Banekjøring i nærheten av Trøndelag

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
Torgeir_Rusten
Innlegg: 2
Registrert: 04 apr 2024, 11:30
Motorsykkelen din: Fazer 600 Cafe Racer

Banekjøring i nærheten av Trøndelag

Legg inn av Torgeir_Rusten »

Hei,

Ny til forumet og håper noen i Trøndelag kan være behjelpelig så jeg for kjørt litt på bane i år.

Har lett etter muligheter for banekjøring med MC i nærheten av Trondheim for i år(2024) og har ikke klart å finne noe ennå. Er det noen som vet om noen rustløser, førerutviklingskurs eller rene banedager for MC som ikke er alt for langt unna?

Kjører også bil på bane og har en endurosykkel(og Snowbike) som jeg gjerne skulle brukt så kom også gjerne med forslag for å få brukt det også.

Jeg var med på en banedagene på Verdal arrangert av Ride som ga mersmak men det virker som de ikke arrangerer lenger. Så heller ikke noe annet relevant på kalenderen til Verdal motorsenter men der står det også bare "lukket arrangement" eller en forkortelse som ikke gir mening på noen av dagene.

Er det mulig å kjøre MC på banen på Frøya?

Brukeravatar
Canutus
Innlegg: 470
Registrert: 10 mai 2016, 11:24
Motorsykkelen din: BMW K1300R
Sted: Vinje - Sentralt i MC eldorado
Kontakt:

Re: Banekjøring i nærheten av Trøndelag

Legg inn av Canutus »

Velkommen som forumbruker:-)
Aner ikke hvor jeg har denne oversikten ifra, men har no hatt den liggende i bokmerkesamlingen. Gir jo egenlig ikke noe godt svar, men kansje en ledetråd for videre undersøkelse.

https://track-registry-production.web.app/track-map

Brukeravatar
Ronning
Innlegg: 298
Registrert: 06 apr 2017, 11:13
Motorsykkelen din: KTM 950SM
Sted: Malvik

Re: Banekjøring i nærheten av Trøndelag

Legg inn av Ronning »

Vet det var noe rustløsing på frigården førrte helga i mai i fjor. Naf og eller en trafikkskole på Stjørdal som arrangerte. Vet ikke om det er i år... men går vel an å lete litt der

Online
Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6958
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Banekjøring i nærheten av Trøndelag

Legg inn av kjellv »

NAF MC Møre og Romsdal i samarbeid med NMCU Møre og Romsdal arrangerer rustløserkurs på Halsa 4 mai. Etter siste grensejusteringer er Halsa nå i Trøndelag.
https://www.facebook.com/events/7907079 ... f=newsfeed

Torgeir_Rusten
Innlegg: 2
Registrert: 04 apr 2024, 11:30
Motorsykkelen din: Fazer 600 Cafe Racer

Re: Banekjøring i nærheten av Trøndelag

Legg inn av Torgeir_Rusten »

Takk for gode tips, skal sjekke ut linkene. Halsa er jo innenfor for en dagstur selv om Cafe raceren ikke er bygget for komfort :twothumbs:

Svar