Hei,
Har brukt vinteren på vurderingen og jeg har nå bestemt meg for å bytte ut min Multistrada V4S til noe annet. Sykkelen er uten tvil den beste sykkelen jeg har både prøvd og eid så langt og valget er ikke det letteste, Selv om jeg har gitt det et forsøk nå på våren igjen så har jeg ikke nok tid til mc kjøring slik det engang var og slik intensjonen var når jeg kjøpte den. En sykkel i denne prisklassen som stort sett står på dobbel støtta blir for dumt. Da er det bedre å ha en som kan stå klar + noen prosjekter som jeg kan kose meg med de dagene jeg har litt tid.
Tanken var å få med fruen, men det har hun ikke lyst til og da blir ego trippen desto større.
Arbeid og noe lengre arbeidsvei tar også bort en god del av tiden jeg får til rådighet i ukene. I tillegg ser jeg at det ikke blir noen lange turer som en slik sykkel er laget for og da går liksom det ene etter det andre grunnlaget bort.
Kommer til å legge den på finn.no etter hvert, men skal ha med meg 1.Mai turen før den blir vasket en siste gang og lagt ut.
Hvis noe her inne er på utkikk eller kjenner noen som er ute etter en fantastisk sykkel så ta kontakt.
Sykkelen ble kjøpt i 2021 av meg og jeg har derfor full kontroll over historikken og den aldri vært i bakken i form av velt i fart eller fra støtten.
Kjørelengde passerte akkurat 17.000 km og jeg er ca. midt i livet på dekk sett nr.2.
Det er en V4S med noen oppgraderinger som følger:
Har skiftet de grå side dekslene til røde.
Full Acrapovic m/map som gir en hysterisk flott lyd (nypris 34.000,-) orginal eksos følger med.
Evotech radiator og oljekjøler beskyttere.
Givi Motorbøyle
Orginale Ducati sidevesker og topp boks med røde deksler, Innervesker medfølger.
Ducati tank bag
SW Motech sidebærer + 2 x 45L alukasser
SW Motech 37L topp boks
Givi Trekker 58L ( allerede lagt ut på finn, men kan følge i en pakke)
SW Motech TRAX toolbox for å feste på innsiden av sidebærer.
SW Motech TRAX WP M/L expansion bag ( 2 stk.)
Sikkert noe jeg glemmer i farta, men kan oppdater når jeg kommer på det.
Total kost på ny sykkel med deler er vel 390-400K så her kan noen spare det første store tapet men fremdeles sitte igjen med en relativt ny og lite brukt sykkel.
Utover dette er den tatt godt vare på og servicer er fulgt opp på merkeverksted.
Pris blir vi enige om, men dette er vel den som kommer ut på finn med mest utstyr og tilbehør hvis det er ønskelig å ha med. Annet blir å avtale.
Hva jeg skal ha nå...? Blir vel en Yamaha for enkelhetens skyld siden grunnet kort vei til service verksted og som er passelig til noen småturer i distriktet en gang i ny og ne.
Ducati Multistrada V4S
- Audi Mannen
- Innlegg: 818
- Registrert: 23 mai 2017, 14:13
- Motorsykkelen din: Yamaha XJR 1300
- Bosted: Kristiansund
Ducati Multistrada V4S
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Ducati Multistrada V4S - 2021
Re: Ducati Multistrada V4S
Mange som leser innlegget men ingen kommentar, uansett så er dette en kjempeflott sykkel. Men i alle dager du har bra med utstyr for å dra på tur, hvilke bagasje løsning velger vi i dag. Riktig eksos! Må ærlig innrømme jeg leste innlegget ditt med stor interesse. Lykke til med salget
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Ducati Multistrada V4S
Selv synes jeg det var litt trist lesning, dette...
Spesielt med tanke på den åpenbare entusiasmen hva gjelder alt utstyret du har kostet på denne sykkelen @Audi Mannen .
Her har du ikke spart på noe og har fått konfigurert en topp sykkel til en skikkelige adventurer.
Også strekker ikke tiden til...
Men jeg håper det fortsatt er glør i MC-interessen?
Er redd det blir en del kronasjer som går i sluket når denne selges siden man sjelden, om noen gang, får tilbake det man ga for det omfanget av ekstrautstyr denne 'stradaen har. Dessverre...
Den har til og med unike Tutoro Dhain Oiler .
Spesielt med tanke på den åpenbare entusiasmen hva gjelder alt utstyret du har kostet på denne sykkelen @Audi Mannen .
Her har du ikke spart på noe og har fått konfigurert en topp sykkel til en skikkelige adventurer.
Også strekker ikke tiden til...
Men jeg håper det fortsatt er glør i MC-interessen?
Er redd det blir en del kronasjer som går i sluket når denne selges siden man sjelden, om noen gang, får tilbake det man ga for det omfanget av ekstrautstyr denne 'stradaen har. Dessverre...
Den har til og med unike Tutoro Dhain Oiler .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: Ducati Multistrada V4S
Du er inne på noe der @AJ men av egen erfaring vet jeg interessen kan svinge da det til tider kan være andre prioriteringer men som @Audi Mannen skriver så har han planer. Litt spent på hva du legger i prosjekter i tilegg til en som står klar
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- Tore L
- Innlegg: 1004
- Registrert: 08 jul 2014, 12:25
- Motorsykkelen din: 24 BSA GoldStar 650 -24 Triumph Tiger 900 GT Pro
- Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)
Re: Ducati Multistrada V4S
Jeg har vært så heldig, og ligge bak Audi Mannen med min BMW K1200 GT og med fult pådrag, og den lyden fra V4s'en er himmelsk.
Veldig synd at du ikke får tid til å bruke sykkelen så mye som du ønsker, hadde jeg ikke akkurat kjøpt Tigeren, så skulle jeg dratt opp til møre og hentet den. Det er en fantastisk fin ekvipasje du har Audi Mannen og jeg håper våres MC veier krysses igjen, med eller uten Ducatin :)
Lykke til med salget
Veldig synd at du ikke får tid til å bruke sykkelen så mye som du ønsker, hadde jeg ikke akkurat kjøpt Tigeren, så skulle jeg dratt opp til møre og hentet den. Det er en fantastisk fin ekvipasje du har Audi Mannen og jeg håper våres MC veier krysses igjen, med eller uten Ducatin :)
Lykke til med salget
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
- Gammelsmurfen
- Innlegg: 1561
- Registrert: 09 nov 2020, 19:05
- Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022
Re: Ducati Multistrada V4S
Flott sykkel jeg både fikk høre å ta i øyesyn i august da vi møttes på brua ved Averøy sammen med @kjellv under turen min til Nordmøre sist høst. Synd du får for lite tid til å bruke den, forståelig at den blir i dyreste laget som garasjedronning.
Men bra du ikke har tenkt å slutte helt med MC da
Men bra du ikke har tenkt å slutte helt med MC da
- Audi Mannen
- Innlegg: 818
- Registrert: 23 mai 2017, 14:13
- Motorsykkelen din: Yamaha XJR 1300
- Bosted: Kristiansund
Re: Ducati Multistrada V4S
Takker for omtanken fra alle. Jeg skal overhodet ikke gi meg med sykkel, men geografisk sett her jeg bor innbyr ikke akkurat til en som meg heller. Jeg er av typen som blir raskt lei av å kjøre samme vei hele tiden og etter 6-7 år med kjøring her så må jeg nå kjøre 1,5 - 2 timer FØR jeg kan komme meg til "nye" veier. Da blir det ikke mye tid igjen til å ha det gøy for man skal jo kjøre returen også hjem igjen.
Har i flere år holdt på med "prosjekter" med litt smårep og fiksing på 1 stk Yamaha 650 Turbo, 2 stk XT 600, DT 125, AS3 125, GT 125 og trives veldig godt med det når man kan gå ut i garasjen når man har en time for å pusle litt på en motor eller annet som trenger pleie og som man kan la stå urørt til neste time man har ledig uten at det plager meg. Tråden din @dypen om en 2 takt Yamaha twin får meg til å klø i fingra . Jeg elsker gamle Yamaha med twin og 2-takt
Har i flere år holdt på med "prosjekter" med litt smårep og fiksing på 1 stk Yamaha 650 Turbo, 2 stk XT 600, DT 125, AS3 125, GT 125 og trives veldig godt med det når man kan gå ut i garasjen når man har en time for å pusle litt på en motor eller annet som trenger pleie og som man kan la stå urørt til neste time man har ledig uten at det plager meg. Tråden din @dypen om en 2 takt Yamaha twin får meg til å klø i fingra . Jeg elsker gamle Yamaha med twin og 2-takt
Ducati Multistrada V4S - 2021
- Audi Mannen
- Innlegg: 818
- Registrert: 23 mai 2017, 14:13
- Motorsykkelen din: Yamaha XJR 1300
- Bosted: Kristiansund
Re: Ducati Multistrada V4S
Da gikk sykkelen til østlandet i området en plass mellom Frogner og Lørenfallet i Lillestrøm. En særdeles hyggelig voksen mann som helt sikkert får mange fine turer.
Nå er jakten for alvor i gang etter noe å sette fingrene i da det ble veldig tomt i garasjen.
Nå er jakten for alvor i gang etter noe å sette fingrene i da det ble veldig tomt i garasjen.
Ducati Multistrada V4S - 2021
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Ducati Multistrada V4S
Gratulerer med salget, da...Audi Mannen skrev: ↑12 jun 2024, 15:13 Da gikk sykkelen til østlandet i området en plass mellom Frogner og Lørenfallet i Lillestrøm. En særdeles hyggelig voksen mann som helt sikkert får mange fine turer.
Nå er jakten for alvor i gang etter noe å sette fingrene i da det ble veldig tomt i garasjen.
Tør man spørre om hva den ble solgt for?
Og hva har man(nen) sett seg ut nå?
For en motorsykkel må du vel ha ?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Audi Mannen
- Innlegg: 818
- Registrert: 23 mai 2017, 14:13
- Motorsykkelen din: Yamaha XJR 1300
- Bosted: Kristiansund
Re: Ducati Multistrada V4S
Den gikk for prisen de ligger ute for på finn, litt under 300K.AJ skrev: ↑12 jun 2024, 17:56Gratulerer med salget, da...Audi Mannen skrev: ↑12 jun 2024, 15:13 Da gikk sykkelen til østlandet i området en plass mellom Frogner og Lørenfallet i Lillestrøm. En særdeles hyggelig voksen mann som helt sikkert får mange fine turer.
Nå er jakten for alvor i gang etter noe å sette fingrene i da det ble veldig tomt i garasjen.
Tør man spørre om hva den ble solgt for?
Og hva har man(nen) sett seg ut nå?
For en motorsykkel må du vel ha ?
Kikker på det meste, XJR1300, FJR 1300 men har mot alle odds kikket på Tore L sin også som er gode sykler å kjøre . Skulle jeg gå på en smell og gå for det merket så må jeg vel "de badge" sykkelen. Har prøvd sykkelen til en kamerat og det var en K1600... Så Dypen sin var også i kikkerten for en tid tilbake. . Litt over pris nivået jeg tenkte på siden det blir kjørt så lite, men for en maskin de syklene er.
Vi får se hva tiden bringer, jeg stresser ikke selv om det kribler ekstra nå som man IKKE har muligheten til å kjøre når man vil og kan. Det er vel det værste. Været er jo også en hjelper da det har vært helt i bånn så det har ikke fristet med 7 grader og vannrett regn i det siste.
Ducati Multistrada V4S - 2021