Halden eller Horten.. Same shitBjerknez skrev:Halden er vel værre tror jegSuperMorten skrev:Du som bare bor et drøyt steinkast unna Harry-Mekka Svinesund, sitter vel fast i den fella..Bjerknez skrev: Ja, jeg må passe meg så jeg ikke går i harry-fella ser jeg
Godt noen passer på meg, hehe.
Bjerknez' | BMW i4 M50 Super Charged
- SuperMorten
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Re: Bjerknez' logg - Triumph Street Triple R
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Kontakt:
Joda... mange steder som sliter med harry ryktet, hehe.
_______
Tok en liten morgentur i dag også før jeg satt kursen mot jobb. 7 friske mil samt en kaffekopp ved vannet i ro og mak.
I dag skal jeg og Cutless på en liten tur etter jobb og i følge værvarselet så begynner det faretruende og nærme seg vinter her nå. I dag får vi kanskje den siste solskinnsdagen med bra vær og fin temperatur før fuktigere vær melder sin ankomst. Men.. man kan jo være heldig ved at det dukker opp noen fine dager sporadisk inni mellom, men siden vi nermer oss Desember så blir det vel ikke veldig mange av dem tror jeg...
_______
Tok en liten morgentur i dag også før jeg satt kursen mot jobb. 7 friske mil samt en kaffekopp ved vannet i ro og mak.
I dag skal jeg og Cutless på en liten tur etter jobb og i følge værvarselet så begynner det faretruende og nærme seg vinter her nå. I dag får vi kanskje den siste solskinnsdagen med bra vær og fin temperatur før fuktigere vær melder sin ankomst. Men.. man kan jo være heldig ved at det dukker opp noen fine dager sporadisk inni mellom, men siden vi nermer oss Desember så blir det vel ikke veldig mange av dem tror jeg...
- Bjerknez
- Kontakt:
Ble en frisk og fin tur på 35 mil totalt i dag! 20 mil uten stopp går helt fint
Var også i Drammen og besøkte Tommas. Takk for kaffe'n og en hyggelig prat
Skulle vært en tur innom tor2502 på vei hjem også, men tiden gikk og det blir fort mørkt og kaldt, så jeg valgte å avlyse det besøket denne gangen. Vi får ha det til gode tor2501
I morgen eller tirsdag skal det monteres varmeholker på sykkelen. Savner det mer og mer for hver dag som går :-)å
Var også i Drammen og besøkte Tommas. Takk for kaffe'n og en hyggelig prat
Skulle vært en tur innom tor2502 på vei hjem også, men tiden gikk og det blir fort mørkt og kaldt, så jeg valgte å avlyse det besøket denne gangen. Vi får ha det til gode tor2501
I morgen eller tirsdag skal det monteres varmeholker på sykkelen. Savner det mer og mer for hver dag som går :-)å
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Så meldinga fra deg nå nettopp Jeg sover til langt utpå dagen jeg, serru! Haha. Er ikke noe kult vær her uansett.
- Bjerknez
- Kontakt:
mortenolb skrev:Så meldinga fra deg nå nettopp Jeg sover til langt utpå dagen jeg, serru! Haha. Er ikke noe kult vær her uansett.
Skjønner ikke engang hvordan du får det til jeg!
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Har vel kanskje noe å gjøre med at jeg legger meg når du står oppBjerknez skrev:mortenolb skrev:Så meldinga fra deg nå nettopp Jeg sover til langt utpå dagen jeg, serru! Haha. Er ikke noe kult vær her uansett.
Skjønner ikke engang hvordan du får det til jeg!
- tor2502
- Motorsykkelen din: 19 HD Ultra Limited
Du får bare droppe innom når det skulle passe.Skulle vært en tur innom tor2502 på vei hjem også, men tiden gikk og det blir fort mørkt og kaldt, så jeg valgte å avlyse det besøket denne gangen. Vi får ha det til gode tor2502
Tor2502
-06 HD V-ROD CVO - Solgt -
-13 HD Roadking 110th Anniversary - Solgt -
-19 HD Ultra Limited - Tilsalgs -
-99 Honda Valkyrie CT Tourer- Selges aldri! -
-15 Honda CBF
-15 Honda CBF
- Olav K
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Ser ut til at Bjerkenez har funnet ut det samme som meg, Busa, Ojda.... En Triumph gir trippel kjøreglede....
Men det som du nå opplever Bjerkis, er vel omtrent det samme som jeg fortalte deg om... både på forum og pm?
Du får henge med på noen 100mils dagsturer neste sesong....
Jeg har noen planer..... :[-o<
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bjerknez
- Kontakt:
Noen 100mils DAGSTURER!!? Nei takk!Olav K skrev:
Ser ut til at Bjerkenez har funnet ut det samme som meg, Busa, Ojda.... En Triumph gir trippel kjøreglede....
Men det som du nå opplever Bjerkis, er vel omtrent det samme som jeg fortalte deg om... både på forum og pm?
- Olav K
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Det går da lett på en Triumph.... null problem, du har jo lett for å komme deg opp om morran ogsåBjerknez skrev:Noen 100mils DAGSTURER!!? Nei takk!Olav K skrev:
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bjerknez
- Kontakt:
Hehe, noen hundre mil pr. dag blir vel overkill, men jeg merker jo nå at jeg faktisk ikke får vondt noe sted, selv etter 20 mil i strekk uten stopp. Jeg tror det kommer av at jeg føler jeg beveger meg mer på sykkelen. Litt mer lanesplitting, samt mer aktiv bruk av gir etc. Man drar på litt oftere, legger seg litt ned i svinger og det gjør at jeg føler jeg er litt mer "med på leken" når jeg kjører enn når jeg sitter rett opp og ned på cruiseren jeg hadde.Olav K skrev:Det går da lett på en Triumph.... null problem, du har jo lett for å komme deg opp om morran ogsåBjerknez skrev:Noen 100mils DAGSTURER!!? Nei takk!Olav K skrev:
Selv om jeg hadde nok av krefter i cruiseren også, så føler jeg meg MYE mindre og smalere med Triumphen. Litt mer lekent og smette mellom og forbi biler. Det beste er at man kan velge om forbikjøringen skal være "lydløs" eller "bøllete". Med cruiseren så ble alle forbikjøringer fylt med et øredøvende brøl. Morsomt var det, men noen ganger ble bilistene veldig skremt.
Begge syklene er flotte på hver sin måte, men jeg har nok funnet ut at Street'en ligger mitt hjerte nermest. En utrolig lettkjørt og morsom sykkel
- Bjerknez
- Kontakt:
Ååhhh... i morgen er den store dagen, og i følge yr.no så ser det ut til at jeg får testet dem også!
I morgen blir nemlig varmeholker montert!
I morgen blir nemlig varmeholker montert!
- tor2502
Noen 100mils DAGSTURER!!? Nei takk!
Bjeknez, du får henge deg på 100mils turen så får du se hva du er laget av , du kan jo ikke være dårligere enn den vestlendingen der. Få med Busa og Odja så blir det en flott og livlig tur.
Tor2502
-15 Honda CBF
-15 Honda CBF
- Bjerknez
- Kontakt:
En tur på 100 mil skal jeg nok klare, men 100 mil i STREKK blir nok værre.... Tror jeg...tor2502 skrev:Du får henge med på noen 100mils dagsturer neste sesong....
Jeg har noen planer..... :[-o<Noen 100mils DAGSTURER!!? Nei takk!
Bjeknez, du får henge deg på 100mils turen så får du se hva du er laget av , du kan jo ikke være dårligere enn den vestlendingen der. Få med Busa og Odja så blir det en flott og livlig tur.
Kjørte jo nesten 80 mil i sommer når jeg kjørte mot vestlandet. Dog ikke i strekk, men vi snakker kun korte stopp for å ta en kopp kaffe etc. 20 mil til hadde gått som en drøm. Dog var dette med en helt annen sykkel. Min nåværende sykkel blir nok kanskje ikke like behagelig på en slik lang tur, men om jeg klarer det? Så absolutt.
Dog ikke 100 mil i strekk uten stopp. Men det er vel strengt tatt ikke mulig heller, for man må jo stort sett på do etc. og dessuten så forsvinner kosen med mC kjøring når det er om å gjøre å sitte på sykkelen lengst mulig. Det er nok en konkurranse jeg ikke helt forstår, men all ære til andre som synes dette er en mandomsprøve :-)å
Sist redigert av Bjerknez den 10 nov 2014, 18:09, redigert 1 gang totalt.
- tor2502
100mil er en anselig lengde , men tenk på hvor moro det hadde vært.
Tor2502
-15 Honda CBF
-15 Honda CBF