Dagens latter! Glis og gapskratt her på MCsiden.no!

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3348
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Dagens latter.

Legg inn av Dexter »

To kvinner sitter og snakker: - Vi hadde sex i går, katastrofe! Han kom hjem fra jobben, spiste middag på tre min., vi hadde sex i fire min. og to min. senere sov han. Hva med deg? - Fantastisk! Han inviterte meg på middag på restaurant etter mitt valg, vi gikk en romantisk tur hjem som tok ca. en time. Vel hjemme tente han levende lys og så hadde vi forspill i en time, vi hadde vidunderlig sex i minst en time og til slutt, tenk deg, snakket vi sammen en time! Et vidunderlig eventyr med andre ord.
Deres respektive menn sitter og snakker: - Vi hadde sex i går. Helt rått! Kom hjem fra jobben, middagen var allerede servert, spiste, hadde sex og sovnet med engang. Kan ikke bli bedre. Hva med deg? - Katastrofe! Kom hjem fra jobben, strømmen var gått. Måtte inviterte kjærringa på middag, smakte ikke godt, men dyrt, hadde ikke råd til taxi hjem, så vi måtte gå. Kommer hjem, fremdeles ingen strøm, måtte tenne noen stearinlys så vi kunne se. Var så jævlig irritert at det tok meg en time å få den opp og stå, og klarte ikke å komme før etter 1 time. Jævlig frustrerende! Da jeg endelig kom, fikk jeg ikke sove, minst en time lå jeg der og hørte kjærringa plapre!!
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
SheDevil
Innlegg: 1910
Registrert: 19 des 2008, 06:37
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Sted: Sør-Trøndelag

Re: Dagens latter.

Legg inn av SheDevil »

AJ skrev:Hva med denne totalt sprø greia her :knegg

[video]http://vimeo.com/31090103[/video]
Dette......var.....sprøtt ja....
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Brukeravatar
bikerdude73
Innlegg: 960
Registrert: 04 jul 2010, 11:13
Motorsykkelen din: SR 500, Monster 900, TDM 850
Sted: Karmøy

Re: Dagens latter.

Legg inn av bikerdude73 »

Alligatorskinnsko.. En nordmann på ferie i Florida får lyst på alligatorskinnssko og går i butikken for å prøve et par. De er helt fantastiske å ha på, men selvfølgelig alt for dyre for nordmannen. Han prøver derfor å prute, men butikkinnehaveren er en sta grådigpeis og firer ikke en krone. I raseri går nordmannen ut av butikken mens han skriker: Bare behold de elendige skoene dine. Skal det være på denne måten, skal jeg pinadø leie meg båt, dra oppover sumpene her, fange meg en alligator og lage sko selv! Jada, bare gjør det du, sier butikkinnehaveren og legger til med et smil: du treffer sikkert de to svenskene som var her i samme ærend som deg i går. De skulle også skaffe sko på egen hånd, sa de. Nordmannen er ærekjær og leier seg båt. Han kjører oppover sumpen og etter noen timer får han øye på to karer som står med oppbrettete bukser ute i sumpen med hvert sitt spyd i hendene. Det må være svenskene, tenker nordmannen og svinger mot de to. Nordmannen skal til å si noe, da en diger alligator kommer glidende gjennom vannet mot den ene svensken. Svensken står urørlig mens alligatoren nærmer seg. Når den er like ved, kjører svensken spydet sitt gjennom hodet På alligatoren, kjemper seg i land og Får, etter litt basking, dratt alligatoren opp På land, der det forresten ligger en liten haug døde alligatorer. Svensken snur alligatoren på ryggen, undersøker føttene dens og utbryter oppgitt: Satan också! Inte sko på den här heller.
SR 500 Cafe Racer, Monster 900 og TDM 850

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Dagens latter.

Legg inn av Intruder »

:[-X :[-X Burde vel holdt kjæft,ser damene i hovedstaden har fått nok nå :ills

Men det har tydeligvis ikke herrene.................... :prop:
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Sted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Dagens latter.

Legg inn av Crinos »

En kvinne skal til å stige inn på bussen. Men hun oppdager at skjørtet hennes er så trangt at hun ikke får løftet beina høyt nok. Så da strekker hun hånden bak rumpen, finner glidelåsen til skjørtet og løsner litt på det. Men det hjalp ikke nok, så hun løsner litt mer på skjørtet. Heller ikke denne gangen var det nok, så hun løsner enda mer på skjørtet. Plutselig kjenner hun to hender mot sin rumpe, hendene dytter henne opp trappen og inn i bussen. Hun snur seg rasende mot mannen bak seg: - Hva er det du gjør? Jeg kjenner deg da ikke så godt at du kan tillate deg noe sånn. - Og jeg kjenner deg heller ikke så godt at du kan tillate deg å dra ned buksesmekken min tre ganger.. :-)
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Dagens latter.

Legg inn av Intruder »

En guttunge var hos tanta si ei helg.Han var lite opplyst om seksuelle saker,så da han våknet med stå søndagsmorgenen
ble han helt fortvilet og ropte på tante...
--Å det der det er bare tissen din som har frosset til is,vent så skal jeg varme den med munnen min... :O :yeyeye
--Det virket,sa gutten,og du verden så godt det var da tælan gikk.. :dontknow =;
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: Dagens latter.

Legg inn av Snikkeren »

http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/ ... e=31519111" onclick="window.open(this.href);return false;

Noen trøndere som er misfornøyd i dag? :knegg
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Brukeravatar
Bubbu
Innlegg: 898
Registrert: 20 mar 2010, 20:35
Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R
Sted: Trondheim

Re: Dagens latter.

Legg inn av Bubbu »

Snikkeren skrev:http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/ ... e=31519111

Noen trøndere som er misfornøyd i dag? :knegg
Den synes jeg var råbra. :lol :lol
(The Beast )

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: Dagens latter.

Legg inn av Snikkeren »

Morten ville ha sex med en jente på jobben, men hun hadde allerede en kjæreste. En dag ble Morten så frustrert at han gikk bort til henne og sa "Jeg gir deg 1000 kroner hvis jeg får ha sex med deg !". Hun avviste han. Da sa Morten "Jeg er kjapp, jeg kaster pengene på gulvet, du bøyer deg ned og plukker dem opp, og innen du har gjort det skal jeg være ferdig". Hun tenkte en stund, og sa at hun måtte sjekke det med kjæresten. Kjæresten sa "Be om 2000 kroner, og plukk dem opp så fort at han ikke rekker å åpne smekken engang". Morten godtok prisen på 2000 kroner. En halvtime går, og kjæresten til jenta venter på at hun skal ringe. Etter 45 minutter ringer han til henne og spør hva som skjedde.. Hun svarte "Den jævelen betalte med mynt...!".

:lol
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: Dagens latter.

Legg inn av ojda »

:=D> :lol :lol :lol :lol :=D>
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: Dagens latter.

Legg inn av Svein2 »

Lønn er som menstruasjon. Kommer en gang i måneden, varer i fem dager og skulle den mot formodning ikke dukke opp...
Jaaaa, da ligger man jævlig dårlig an!!


Likheten mellom et IKEA-møbel og en blondine:
Når du endelig har fått med deg spetakelet hjem, går beina fra hverandre og du skjønner at det mangler et par skruer......


Romantikk sørpå når kjæresten ringer " Hei kjære......koselig å høre stemmen din, blir så varm om hjertet.
Hva sier du til at jeg tar med en flaske vin og noen biffer? Så lager vi oss god mat og koser oss skikkelig i kveld?

Romantikk nordpå når kjæresten skriver SMS " Vask tufsa og sprett en øl, du får besøk...."



Her er en av de beste konklusjonene jeg har sett på lenge –

Hvis gåturer er så sunne som noen påstår, så skulle postmannen praktisk talt være udødelig.

Hvalen svømmer hele dagen, spiser kun krill og den er tykk!

Kaninen løper og hopper, men lever gjennomsnittlig kun 5 år.

Skilpadden løper ikke, hopper ikke, kommer alltid sist, rører seg nesten ikke og lever i 150 år...

Konklusjon: SLAPP AV :-)

drikk din kaffe og ta gjerne et
stort stykke kake eller to!


Ha’ en riktig god helg 

Brukeravatar
bikerdude73
Innlegg: 960
Registrert: 04 jul 2010, 11:13
Motorsykkelen din: SR 500, Monster 900, TDM 850
Sted: Karmøy

Re: Dagens latter.

Legg inn av bikerdude73 »

En ung mann ble for første gang invitert til middag hos sine kommende svigerforeldre. Han er ganske nervøs foran møtet - faktisk så nervøs at når han sitter ved middagsbordet, kjenner han lufttrykket i magen bygge seg opp mot faretruende høyder. Snart er han så luftsprengt at han ikke tør reise seg av frykt for den store eksplosjonen, og han smyger ut en liten, nesten lydløs bønne. -Fido! roper moren i huset og stirrer på bikkja, som ligger rett bak stolen til den unge mannen. Gudsjelov, bikkja fikk skylden, tenker unggutten og slipper en litt kraftigere bønne. -Fido! roper moren, skarpere denne gangen. Unggutten er beroliget og slipper ut resten av luften i en skikkelig "brakskit". -Fido! skriker moren. -Flytt deg hitover før han driter på deg!


Morten ville ha sex med en jente på jobben, men hun hadde allerede en kjæreste. En dag ble Morten så frustrert at han gikk bort til henne og sa "Jeg gir deg 1000 kroner hvis jeg får ha sex med deg !". Hun avviste han. Da sa Morten "Jeg er kjapp, jeg kaster pengene på gulvet, du bøyer deg ned og plukker dem opp, og inne...n du har gjort det skal jeg være ferdig". Hun tenkte en stund, og sa at hun m...åtte sjekke det med kjæresten. Kjæresten sa "Be om 2000 kroner, og plukk dem opp så fort at han ikke rekker å åpne smekken engang". Morten godtok prisen på 2000 kroner. En halvtime går, og kjæresten til jenta venter på at hun skal ringe. Etter 45 minutter ringer han til henne og spør hva som skjedde.. Hun svarte "Den jævelen betalte med mynt...!"
SR 500 Cafe Racer, Monster 900 og TDM 850

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37979
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Dagens latter.

Legg inn av AJ »

Got an e-mail today from a bored local housewife, 43, who was looking for some hot action! So I sent her my ironing .

I got invited to a party and was told to dress to kill. Apparently a turban, beard and a backpack wasn’t what they had in mind ...

Paddy says to Mick, “Christmas is on a Friday this year.” Mick said, “Let’s hope it’s not the 13th then.”

Since the snow came all the wife has done is look through the window. If it gets any worse, I’ll have to let her in ...

I came home last month to find all my doors and windows smashed in and everything gone. What sort of sick person does that to someone’s Advent calendar?

After years of research, scientists have discovered what makes women happy. Nothing ...

A lad comes home from school and excitedly tells his dad that he had a part in the school play and he was playing a man who had been married for 25 years. The dad says, “Never mind son, maybe next year you’ll get a speaking part.”
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37979
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Dagens latter.

Legg inn av AJ »

Ække sikkert alle synes denne er veldig morsom, men jeg dauer av latter hver gang:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=yRrnBOAv1So[/video]
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
ZZR-Thom
Innlegg: 28
Registrert: 01 nov 2011, 01:25
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400 2006

Re: Dagens latter.

Legg inn av ZZR-Thom »

Flirte godt av den AJ.
Husker dok hu Kelly Clarckson som tapte World Idol?
Hu er vist ikkje så søt og uskyldig alikavel
[video]http://www.youtube.com/watch?v=J3ZcfbOXnoU[/video]

Svar