Hof MC er livsfarlig.....

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Hof MC er livsfarlig.....

Legg inn av Dexter »

Godtvoksen skrev:
Dexter skrev:Jeg så den annonsen GV, men jeg klarte ikke å finne produktene i nettbutikken... Nå er det slik at jeg burde begynne å vurdere klesbytte og jeg kunne godt tenkt meg å prøve Halvarssons Proximo. Må vel kjøre meg en tur til Hof MC å kikke litt
Ja, vi må diskutere klær uten å komme inn på politikk..:-) Jeg tenker også på Halvarsson Proximo side 38 kombinert med Differ bukse side 53 som finnes i D størrelse.... :knegg

http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/v ... y=56s0215v
Den buksa er helt sikkert et bra alternativ. Prisen var ikke så gærn den heller, men jakken synes jeg er dyr... hva er den store forskjellen på Proxima og Tour på side 52? Prisforskjellen er stor i allefall
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Godtvoksen

Re: Hof MC er livsfarlig.....

Legg inn av Godtvoksen »

MrErling skrev:
Det er hårreisende hvordan folk her hjemme på steinrøysa, godtar det ene etter det andre påbud.
Og.., hvis du ikke liker alle disse forbud/påbud ( eller hva fa** det heter), ja da har du angst eller fobi.... :jada:
...skjerpings Godtfjott :orefk

:prop:
Meld deg da inn i et av de politiske partiene som jobber imot offentlige reguleringer og påbud, og diskuter politikk i politiske forum. I denne tråden diskuterer vi MC-bekledning som Hof-MC selger en del rimeligere en andre... :mk

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Sted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Hof MC er livsfarlig.....

Legg inn av Crinos »

KawaSuki skrev:Ikke for å kritisere din søster " Crinos " , men jeg synes Veivesenet i Norge heller bør legge mer vekt på
veivedlikehold ,enn MC-førernes fargevalg ! .
Non offense taken! :thumleft Gjett om jeg mobber henne for å være "kommunal" så, hun har passet påskrevet og ja... Veivesenet burde fokusere mer på å fikseveier enn rare tiltak som har ymse utfall....

Men tilbake til Hof og bekledning...
Jeg har myset litt på siden, og lurer på om web siden er i manko i forhold til butikk innhold?

Noe jeg tenkte på i 2001 (så lenge for TRON Legacy med andre ord) var å sy inn lyswire i kjøreutstyret.
Det hele begynte med at jeg var sterkt inne i Casemodding. (modifisering av PC kabinetter til det ekstreme), og hadde kjøpt meg en del neon wire med inverter som både kunne kjøres fra en batteripakke eller 12v....

Eneste er at det ser ok ut i mørket, men ikke fult så ok i dagslys...
http://www.flickr.com/photos/el_wire/5414760044/" onclick="window.open(this.href);return false;

Noe som hadde vert skikkelig cool var om ryggen lyste rødt når man var på bremsen, og stavde "IDIOT" når bilen bak var for nærme... :P :p
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Hof MC er livsfarlig.....

Legg inn av Kawasaki »

Crinos skrev:Men tilbake til Hof og bekledning...
Jeg har myset litt på siden, og lurer på om web siden er i manko i forhold til butikk innhold?

Det skal du ikke se bort fra. Var innom butikken hans en gang,og det så ut som om noen hadde sluppet en bombe der.
Men hyggelig type,og det så nesten ut som om han hadde kontroll på hvor tingene var,utrolig nok :lol
ikkebike.norwegianforum.net

Tysnes
Innlegg: 845
Registrert: 06 des 2009, 14:00
Motorsykkelen din: yamaha tdm 900 04, Honda cb 750 f 83
Sted: Tysnes

Re: Hof MC er livsfarlig.....

Legg inn av Tysnes »

Godtvoksen skrev:
Dexter skrev:Jeg så den annonsen GV, men jeg klarte ikke å finne produktene i nettbutikken... Nå er det slik at jeg burde begynne å vurdere klesbytte og jeg kunne godt tenkt meg å prøve Halvarssons Proximo. Må vel kjøre meg en tur til Hof MC å kikke litt
Ja, vi må diskutere klær uten å komme inn på politikk..:-) Jeg tenker også på Halvarsson Proximo side 38 kombinert med Differ bukse side 53 som finnes i D størrelse.... :knegg

http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/v ... y=56s0215v
Proximo jakken såg bra ut , tenkte å kjøpe ny jakke når eg kommer ned i XL ;e

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Hof MC er livsfarlig.....

Legg inn av jhn »

MrErling sa:
" ...for vi klarte oss godt før uten alle disse påbudene og reglene......"
Gjorde vi/dere egentlig det? Antallet mc'r har vel snart 10doblet seg de siste 30 år, mens det motsatte har skjedd med antallet alvorlig skadde/drepte, til tross for vår elendige veistandard og økte fartsressurser i alle kjøretøy. Æ vet jo ikke eksakt hva det kommer av, men æ trur ikke at folk generelt e blitt så mye smartere, har en mistanke om at en kombinasjon av mange regler å påbud kan være årsaken.
For ordens skyld, æ vil heller ikke ha påbud om hverken gul hjelm eller vest.
En ting til, Dexter, ikke vær så snar å komme opp med flagget, e du snill, at en samtale flyter litt ut e jo normalt i det virkelige liv. Men selvfølgelig stoppe ufinheter.
eeehh... forresten, bare gjør som du synes e best, det har jo funket så langt

Brukeravatar
KawaSuki
Innlegg: 83
Registrert: 06 mai 2011, 22:27
Motorsykkelen din: Suzuki Bandit 1200 SA 2006 mod. -
Sted: Halden/Tistedal

Re: Hof MC er livsfarlig.....

Legg inn av KawaSuki »

Den største faren , er når det blir fokuset for mye på sikkerhet ! . :notworthy:
Lett påvirkelige individer , kan da tro , at bare de ifører seg det som på papiret er mest sikkert ,
så er de " udødelige " , og kjører deretter ! . :prop:

KawaSuki

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Hof MC er livsfarlig.....

Legg inn av jhn »

Har jo hørt det argumentet en del ganger, men æ trur ærlig talt at det ikke e så mange som bruker tildels mye penger på sikkerhetsutstyr og samtidig har et såpass "bevisstløst" forhold til sikkerhet, kanskje det e naivt av mæ, men...

Svar