Har testet iPhone, men det klarer jeg ikke... Alt for låst i forhold til valg, og det at iTunes er påkrevd fungerer bare ikke for meg...
Liker du Tattoo'en din, er nok en oppgradering til Incredible S eller Wildfire S et kjempe steg for deg GV.

Jeg er 98% sikker på at Shubert's Intercom kan snakke med Scala rider G4. Neste gang jeg treffer duville så må jeg få testet ut det...Crinos skrev:Da jeg så på Schubert og Schubert's intercom fikk jeg beskjed av forhandleren av at den snakket kun med andre Schubert "hjelmer".. Litt rart, siden bluetooth er bluetooth, men forhandleren mente at dette var for å få flere til å bytte til Schubert... Litt sleip produkt design med andre ord.
Fikk problemer med Scala Teamset intercom'en vår på turen til Trøndelagen. Er veldig følsomt for regn dette systemet, ser det ut til...Dexter skrev:B-U-M-P (bring up my post)Dexter skrev:Er det noen i nærheten av meg her som vil være med å kjøpe Scala Rider G4?
http://cdon.no/elektronikk/cardo_scala_ ... om-8300275" onclick="window.open(this.href);return false;
Det blir noen kroner billigere enn å kjøpe bare 1 alene og jeg har jo ikke bruk for 2...
Første mann til mølla - laup å kjaup!
Fortsatt ingen?
Blir vel samme på Android, for er ikke google-konto påkrevd på Android?Crinos skrev:Har testet iPhone, men det klarer jeg ikke... Alt for låst i forhold til valg, og det at iTunes er påkrevd fungerer bare ikke for meg...
Vi har nå brukt settet vårt i drøye 2 år. I det siste har det fusket innimellom ved at vi brått ikke får kontakt (alt er helt stille hos begge). Etter at ihvertfall den ene av oss har restartet enheten, så er alt i orden igjen. Dette skjer av og til, uavhengig av været egentlig. Forøvrig svært godt fornøyd.Solo-rider skrev:Hallo !
Ser at flere her har kjøpt Scala Rider Q2 . Er dere fornøyd med dem/fungerer settet bike 2 bike ?
Tenker da på Cardo Scala Rider Q2 MultiSet.