Gilera Fouco 500 og Piaggio MP3
Givi leverer en 52 liters toppboks til MP3'n også. Den er konstruert slik at den ikke forstyrrer åpning av den originale bagasjeromsluka på scooteren. I tillegg kan man få en vinterpakke med høyere kåpeglass, vinterdekk og beinbeskyttelsestrekk med varme-element.
Videre finnes formsydd bag som passer oppå tunellen som går mellom beina på føreren. Og det finnes softbags som passer på sidene av scooteren omtrent som sidevesker på en mc.
Har lest endel tester på nettet nå, og jeg blir mer og mer interessert i den sykkelen.
99.900 for en Piaggio MP3 400, og så legge inn noen tusenlapper for bagasjesystem og vinterpakke. Dermed har man en komfortabel og spesiell tursykkel som også gjør jobben med daglig transport.
Den skal jeg avgårde å prøvekjøre til våren.
Videre finnes formsydd bag som passer oppå tunellen som går mellom beina på føreren. Og det finnes softbags som passer på sidene av scooteren omtrent som sidevesker på en mc.
Har lest endel tester på nettet nå, og jeg blir mer og mer interessert i den sykkelen.
99.900 for en Piaggio MP3 400, og så legge inn noen tusenlapper for bagasjesystem og vinterpakke. Dermed har man en komfortabel og spesiell tursykkel som også gjør jobben med daglig transport.
Den skal jeg avgårde å prøvekjøre til våren.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
Re: Gilera Fouco 500 og Piaggio MP3
Nå har jeg kjørt MP3 450. Daffe greier. Tung å legge inn i svingene og svært treg på grønnt lys i lyskryss Gilera 250 oppfattet jeg som mere livlig. + til mp 3 til for bagasjeplass.- for en død motor og oplevelsen av å være tregstyrt.
Gilera 250 , responsiv motor, dårlig bagasje plass sett mot Mpen men den generrelle følesen er bedre
Gilera 250 , responsiv motor, dårlig bagasje plass sett mot Mpen men den generrelle følesen er bedre
-
- Innlegg: 7649
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Sted: Tranby
Re: Gilera Fouco 500 og Piaggio MP3
var det mere klem i 250 eller var det responsen som var bedre?
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Re: Gilera Fouco 500 og Piaggio MP3
Responsen. Men når jeg leser i leiepapirene så blir jeg i tvil om jeg hva jeg leide ? Det stod da vitterlig 450 på dekselet bak mens Jalmar sier det er en 400 ? Samme F for meg, Gileraen kjentes bedre ut for meg ihvertfall.
-
- Innlegg: 7649
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Sted: Tranby
Re: Gilera Fouco 500 og Piaggio MP3
men hvordan var "følelsen" av å kjøre med 2 forhjul?
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Re: Gilera Fouco 500 og Piaggio MP3
Litt stiv og tung i svinger. Stødig som fjell over humper og hull. Generellt greit nok men det gav ingen aha opplevelse. Litt tilvenning så er du i mål.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38125
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Gilera Fouco 500 og Piaggio MP3
Da står det faktisk en slik en på gårdsplassen her hjemme - med bare litt over 600 km på telleren:
En artig køyregreie med ensylindret 500 kubikks motor og automatgir. Og for ikke å glemme de tre hjulene .
En morsom om enn ikke veldig sprek sak som villig legger seg over i svingene.
En ny og interessant kjøreopplevelse :-) .
En artig køyregreie med ensylindret 500 kubikks motor og automatgir. Og for ikke å glemme de tre hjulene .
En morsom om enn ikke veldig sprek sak som villig legger seg over i svingene.
En ny og interessant kjøreopplevelse :-) .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Snikendeugle
- Innlegg: 3617
- Registrert: 10 apr 2013, 19:32
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
- Sted: Oslo
Re: Gilera Fouco 500 og Piaggio MP3
Stilig :)
Ser ut som om den har massevis av plass under setet?
Ser ut som om den har massevis av plass under setet?
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38125
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Gilera Fouco 500 og Piaggio MP3
Det er massevis av plass under setet .Snikendeugle skrev:Stilig :)
Ser ut som om den har massevis av plass under setet?
Overraskende god plass, faktisk.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Sted: Åsgårdstrand
Re: Gilera Fouco 500 og Piaggio MP3
Har du bytta ut den hvite italieneren med en trehjuls-italiener?
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38125
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Gilera Fouco 500 og Piaggio MP3
Så langt ifraSuperMorten skrev:Har du bytta ut den hvite italieneren med en trehjuls-italiener?
Dette er en testsykkel for avisa.
Og som jeg kan disponere resten av uka
Blir en lengre tur i morra.
Tenkte å anskaffe en til Bakpå, som ikke har MC-lappen. Men hun var visst ikke spesielt interessert...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Sted: Åsgårdstrand
Re: Gilera Fouco 500 og Piaggio MP3
Ja, for denne kan du selvsagt kjøre på bilsertifikat..AJ skrev:Så langt ifraSuperMorten skrev:Har du bytta ut den hvite italieneren med en trehjuls-italiener?
Dette er en testsykkel for avisa.
Og som jeg kan disponere resten av uka
Blir en lengre tur i morra.
Tenkte å anskaffe en til Bakpå, som ikke har MC-lappen. Men hun var visst ikke spesielt interessert...
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38125
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Gilera Fouco 500 og Piaggio MP3
Det er helt korrektSuperMorten skrev: Ja, for denne kan du selvsagt kjøre på bilsertifikat..
Tar en tur med farkosten til bl.a. Hønefoss i morgen.
Skal bli litt artig å se hvordan den ter seg i bytrafikken...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Andreas
- Innlegg: 888
- Registrert: 21 sep 2011, 09:23
- Motorsykkelen din: Multistrada 1200S, Monster 796 ABS
- Sted: Trondheim
Re: Gilera Fouco 500 og Piaggio MP3
Kommer de ikke i forskjellige utgaver med forskjellig sporbredde framme? Det er vell den bredeste man kan kjøre med kun B i sertifikatet.AJ skrev:Det er helt korrektSuperMorten skrev: Ja, for denne kan du selvsagt kjøre på bilsertifikat..
Tar en tur med farkosten til bl.a. Hønefoss i morgen.
Skal bli litt artig å se hvordan den ter seg i bytrafikken...