Trollrally 2008
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38917
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Trollrally 2008
Her noen bilder fra Trollrally 2008.
Kona og jeg bråbrestemte oss for å dra og gjorde dermed ingen avtale om å dra sammen med andre. Det kan vi gjerne tenke oss å gjøre neste år.
Litt tidlig å avtale noe selvfølgelig, men noe å tenke på når tiden næremre seg i løpet av 2009 sesongen... :
Et par bilder fra treffplassen og den flotte stranda inne på området...
Dette er fra en tur vi gjorde på lørdagen. Husker ikke veinummeret og heller ikke hvor mange mil vi kjørte. Men en fin tur var det uansett
'Residensen' vår på Trollrally...
Og her to meget trivelige folk som jeg kjente litt fra før etter kontakt på Internett og som kona og jeg møtte for første gang på Trollrally og ble bedre kjent med. Flotte mennesker! :thumbleft:
Nok et bilde fra Trollrally plassen... (kommer litt hulter til bulter disse bildene, men det gjør vel ingenting vil jeg tro...)
Og for noen (ingen av oss... ) ble kanskje lørdagskvelden og lørdagsdansen seende slik ut. Det er ikke til å legge skjul på at det drikkes mye av enkelte på Trollrally... Likevel oppstår det lite tull og problemer.
Sånn er det når haugevis med voksne og hyggelige MCister møtes :)
Dette var min andre Trollrally tur og neppe den siste!
Kanskje vi sees til neste år?
Kona og jeg bråbrestemte oss for å dra og gjorde dermed ingen avtale om å dra sammen med andre. Det kan vi gjerne tenke oss å gjøre neste år.
Litt tidlig å avtale noe selvfølgelig, men noe å tenke på når tiden næremre seg i løpet av 2009 sesongen... :
Et par bilder fra treffplassen og den flotte stranda inne på området...
Dette er fra en tur vi gjorde på lørdagen. Husker ikke veinummeret og heller ikke hvor mange mil vi kjørte. Men en fin tur var det uansett
'Residensen' vår på Trollrally...
Og her to meget trivelige folk som jeg kjente litt fra før etter kontakt på Internett og som kona og jeg møtte for første gang på Trollrally og ble bedre kjent med. Flotte mennesker! :thumbleft:
Nok et bilde fra Trollrally plassen... (kommer litt hulter til bulter disse bildene, men det gjør vel ingenting vil jeg tro...)
Og for noen (ingen av oss... ) ble kanskje lørdagskvelden og lørdagsdansen seende slik ut. Det er ikke til å legge skjul på at det drikkes mye av enkelte på Trollrally... Likevel oppstår det lite tull og problemer.
Sånn er det når haugevis med voksne og hyggelige MCister møtes :)
Dette var min andre Trollrally tur og neppe den siste!
Kanskje vi sees til neste år?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38917
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Flott!
Gleder meg allerede nå til neste års Rally
Gleder meg allerede nå til neste års Rally
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38917
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Fant noen flere biler fra årets Troll...
Fint vær, mye lek og moro... :)
Her et bilde av den flotte ST800'en til Bimma...:
Og denne 'klassikeren' tilhører Kjitta8648. Flott sykkel det også, så klart!
Og til slutt en av veteranene, nemdlig Indianerens Indian
Og de om beundrer den 'den gamle blå damen' er fruen til AJ, Bimma og Kjitta8648
Fint vær, mye lek og moro... :)
Her et bilde av den flotte ST800'en til Bimma...:
Og denne 'klassikeren' tilhører Kjitta8648. Flott sykkel det også, så klart!
Og til slutt en av veteranene, nemdlig Indianerens Indian
Og de om beundrer den 'den gamle blå damen' er fruen til AJ, Bimma og Kjitta8648
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Bimma
- Innlegg: 713
- Registrert: 03 nov 2008, 15:11
- Motorsykkelen din: BMW F800ST 08-mod.
- Bosted: Drammen
- Kontakt:
Her kommer det noen bilder fra meg også:
ÅRETS TROLLRALLY, 29 - 31 AUGUST
Tradisjonen tro, ble turen igjen lagt til Fyresdal denne siste helga i august. :)
Jeg møtte Hanne og Hans på Skollenborg, og så bar det av gårde i bra driv vestover mot Telemark.
Været viste seg fra sin beste side denne helgen, men det var kaldt om natta….brrrr. Musikken var som alltid bra, og folk møtte opp i godt humør, klare for nok ei feststemt helg ved Fyresvatn. De siste tallene jeg hørte før jeg reiste hjem, var at ca. 1800 mennesker hadde funnet veien hit i år. :thumbup:
Her kjører vi på RV 134 og har nådd Flatdal
Pause i Seljord
Mange sykler hadde lagt turen i retning Telemark denne dagen
Her er vi trygt forbi HD’ene, og har fått opp farta igjen langs Vraavatn.
Vi nærmer oss målet, og en stopp for bunkring av både fast og flytende føde må til
MÅLET ER NÅDD...! :)
Lang kø ved innsjekkinga, men det gikk kjapt unna med forhåndsutfylte invitasjoner
Her er bungalowen min trygt forankret
En av de første jeg traff dette året var mekkern, som viste seg å campe noen få telt bortafor meg. Så da slapp han jo ikke unna å være byggeleder under oppføringa av bungalowen… :
Lørdagen opprant med strålende sol etter ei natt med bare 3 plussgrader :shock: . Iskald og grøssen krabbet jeg ut av teltet lørdags morgen, og fant ut at eneste mulighet til å få varmen til å sirkulere i kroppen igjen var å ta et morgenbad. Det fristet ikke i kulda, og vannet var KALDT…brrrr. Men det funket, og jeg fikk raskt varmen tilbake etter nattas kuldesjokk. :)
Stranda her i Fyresdal er helt fantastisk, og utover dagen var dette en trivelig plass å være……for de som hadde tid til det... Andre var mer opptatt av å ta runden på plassen, og det tok heeeele dagen…hehe :Laughing: :occasion5:
Det var utrolig mye kjentfolk som hadde tatt turen hit fra både fjern og nær, så lørdagen ble en travel dag. :happy3:
Her møtte jeg også AJ og Kjitta8648 for første gang. Skikkelig trivelige folk! Jeg fikk også gleden av å hilse på kona til AJ, ei flott dame…!! :)
Kawa’n til Kjitta8648
Etterhvert kom det en kjent sykkel inn på plassen. Det var Indianeren som var i farta, og selvsagt måtte vi strake veien bort å hilse på
Indianeren, Bimma, Kjitta8648 og AJ, pent oppstilt for fotografering :Laughing:
Detaljene må med...... :)
Så hadde turen kommet til å hilse på sykkelen til AJ
Som alltid ble det mye latter under trefflekene.... :
Og folk ble etter hvert sultne som ulver, og køen vokste....
Holy Riders var som alltid å finne på sin faste plass :)
Skodda kommer sigende inn og skaper en trollsk stemning :angel8:
Nede ved stranda fant jeg omsider veien til kjentfolk fra Drammen. Vi hadde en hyggelig kveldsstund helt nede ved stranda.
Heldigvis er det ingen forbud mot å tenne bål her i Fyresdal
Lørdagsnatta var akkurat like kald som natta før, og jeg ble like kald selv om jeg gjorde mitt beste for å fylle på nok frostvæske :drunken:
Men det eneste det resulterte i, var en sein avreise hjem på søndagen... :sad11:
Søndag ved lunsjtider stod Bimmern ferdig pakket og ventet tålmodig på at eieren skulle bli klar å kjøre...
Men etter å ha kastet et blikk på denne plakaten :shock: , ble det ikke tatt noen sjanser, så avreisetidspunktet ble utsatt :angel13:
BikerJenz fra Buddy MC inviterte på vafler. Så ingen led noen nød under ventetiden...
Endelig fikk jeg smakt på vaflene. Under Hardangerteffet ble jeg ”lurt".. Der var det ikke lov å fyre med ved, og jernet funka dårlig på primusen… :
Vaffelkoz i skogen…… og noen tålmodige sjeler…… :Laughing:
Klokka 15 var vi klare for avreise, og vi var langt fra de siste som forlot Fyresvatnet denne søndagen…. :happy7:
Det ble en stopp og litt middag i maven i Seljord på returen også.
Jeg kan se tilbake på nok et flott og sosialt Trollrally. Det var så mange kjente der i år, at jeg fikk aldri tatt runden ferdig og hilst på alle. Men til neste år blir det nye muligheter…! :thumbup:
ÅRETS TROLLRALLY, 29 - 31 AUGUST
Tradisjonen tro, ble turen igjen lagt til Fyresdal denne siste helga i august. :)
Jeg møtte Hanne og Hans på Skollenborg, og så bar det av gårde i bra driv vestover mot Telemark.
Været viste seg fra sin beste side denne helgen, men det var kaldt om natta….brrrr. Musikken var som alltid bra, og folk møtte opp i godt humør, klare for nok ei feststemt helg ved Fyresvatn. De siste tallene jeg hørte før jeg reiste hjem, var at ca. 1800 mennesker hadde funnet veien hit i år. :thumbup:
Her kjører vi på RV 134 og har nådd Flatdal
Pause i Seljord
Mange sykler hadde lagt turen i retning Telemark denne dagen
Her er vi trygt forbi HD’ene, og har fått opp farta igjen langs Vraavatn.
Vi nærmer oss målet, og en stopp for bunkring av både fast og flytende føde må til
MÅLET ER NÅDD...! :)
Lang kø ved innsjekkinga, men det gikk kjapt unna med forhåndsutfylte invitasjoner
Her er bungalowen min trygt forankret
En av de første jeg traff dette året var mekkern, som viste seg å campe noen få telt bortafor meg. Så da slapp han jo ikke unna å være byggeleder under oppføringa av bungalowen… :
Lørdagen opprant med strålende sol etter ei natt med bare 3 plussgrader :shock: . Iskald og grøssen krabbet jeg ut av teltet lørdags morgen, og fant ut at eneste mulighet til å få varmen til å sirkulere i kroppen igjen var å ta et morgenbad. Det fristet ikke i kulda, og vannet var KALDT…brrrr. Men det funket, og jeg fikk raskt varmen tilbake etter nattas kuldesjokk. :)
Stranda her i Fyresdal er helt fantastisk, og utover dagen var dette en trivelig plass å være……for de som hadde tid til det... Andre var mer opptatt av å ta runden på plassen, og det tok heeeele dagen…hehe :Laughing: :occasion5:
Det var utrolig mye kjentfolk som hadde tatt turen hit fra både fjern og nær, så lørdagen ble en travel dag. :happy3:
Her møtte jeg også AJ og Kjitta8648 for første gang. Skikkelig trivelige folk! Jeg fikk også gleden av å hilse på kona til AJ, ei flott dame…!! :)
Kawa’n til Kjitta8648
Etterhvert kom det en kjent sykkel inn på plassen. Det var Indianeren som var i farta, og selvsagt måtte vi strake veien bort å hilse på
Indianeren, Bimma, Kjitta8648 og AJ, pent oppstilt for fotografering :Laughing:
Detaljene må med...... :)
Så hadde turen kommet til å hilse på sykkelen til AJ
Som alltid ble det mye latter under trefflekene.... :
Og folk ble etter hvert sultne som ulver, og køen vokste....
Holy Riders var som alltid å finne på sin faste plass :)
Skodda kommer sigende inn og skaper en trollsk stemning :angel8:
Nede ved stranda fant jeg omsider veien til kjentfolk fra Drammen. Vi hadde en hyggelig kveldsstund helt nede ved stranda.
Heldigvis er det ingen forbud mot å tenne bål her i Fyresdal
Lørdagsnatta var akkurat like kald som natta før, og jeg ble like kald selv om jeg gjorde mitt beste for å fylle på nok frostvæske :drunken:
Men det eneste det resulterte i, var en sein avreise hjem på søndagen... :sad11:
Søndag ved lunsjtider stod Bimmern ferdig pakket og ventet tålmodig på at eieren skulle bli klar å kjøre...
Men etter å ha kastet et blikk på denne plakaten :shock: , ble det ikke tatt noen sjanser, så avreisetidspunktet ble utsatt :angel13:
BikerJenz fra Buddy MC inviterte på vafler. Så ingen led noen nød under ventetiden...
Endelig fikk jeg smakt på vaflene. Under Hardangerteffet ble jeg ”lurt".. Der var det ikke lov å fyre med ved, og jernet funka dårlig på primusen… :
Vaffelkoz i skogen…… og noen tålmodige sjeler…… :Laughing:
Klokka 15 var vi klare for avreise, og vi var langt fra de siste som forlot Fyresvatnet denne søndagen…. :happy7:
Det ble en stopp og litt middag i maven i Seljord på returen også.
Jeg kan se tilbake på nok et flott og sosialt Trollrally. Det var så mange kjente der i år, at jeg fikk aldri tatt runden ferdig og hilst på alle. Men til neste år blir det nye muligheter…! :thumbup:
Livet består av øyeblikk - nyt dem !
Tohjuling: BMW F800ST 08-mod.
Kjørelengde 2007: 18.230 km ___ 2008: 24.540 km ___ 2009: 17.300km___2010: 17.889 km
BLOGGEN MIN: mc-tourer.com
Tohjuling: BMW F800ST 08-mod.
Kjørelengde 2007: 18.230 km ___ 2008: 24.540 km ___ 2009: 17.300km___2010: 17.889 km
BLOGGEN MIN: mc-tourer.com
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38917
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Flotte bilder, Bimma!
Morsom video også...
Vi møtes igjen til neste år også, men det blir nok flere møter før den tid, tenker jeg...
Morsom video også...
Vi møtes igjen til neste år også, men det blir nok flere møter før den tid, tenker jeg...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Bimma
- Innlegg: 713
- Registrert: 03 nov 2008, 15:11
- Motorsykkelen din: BMW F800ST 08-mod.
- Bosted: Drammen
- Kontakt:
Takker og bukker... :oops:
På tide at jeg får bidratt med noen bilder og referater. Må vel skjerpe meg få laget blog snart.... :
Flere turer blir det garantert før neste Trollrally...! :)
På tide at jeg får bidratt med noen bilder og referater. Må vel skjerpe meg få laget blog snart.... :
Flere turer blir det garantert før neste Trollrally...! :)
Sist redigert av Bimma den 09 nov 2008, 02:00, redigert 1 gang totalt.
Livet består av øyeblikk - nyt dem !
Tohjuling: BMW F800ST 08-mod.
Kjørelengde 2007: 18.230 km ___ 2008: 24.540 km ___ 2009: 17.300km___2010: 17.889 km
BLOGGEN MIN: mc-tourer.com
Tohjuling: BMW F800ST 08-mod.
Kjørelengde 2007: 18.230 km ___ 2008: 24.540 km ___ 2009: 17.300km___2010: 17.889 km
BLOGGEN MIN: mc-tourer.com
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38917
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Kan nok være på tide med en blogg ja... :Laughing:
Selv om bimmer'n er gått i dvale... :sad11:
Selv om bimmer'n er gått i dvale... :sad11:
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Bimma
- Innlegg: 713
- Registrert: 03 nov 2008, 15:11
- Motorsykkelen din: BMW F800ST 08-mod.
- Bosted: Drammen
- Kontakt:
Jeg er ikke akkurat av de kjappeste.men jeg jobber med saken... :Laughing:
Og selv om bimmer'n har gått i dvale, så får jeg prøve å unngå at eieren gjør det samme..
Og selv om bimmer'n har gått i dvale, så får jeg prøve å unngå at eieren gjør det samme..
Livet består av øyeblikk - nyt dem !
Tohjuling: BMW F800ST 08-mod.
Kjørelengde 2007: 18.230 km ___ 2008: 24.540 km ___ 2009: 17.300km___2010: 17.889 km
BLOGGEN MIN: mc-tourer.com
Tohjuling: BMW F800ST 08-mod.
Kjørelengde 2007: 18.230 km ___ 2008: 24.540 km ___ 2009: 17.300km___2010: 17.889 km
BLOGGEN MIN: mc-tourer.com
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38917
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Tru'kke det er no' fare med detBimma skrev:Jeg er ikke akkurat av de kjappeste.men jeg jobber med saken... :Laughing:
Og selv om bimmer'n har gått i dvale, så får jeg prøve å unngå at eieren gjør det samme..
Oj!! det begynner visst å bli litt sent...
Vi snakkes mer senere, Bimma, ok?
Alltid hyggelig å slå av en prat med deg :)
Go' natt!
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Bimma
- Innlegg: 713
- Registrert: 03 nov 2008, 15:11
- Motorsykkelen din: BMW F800ST 08-mod.
- Bosted: Drammen
- Kontakt:
Har klokka blitt så mye..?? :shock:
Snakkes senere..... G'natt !!
: : : : :
Snakkes senere..... G'natt !!
: : : : :
Livet består av øyeblikk - nyt dem !
Tohjuling: BMW F800ST 08-mod.
Kjørelengde 2007: 18.230 km ___ 2008: 24.540 km ___ 2009: 17.300km___2010: 17.889 km
BLOGGEN MIN: mc-tourer.com
Tohjuling: BMW F800ST 08-mod.
Kjørelengde 2007: 18.230 km ___ 2008: 24.540 km ___ 2009: 17.300km___2010: 17.889 km
BLOGGEN MIN: mc-tourer.com