Hva gjør du akkurat nå?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av ArcticTiger »

lasse_hansen skrev:Akkurat nå ligger jeg og bikkja rett ut o sofaen og ser på tv. Ettersom fruen er ute idag, så blir det kun avslapping. Lurer nesten på å hive pizzaen i ovnen. Det er eneste maten jeg antageligvis klarer å lage selv så. Ferdig pizza ifra butikk ;-)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
En gang jeg var så INNMARI sulten, og ingen var her å lagde mat til meg, så blei hungersnøden så stor, at jeg ble nøtt tel å se i frysern, og der lå det jammen meg ei slik steintæla Kjøtt-Paprika-og-Lauk-Lefse :yeyeye
Med sjelvende hender heiv jeg den i steikeåmen, og gikk på et unevnelig sted, for å være helt klar, når lefsa var klar :prf
Biblioteket hadde fått litt intresant påfyll, som jeg måtte sjekke litt nærmere, og like før jeg var ferdig-studert, så peip det noe uhorveli i Brannvarslern :O
Jeg fortet meg det jeg var kar om, stårma ut på kjøkkenet, og vrengte opp steikeovns-døra, der lå det noe som kunne minne om ei rykende fersk 78-plate :roll
Så det er ikke mine evner på Kjøkkenet som er skyld i at det fortsatt er liv i skrotten iaffal :knegg

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38121
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av AJ »

ArcticTiger skrev: Jeg fortet meg det jeg var kar om, stårma ut på kjøkkenet, og vrengte opp steikeovns-døra, der lå det noe som kunne minne om ei rykende fersk 78-plate :roll
Så det er ikke mine evner på Kjøkkenet som er skyld i at det fortsatt er liv i skrotten iaffal :knegg
:rofl:

Ja, ja... sånn kan det også gå.

Frosne italienske restelefser må behandles med varsomhet vet du, ArcticTiger :[-X

Italiensk og italiensk... :-k
Du vet vel at disse restelefsene er en urnorsk "oppfinnelse"? Fattigfolk på bygdene fant det de hadde og la oppå ei lefse for å gjøre maten interessant og inntagende for hungersnødne familiemedlemmer og bygdefolk forøvrig.
Og dette funket så bra at Italia sendt "industrispioner" hit til lands for å stjæle ideen. Akkurat som folk fra Hadeland Glassverk sendte slike spioner til det som i dag er Den Tsjekkiske republikk for å ta med seg glassblåsekompetente folk hjem igjen på 1700-tallet.

Så nå vet du sannheten om pizza'en...
Fæle folk disse italienerne, når jeg tenker meg om... :-k
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

joo
Innlegg: 1334
Registrert: 26 okt 2011, 19:25
Motorsykkelen din: '

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av joo »

Kunne foreslått Fjordland, men aner meg at tørrkoking blir minst like ille for brannvarsleren... :rofl:
Men do not quit playing because they grow old,
they grow old because they quit playing...

Brukeravatar
lasse_hansen
Innlegg: 1717
Registrert: 18 jun 2011, 20:36
Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020
Sted: Sarpsborg

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av lasse_hansen »

ArcticTiger skrev:
lasse_hansen skrev:Akkurat nå ligger jeg og bikkja rett ut o sofaen og ser på tv. Ettersom fruen er ute idag, så blir det kun avslapping. Lurer nesten på å hive pizzaen i ovnen. Det er eneste maten jeg antageligvis klarer å lage selv så. Ferdig pizza ifra butikk ;-)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
En gang jeg var så INNMARI sulten, og ingen var her å lagde mat til meg, så blei hungersnøden så stor, at jeg ble nøtt tel å se i frysern, og der lå det jammen meg ei slik steintæla Kjøtt-Paprika-og-Lauk-Lefse :yeyeye
Med sjelvende hender heiv jeg den i steikeåmen, og gikk på et unevnelig sted, for å være helt klar, når lefsa var klar :prf
Biblioteket hadde fått litt intresant påfyll, som jeg måtte sjekke litt nærmere, og like før jeg var ferdig-studert, så peip det noe uhorveli i Brannvarslern :O
Jeg fortet meg det jeg var kar om, stårma ut på kjøkkenet, og vrengte opp steikeovns-døra, der lå det noe som kunne minne om ei rykende fersk 78-plate :roll
Så det er ikke mine evner på Kjøkkenet som er skyld i at det fortsatt er liv i skrotten iaffal :knegg
Haha. Pizzaen min var ihvertfall spiselig, trur jeg. Eller kanskje ikke. Våkna på sofaen nå, og gikk ned i senga og la meg nu. Det siste jeg husker var at jeg spiste pizza B-)
Men natta. Får prøve å sove et par timer

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Brukeravatar
lasse_hansen
Innlegg: 1717
Registrert: 18 jun 2011, 20:36
Motorsykkelen din: Kawasaki Z H2 2020
Sted: Sarpsborg

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av lasse_hansen »

AJ skrev:
ArcticTiger skrev: Jeg fortet meg det jeg var kar om, stårma ut på kjøkkenet, og vrengte opp steikeovns-døra, der lå det noe som kunne minne om ei rykende fersk 78-plate :roll
Så det er ikke mine evner på Kjøkkenet som er skyld i at det fortsatt er liv i skrotten iaffal :knegg
:rofl:

Ja, ja... sånn kan det også gå.

Frosne italienske restelefser må behandles med varsomhet vet du, ArcticTiger :[-X

Italiensk og italiensk... :-k
Du vet vel at disse restelefsene er en urnorsk "oppfinnelse"? Fattigfolk på bygdene fant det de hadde og la oppå ei lefse for å gjøre maten interessant og inntagende for hungersnødne familiemedlemmer og bygdefolk forøvrig.
Og dette funket så bra at Italia sendt "industrispioner" hit til lands for å stjæle ideen. Akkurat som folk fra Hadeland Glassverk sendte slike spioner til det som i dag er Den Tsjekkiske republikk for å ta med seg glassblåsekompetente folk hjem igjen på 1700-tallet.

Så nå vet du sannheten om pizza'en...
Fæle folk disse italienerne, når jeg tenker meg om... :-k
Men virker som sykkeler er noe dem kan da. Hvis ikke det ikke har vært en italiener på kawasaki fabrikken og kopiert noen ideer da. Trur jamen i meg det jeg Aj :-P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av MaxTron »

AJ skrev:Italiensk og italiensk... :-k
Du vet vel at disse restelefsene er en urnorsk "oppfinnelse"? Fattigfolk på bygdene fant det de hadde og la oppå ei lefse for å gjøre maten interessant og inntagende for hungersnødne familiemedlemmer og bygdefolk forøvrig.
Og dette funket så bra at Italia sendt "industrispioner" hit til lands for å stjæle ideen. Akkurat som folk fra Hadeland Glassverk sendte slike spioner til det som i dag er Den Tsjekkiske republikk for å ta med seg glassblåsekompetente folk hjem igjen på 1700-tallet.

Så nå vet du sannheten om pizza'en...
Fæle folk disse italienerne, når jeg tenker meg om... :-k
No vart æ nysjerrig, finns det belegg for denne historien, eller er det fri fantasi..??

Har forresten en teori for at det som i dag er spagetti/pasta har utvikla sæ frå nå han Marco Polo har dratt med sæ heimatt...
Nån som har kommentarer??
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av SuperMorten »

MaxTron skrev: Har forresten en teori for at det som i dag er spagetti/pasta har utvikla sæ frå nå han Marco Polo har dratt med sæ heimatt...
Nån som har kommentarer??
Tja. Har vært i Kina og spist nudler.. Ikke så veldig ulikt spagetti sånn i utgangspunktet. Dog noe forskjellig tilbehør :thumleft
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av evike »

guzziman skrev:Rigger moppa for en langtur i morra... tenkte å ta turen s.borg, svelvik, tyrigrava,oslo og tilbake til s.borg.
Se etter Knut Morten, han skal innover (uten meg, for jeg sitter på jobb dessverre).
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

mekkern
Innlegg: 7644
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av mekkern »

Venter på morradagen-reise til Sverige å hente MC. :prop:
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
bjornen
Innlegg: 245
Registrert: 01 sep 2012, 19:17
Motorsykkelen din: 2 stk honda, en gammel + en ny
Sted: Drammen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av bjornen »

hente sykkel :-k
nyinnnkjøp eller etter rep :-k

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38121
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av AJ »

MaxTron skrev:
AJ skrev:Italiensk og italiensk... :-k
Du vet vel at disse restelefsene er en urnorsk "oppfinnelse"? Fattigfolk på bygdene fant det de hadde og la oppå ei lefse for å gjøre maten interessant og inntagende for hungersnødne familiemedlemmer og bygdefolk forøvrig.
Og dette funket så bra at Italia sendt "industrispioner" hit til lands for å stjæle ideen. Akkurat som folk fra Hadeland Glassverk sendte slike spioner til det som i dag er Den Tsjekkiske republikk for å ta med seg glassblåsekompetente folk hjem igjen på 1700-tallet.

Så nå vet du sannheten om pizza'en...
Fæle folk disse italienerne, når jeg tenker meg om... :-k
No vart æ nysjerrig, finns det belegg for denne historien, eller er det fri fantasi..??
Ja, det kan du lure på... :skriver ;-)
Noe av historien kan dokumenteres, ja. Men hva, se det kommer jeg ikke til å avsløre... =; :knegg

Men kanskje Google kan være til hjelp :scratch :dontknow
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

mekkern
Innlegg: 7644
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av mekkern »

bjornen skrev:hente sykkel :-k
nyinnnkjøp eller etter rep :-k
Må ha flere... :knegg
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
bjornen
Innlegg: 245
Registrert: 01 sep 2012, 19:17
Motorsykkelen din: 2 stk honda, en gammel + en ny
Sted: Drammen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av bjornen »

nå sitter jeg og nyter et glass italiensk rødwin :thumleft
har hatt en strålende deg på sykkelen, drawwen til nøtterøy, åsgårdstrand, horten, berger og tok en kaffe og waffel
i klubben til rogg
alltid like hyggelig :roll
så en tur til grawa, tjukt aw folk, så ingen jeg kjente, så da gikk turen tilbake til elwebyen
begynte å regne rett etter at jeg parkerte,

en perfekt dag :banansplit

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av SuperMorten »

bjornen skrev:nå sitter jeg og nyter et glass italiensk rødwin :thumleft
har hatt en strålende deg på sykkelen, drawwen til nøtterøy, åsgårdstrand, horten, berger og tok en kaffe og waffel
i klubben til rogg
alltid like hyggelig :roll
så en tur til grawa, tjukt aw folk, så ingen jeg kjente, så da gikk turen tilbake til elwebyen
begynte å regne rett etter at jeg parkerte,

en perfekt dag :banansplit
Har nok møtt deg. Dvs jeg har møtt en masse på to hjul i dag. Jeg har vært i Tønsberg og ut til Verdens ende. Så det stod noen sykler på bryggen i Tønsberg når jeg var der. Det var bare en stor ulempe i dag. Med kjerring og unge ble det dessverre kjørt BMW med 4 hjul.. :sorry
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
bjornen
Innlegg: 245
Registrert: 01 sep 2012, 19:17
Motorsykkelen din: 2 stk honda, en gammel + en ny
Sted: Drammen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av bjornen »

[
Har nok møtt deg. Dvs jeg har møtt en masse på to hjul i dag. Jeg har vært i Tønsberg og ut til Verdens ende. Så det stod noen sykler på bryggen i Tønsberg når jeg var der. Det var bare en stor ulempe i dag. Med kjerring og unge ble det dessverre kjørt BMW med 4 hjul.. :sorry[/quote]

noen ganger bør slekta prioriteres :thumleft
synd det ble i dag, sikkert ikke wange sånne fine dager i oktober, :sorry

Svar