ojda skrev:Ikke gjort noe enda, men er på vei opp i garasjen for å montere styrehever og forlenger
til forskjermen før morgendagens tur til Lindesnes
Færddi
Putta forresten på plass Kaffekopp-holderen min med det samme
ojda skrev:Ikke gjort noe enda, men er på vei opp i garasjen for å montere styrehever og forlenger
til forskjermen før morgendagens tur til Lindesnes
Alltid spennende med nye sidevesker. Selv har jeg originale Triumph vesker på Exploreren. På høstturen 2013 sa Voodoodoo som lå bak at jeg ikke hadde så mye å gå på før det smalt.AJ skrev:Ikkeno' annet enn å kjørt den noen mil for å sjekke om KTM sideveskene fant det hensiktsmessig å klynge seg til originalfestene eller slippe taket og slenge seg si asfalten...
Funka helt fint. Boksene rikket seg ikke, de.
Ser ut til at disse vil være gode å ha på langturene som Bakpå og jeg har tenkt å gjøre denne sesongen
Det hadde vært skikkelig tøft om du hadde fått fartsstriper pga nedlegg da..Busa Trond skrev:Alltid spennende med nye sidevesker. Selv har jeg originale Triumph vesker på Exploreren. På høstturen 2013 sa Voodoodoo som lå bak at jeg ikke hadde så mye å gå på før det smalt.AJ skrev:Ikkeno' annet enn å kjørt den noen mil for å sjekke om KTM sideveskene fant det hensiktsmessig å klynge seg til originalfestene eller slippe taket og slenge seg si asfalten...
Funka helt fint. Boksene rikket seg ikke, de.
Ser ut til at disse vil være gode å ha på langturene som Bakpå og jeg har tenkt å gjøre denne sesongen
Sikkert lurt å ha en bak som følger med i den første svingen.
Snikkeren har heller ikke mye å gå på ned Stigedalen med TDMen sin