitt mc bruker
https://www.mcsiden.no/viewtopic.php?t=13901
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
-
- Innlegg: 317
- Registrert: 22 jul 2020, 13:31
- Motorsykkelen din: '20 Tiger 900 Rally Pro
- Bosted: Østfold
Re: MC på god vei mot 100.000 km...
Anskaffet som kjent en 2004-modell V-Strom for ca. halvannet år siden. Den hadde da gått ca. 94 000 og er i skrivende stund på nesten 108 000. Hva som er gjort og ikke tidligere er vanskelig å si det den er helt fri for dokumentert servicehistorikk, forrige eier hadde knapt hatt den et år og han husket heller ikke stort av hva forrige eier der igjen (som hadde den ganske mange år minns jeg) hadde gjort underveis. Jeg tror den har levd et ganske godt liv tatt i betrakning hvor hel og pen den ser ut til å være så gammel og velbrukt.
I mitt eie har den fått nye bremseskiver og klosser - skivene som satt på mistenker jeg at kan ha vært de som satt på sykkelen som ny - samt en ny styrekrone. En storservice inkl. ventilsjekk (standard 96 000 service) og ny olje+filter hver 6000 km.
Den bruker litt olje - ikke ukjent på disse modellene. Slapp også ut litt gaffelolje i fjor sommer som viste seg å bare skyldes litt skitt i pakningene, men det blir nok kanskje å koste på en lite gaffelservice i vinter. Har ikke merket noe til at den ene gaffelen i teorien har litt mindre olje enn den andre, men nå er ikke disse syklene kjent for å ha spesielt gode dempere i utgangspunktet... xD
Det er ingen tvil om at mange sykler har det i seg å leve i flere hundre tusen kilometer. BMW finner man mange av med høy kilometerstand, men hva kostnaden har vært underveis for å holde disse i live vet jeg ikke. Man hører mye snakk om at bl.a. BMW er dyre ift. service og slikt, men det skal sies at deler til eldre japanske sykler er jaggu ikke billige de heller...
Seiglevde Suzukier som V-Strom (både 650 og 1000) virker til å i stor grad være fornøyd så lenge de får fersk olje iht. serviceintervallene og jeg har hørt om mange som har disse på nærmere 200 000 uten antydning til at de nærmer seg slutten.
Det drøyeste jeg har hørt om så langt er en 1999-modell Varadero 1000 med over 700 000 på telleren: https://www.varahannes.at
I mitt eie har den fått nye bremseskiver og klosser - skivene som satt på mistenker jeg at kan ha vært de som satt på sykkelen som ny - samt en ny styrekrone. En storservice inkl. ventilsjekk (standard 96 000 service) og ny olje+filter hver 6000 km.
Den bruker litt olje - ikke ukjent på disse modellene. Slapp også ut litt gaffelolje i fjor sommer som viste seg å bare skyldes litt skitt i pakningene, men det blir nok kanskje å koste på en lite gaffelservice i vinter. Har ikke merket noe til at den ene gaffelen i teorien har litt mindre olje enn den andre, men nå er ikke disse syklene kjent for å ha spesielt gode dempere i utgangspunktet... xD
Det er ingen tvil om at mange sykler har det i seg å leve i flere hundre tusen kilometer. BMW finner man mange av med høy kilometerstand, men hva kostnaden har vært underveis for å holde disse i live vet jeg ikke. Man hører mye snakk om at bl.a. BMW er dyre ift. service og slikt, men det skal sies at deler til eldre japanske sykler er jaggu ikke billige de heller...
Seiglevde Suzukier som V-Strom (både 650 og 1000) virker til å i stor grad være fornøyd så lenge de får fersk olje iht. serviceintervallene og jeg har hørt om mange som har disse på nærmere 200 000 uten antydning til at de nærmer seg slutten.
Det drøyeste jeg har hørt om så langt er en 1999-modell Varadero 1000 med over 700 000 på telleren: https://www.varahannes.at
-
Online
- Innlegg: 797
- Registrert: 17 des 2019, 13:19
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
- Bosted: Skien
Re: MC på god vei mot 100.000 km...
Svein kjører turer daglig. Han er 73 eller 74 år nå, men i topp form.
For noen få år siden dro han til skogs pga. krystallsyke og nedlegg i venstre sving på Valebøveien (kjent MC vei.) Krystallsyken var han ikke klar over annet enn at han hadde merket noe svimmel, men på denne turen ble plutselig helling til venstre vært, så da dro det til skogs inn i alt av trær som var der og fikk vel 4 mnd. på sykehus for reparasjon av frontpartiet på kroppen.
Nå ere på tide med en airbag vest Svein sa jeg til han, men han var for "gammal" til d nå sa han
Re: MC på god vei mot 100.000 km - og enda lenger...
:)
I Norge med bare et halvt år sesong (og mye regn) rekker ikke syklene gå så langt, med noen unntak.
Hvis syklene får godt stell og gode vintre, hvorfor skulle de ikke gå like langt som bilmotorer?
Burde de ikke fint greie over 100 000 -150 000 km.. for ikke å si 200 000 eller mer?
:)
I Norge med bare et halvt år sesong (og mye regn) rekker ikke syklene gå så langt, med noen unntak.
Hvis syklene får godt stell og gode vintre, hvorfor skulle de ikke gå like langt som bilmotorer?
Burde de ikke fint greie over 100 000 -150 000 km.. for ikke å si 200 000 eller mer?
:)
"Do the right thing"
-
- Innlegg: 503
- Registrert: 28 feb 2021, 12:45
- Motorsykkelen din: 2012 yamaha fz8, 2015 Suzuki vstrom 1000
Re: MC på god vei mot 100.000 km - og enda lenger...
Ganske enkelt fordi din jevne mc motor er presset mer på ytelse enn en vanlig bilmotor.
Var mer sant før men ennå til en viss grad.
Det som tar livet at motorer er varme og materiell belastning.
Når du skal hente ut mellom 150 og 200hk på en motor med under 1500cc sier det seg selv at en del deler inne i den motoren lever et tøft liv.
Er nok også grunnen for at en del av syklene man ser med veldig høy km stand er sykler som er kjent for å være litt slappe.
Bmw k serie, v-twin suzuki å noen andre.
Flotte sykler men de river ikke skinnet av pølsa
Var mer sant før men ennå til en viss grad.
Det som tar livet at motorer er varme og materiell belastning.
Når du skal hente ut mellom 150 og 200hk på en motor med under 1500cc sier det seg selv at en del deler inne i den motoren lever et tøft liv.
Er nok også grunnen for at en del av syklene man ser med veldig høy km stand er sykler som er kjent for å være litt slappe.
Bmw k serie, v-twin suzuki å noen andre.
Flotte sykler men de river ikke skinnet av pølsa
If you gonna be dumb you gotta be tough
-
- Innlegg: 166
- Registrert: 22 jul 2019, 10:10
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA 2016 / 890 Adv R 2021
- Bosted: Oslo
Re: MC på god vei mot 100.000 km - og enda lenger...
Min KTM 1290 SA 2016 har nå gått 148.000 km. 100.000 i mitt eie og ikke hatt noen problemer. Lekkasje i framgaffel 2 ganger som enkelt ble fikset med modifisert brusflaske :) Så litt påfyll av gaffelolje er noe jeg må gjøre. Hatt 2 ventilsjekk uten noen justeringer. Ellers er alt av vanlige ting gjort selv.
Så den har vært utrolig fin. Kjøpt en 890 AR nå så litt usikker på framtiden for 1290en men tror vel ikke den får mye på finn.no. Mulig den tar ett vinteropplag til i Spania.
Så den har vært utrolig fin. Kjøpt en 890 AR nå så litt usikker på framtiden for 1290en men tror vel ikke den får mye på finn.no. Mulig den tar ett vinteropplag til i Spania.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: MC på god vei mot 100.000 km - og enda lenger...
Kanskje den beste 1290 SA'en så langt, "hvithvalen" fra 2015 til 2017.
Hadde veldig lite trøbbel med denne.
Men gaffellekkasje fikk jeg som ikke lot seg fikse med Sealmate eller andre hjemmelagede løsninger...
Også har denne modellen er lavere tyngdepunkt enn den jeg har nå siden 2015 modellen har 30 liters tank med kamre på siden og langt nede på sykkelen.
På mange måter savner jeg 2015 modellen, må jeg bare erkjenne...
Hadde veldig lite trøbbel med denne.
Men gaffellekkasje fikk jeg som ikke lot seg fikse med Sealmate eller andre hjemmelagede løsninger...
Også har denne modellen er lavere tyngdepunkt enn den jeg har nå siden 2015 modellen har 30 liters tank med kamre på siden og langt nede på sykkelen.
På mange måter savner jeg 2015 modellen, må jeg bare erkjenne...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: MC på god vei mot 100.000 km - og enda lenger...
Har bestandig likt «hvithvalen» som du kaller den, veldig flott sykkel :)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: MC på god vei mot 100.000 km - og enda lenger...
Veldig bra sykkel det der !
Og tydelig at de holder lenge også slik @kaiu har erfart så langt.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering