Ktm sm 690 2008Kimhof skrev:Okei skjønner æ, har en sykkel å vokse i altså men da er valget enkelt der blir r utgaven
Åja hvilken modell har du da HeHy ?
Ikke veldig mange av dem, kanskje ikke så populære Pga nebbet
Ktm sm 690 2008Kimhof skrev:Okei skjønner æ, har en sykkel å vokse i altså men da er valget enkelt der blir r utgaven
Åja hvilken modell har du da HeHy ?
For faen! Skjedd i natt da eller? Helt forferdelig når sånt skjercevillan skrev:Og en ting til om KTM Duke, de er veldig lett å stjele.
Send en mail til stolen.mc.norway@gmail.com med all info du har om sykkelen, kanskje du er så heldig at den blir funnet!cevillan skrev:Ja, plassen foran bilen var tom da jeg skulle på jobb i morges. Deksel og en avkappet tenningslås var det som lå igjen... Har vært hos politiets som i kjent stil åpner samtalen med at saken kommer til å bli henlagt. Det at garasjen er kameraovervåket av Nokas virket ikke som spilte særlig rolle.
Hvis noen ser en hvit og oransje Duke med registreringsnummer RX 1054, så vit at det er et toppklasse menneske som kjører...
Nei faaen så dritt!cevillan skrev:Ja, plassen foran bilen var tom da jeg skulle på jobb i morges. Deksel og en avkappet tenningslås var det som lå igjen... Har vært hos politiets som i kjent stil åpner samtalen med at saken kommer til å bli henlagt. Det at garasjen er kameraovervåket av Nokas virket ikke som spilte særlig rolle.
Hvis noen ser en hvit og oransje Duke med registreringsnummer RX 1054, så vit at det er et toppklasse menneske som kjører...
Takk for tips! Melding sendtSprocket skrev:Send en mail til stolen.mc.norway@gmail.com med all info du har om sykkelen, kanskje du er så heldig at den blir funnet!cevillan skrev:Ja, plassen foran bilen var tom da jeg skulle på jobb i morges. Deksel og en avkappet tenningslås var det som lå igjen... Har vært hos politiets som i kjent stil åpner samtalen med at saken kommer til å bli henlagt. Det at garasjen er kameraovervåket av Nokas virket ikke som spilte særlig rolle.
https://www.facebook.com/StjalneMC/?fref=ts
Verdt et forsøk hvertfall når politiet ikke vil hjelpe.
Bare hyggelig, håper det løser seg for deg.cevillan skrev:Takk for tips! Melding sendtSprocket skrev:Send en mail til stolen.mc.norway@gmail.com med all info du har om sykkelen, kanskje du er så heldig at den blir funnet!cevillan skrev:Ja, plassen foran bilen var tom da jeg skulle på jobb i morges. Deksel og en avkappet tenningslås var det som lå igjen... Har vært hos politiets som i kjent stil åpner samtalen med at saken kommer til å bli henlagt. Det at garasjen er kameraovervåket av Nokas virket ikke som spilte særlig rolle.
https://www.facebook.com/StjalneMC/?fref=ts
Verdt et forsøk hvertfall når politiet ikke vil hjelpe.
cevillan skrev:Dette med vibrasjoner er meget subjektivt. Jeg har aldri vært plaget med det, men så ligger jeg ikke i 130 kmt+ over lengre avstander heller. Var jeg deg, ville jeg prøvd den nye 2016-modellen som står hos AMD.