Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av ArcticTiger »

:vs Egentlig, altså egentlig, så hadde vi bare trengt en tråd: ÅFF TÅPIKK" :gk

Brukeravatar
Jalmar
Innlegg: 1979
Registrert: 31 okt 2008, 10:56
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Jalmar »

Det hadde ikke gått. For i en tråd der off topic er topic, ville jo ikke off topic vært off topic. :mk
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave



c")

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av MaxTron »

Jalmar skrev:Ford er en ener når det gjelder å lage ræl. Og jaggu klarer de ikke å selge alt de lager også. :lol
DET kan æ verfall varra enig i, har heller villa hatt tilbake min '83 Lada (Vist den IKKE har vært kresja) Enn vilken som helst (europeisk) ford. Har ingen erfaring med de Amerikanske...
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Det er jo ting å villblogge om enda Jalmar. Ikke nok med at AJ driver med etniske utrenskninger i både England og Malta og handler Transit gearkasser og bygger om Dattisunen sin så utviklingsavdelingen til Dattisun er i sjokk , i vinter så har han herjet så voldsomt med Bakpå at hun er blitt gravid med en tiger :scratch Som om det ikke er nok så har vært så omtenksom at han har stappa tigeren på tanken sier han :-k Sånne småtigere har sikkert skarpe klør så det er jo omtenksomt gjort men hvordan i huleste fikk han stappet tanken inn i magan på å ? Og hvordan skal han få tigeren ut igjen uten å skade den? Her må det kreative løsninger til for å unngå å komme i klammeri med fødselsleger og dyreaktivister :oh Dette er et innmari særriøst problem som må diskuteres ånkli så alle eventualiteter er dekket til den stolte far får nytt husdyr :8-[
Jeg skjønner meg ikke helt på Bakpå da som lar ham få en tiger heller. Er sikkert mye jobb å oppdra de ? Tror det hadde vært bedre å parkere støvsugeren og ale opp hybelkaniner i stedet. De er ikke så krevende heller. :prf

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

MaxTron skrev: har heller villa hatt tilbake min '83 Lada

Lada er ånkli flerbruks bil. Lada 1500 stempel passer rett inn i Jetta 1600 motor, det har jeg prøvd selv. Men det blei en dyr reparasjon for jeg måtte ha svært stereoanlegg for å overdøve klapringa i sylinder 1 men det var litt praktisk og for da kunne jeg dyrke musikkinteressene mine.
Det er ingen bakdeler med en sånn reparasjon hvis den er fagmessig utført. Er bare å bomme seg spillolje i båthavnene så har en en evighetsmaskin og løser problemet med at folk dumper olje i hytt og gevær samtidig. Ånkli miljøvennlig.

Brukeravatar
Misha
Innlegg: 1090
Registrert: 09 des 2005, 17:59
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Sted: Regnværsbyen

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Misha »

Jalmar skrev:Den derre bloggen til Ragnhild er jo låst og stengt. Og ikke er det ny planlegging av fest hos AJ. Og ingen skal ha bagasjebærer. Ikke ser det ut som om girkassa til AJ har tenkt å ta kvelden heller. Hvor i all verden skal vi villblogge nå da??? *mas
Årets forumtreff? :scratch Den tråden er vel ikke starta engang, så alle muligheter for herping er tilstede... :thumleft
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38084
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av AJ »

Kanskje på tide å planlegge et av flere forum-treff i år allerede nå?
Randsfjorden er alltid aktuelt, men vi har også Tyrifjorden... Er en fin campingplass i Hole med flott vestvendt beliggenhet ved gml. E68 på vei mot Sollihøgda...:

http://www.utvika.no/" onclick="window.open(this.href);return false;
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Er det her for no tull ? Dere må bli usakelig sakelige. Prøv igjen. :terge

Brukeravatar
Misha
Innlegg: 1090
Registrert: 09 des 2005, 17:59
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Sted: Regnværsbyen

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Misha »

Da er vel treffstedet ganske soleklart: I hagen til pollti! :vs

Han klarer uansett ikke å komme seg avgårde til noe treff på egenhånd med det rælet han kjører rundt på, og han har huset fullt av hunkjønn som kan kokkelere og servere for oss en hel helg... :thumleft

Og husker jeg ikke helt feil så disponerer vel fyren også en gravemaskin eller tre, så han burde kunne fikse plass nok til en 15 - 20 baikere med telt og tilbehør... :scratch
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Pollti fikser nok plass så lett som bare det. Problemet kan bli HG. Slår hun seg vrang blir det ikke lett. :knegg
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Brukeravatar
Misha
Innlegg: 1090
Registrert: 09 des 2005, 17:59
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Sted: Regnværsbyen

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Misha »

Burde vel ikke være noe problem, når hu får 10-15 flotte karer i trange lærkostymer innpå tunet, begynner hu nok å mjaue, skal du se... :jada:
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

:sk?
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Du kommer til å hoppe når hun skriker hopp du Misha. Og kommer du ned før hun gir deg lov da går det deg ille. Ånkli fali å kødde med Haus Gestapo. Det tør ikke jeg ihvertfall men jeg er veldig flink til å nikke :roll

Brukeravatar
ejs
Innlegg: 1635
Registrert: 25 jun 2004, 23:52
Motorsykkelen din: Moto Guzzi California EV 1999 modell
Sted: 4645 Nodeland

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av ejs »

:thumleft
Hun har vel for lang lenke dersom hun kommer ut av kjøkkenet ??

:orefk ](*,) *mas :punch
If it ain't broke, I'll break it.

Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Tør du å sette en rasened pitbull i band du da ? Det absolutt tryggeste er å nikke underdanig ! Brent barn lukter ånkli ille :8-[ Forresten så gleder jeg meg rått til å treffe Cheron sin HG snart og lufte litt om baderomsbygging. Cheron påstår nemlig at jeg er over et gjennomsnitts rasshøl og det skal jeg bevise :lol Hevnens time nærmer seg. :orefk

Svar