Satt og leste litt lengre tilbake i tråden og la merke til at ett ord ojda brukte, som jeg gjentok litt senere ble sensurert.
Er det autosensur på tekst som legges inn,. eller gjør moderatorene det manuelt ???
Jompa skrev:Satt og leste litt lengre tilbake i tråden og la merke til at ett ord ojda brukte, som jeg gjentok litt senere ble sensurert.
Er det autosensur på tekst som legges inn,. eller gjør moderatorene det manuelt ???
Akkurat det ordet ble autosensurert etter at det kom "på trykk", ja.
Syns det er greit å luke unna denslags... Pubertal kjønnssjargong kan vi gjerne holde oss for gode til å akseptere her inne.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Ja,selvfølgelig.
Ikke ett ord som jeg føler behov for å bruke, regner med at programvaren er matet med ganske mange ord som blir autosensurert.
Blei bare nysjerrig siden det er første gang jeg legger merke til at det skjedde.
Den burde du prøvekjøre, sånn at du også skjønner hva det er snakk om når det pverlegne draget i en firer av og til blir nevnt. Og enda har æ ikke sagt et pip om lyden.
Jompa skrev:Den burde du prøvekjøre, sånn at du også skjønner hva det er snakk om når det pverlegne draget i en firer av og til blir nevnt. Og enda har æ ikke sagt et pip om lyden.
Etter å ha kjørt ZX12R med over 200hk så er den vel bare moped som det meste annet
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
Jompa skrev:Den burde du prøvekjøre, sånn at du også skjønner hva det er snakk om når det pverlegne draget i en firer av og til blir nevnt. Og enda har æ ikke sagt et pip om lyden.
Etter å ha kjørt ZX12R med over 200hk så er den vel bare moped som det meste annet
Snikendeugle skrev:Eneste gamle sykkelen som er verdt en hyllest på design:
Ducati 748 SP (ja, den gule!)
Da har du neppe sett NR750 1992-mod som Ducati hentet inpirasjonen fra :)
Det er bare du som sier at Tamburini hentet inspirasjonen fra Honda, det er ikke noe Honda, Ducati eller noen andre har kommet med.
En annen ting, de er ikke så jævla like heller.
Synes dagens R sykler ligner mer på hverandre enn NR 750 og Ducati.
Dette er hentet fra en som eier en RC30 og ønsket å modifisere baksving og felg på den. Han syns Ducati sin felg var tiltalende og begynte å måle for å se om den kunne passe og hvor mye jobb det ville bli med å få den tilpasset. Det viste seg at den var bortimot bolt on. Han skrev dette etter jobben:
Interestingly, the pins fit exactly into the Ducati-rim - from all dimensions also by the bolt-circle. Obvouisly, after the expiry of the Honda-ELF-patents, the Italians had some closer looks to the RC30 mono-arm-swing when constructing their 916... :)
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)
RC30 ble jo nevnt her, jeg måtte ta et bilde når jeg så den mc-messa forrige helg
For å nevne noen litt nyere sykler så syns ikke jeg nye H2 er direkte pen.
Jeg syns Honda burde komme med en ny snute til Fireblade'n. Hele sykkelen virker litt stuttjukk egentlig det gjør nå R1 også. Veldig stilig sykkel ellers.
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers