GlobesLogg: takk for sist....u all :)

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: GlobesLogg NÅ: Endelig..fant jeg den rette...

Legg inn av Globe »

..søppelbøtta som passer godt inn; her i garasjen :knegg
bilde.JPG
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: GlobesLogg NÅ: Endelig..fant jeg den rette...

Legg inn av ArcticTiger »

Schtiilliig Globe :D , den der får du vel plass til hele Kawan oppi åsså :knegg :thumleft
Sist redigert av ArcticTiger den 18 jan 2013, 20:02, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: GlobesLogg NÅ: Endelig..fant jeg den rette...

Legg inn av Globe »

Der havner alle deler fra "non-kawa-MC'er" som befinner seg her. Har et par Hondaer stående = masse avfall, 3 stk Yamaha = spesialavfall...og en Suzuki da :redface

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: GlobesLogg NÅ: Endelig..fant jeg den rette...

Legg inn av rogg »

:thumleft :thumleft

Bilde
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Busa Trond
Innlegg: 2736
Registrert: 23 sep 2010, 20:58
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: GlobesLogg NÅ: Endelig..fant jeg den rette...

Legg inn av Busa Trond »

Kjører stil ser jeg :thumleft . Jeg hadde ei brusflaske ( 0,5 ) med kawa logo på også en gang, finner jeg den igjen skal jeg jammen sende den som motstrøms flaskepost oppover til deg :D

Men søppelbøtta var tøff den :prf Det ligger igjen noe kawa greier her også noen steder.
kawa efekter.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
fikse
Innlegg: 953
Registrert: 28 apr 2011, 19:48
Motorsykkelen din: ´93Honda NX250, ´86 FZX700, ´87 Honda PX
Sted: Sund, Sotra, vest for Bergen

Re: GlobesLogg NÅ: Endelig..fant jeg den rette...

Legg inn av fikse »

Det skal Kawa ha: De fant "rette" fargen den gang de startet med denne grønne. Dritatøff :thumleft
KTM er et annet merke som er flinke på dette med farge. Den oransje fargen dems er blitt ett varemerke :-)

For noen år siden, på Rebel-treffet i Sveio, traff jeg og fruen en fyr fra Odda, med en restaurert Kawa hvor ting og tang var lakkert så inn i hestedasken strøkent: Selv skruehodene hadde flere lag farge- og klar-lakk. Slikt får meg mør i sinnet og våt i blikket :knegg
Livet er en lek: OBS: KTM Sting 125 (1997) kommer snart for salg!

Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)

Brukeravatar
taco
Innlegg: 401
Registrert: 25 okt 2011, 10:31
Motorsykkelen din: 02' Yamaha xj900 Diversion
Sted: Oslo

Re: GlobesLogg NÅ: Endelig..fant jeg den rette...

Legg inn av taco »

Til ettertanke....
Du ser en irrgrønn farge - hva tenker du på da? KAWA, og nå tar man seg i at man tenker GLOBE også :scratch .Det var det jeg tenkte på når jeg så denne artikkelen i VG i hvert fall.

Står riktignok ikke Kawasaki på de, men Globe fikser vel det også. :lol


http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10106680" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: 7500 km
2013: 7400 km(mindre? Hmm..)

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38045
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: GlobesLogg NÅ: Endelig..fant jeg den rette...

Legg inn av AJ »

taco skrev:Til ettertanke....
Du ser en irrgrønn farge - hva tenker du på da? KAWA, og nå tar man seg i at man tenker GLOBE også :scratch .Det var det jeg tenkte på når jeg så denne artikkelen i VG i hvert fall.

Står riktignok ikke Kawasaki på de, men Globe fikser vel det også. :lol


http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10106680" onclick="window.open(this.href);return false;
:knegg
Tar nok ikke veldig lang tid for Globe klikker heftig med kjøpefinger'n på denne.
At det er BOSE gir neppe mindre næringen til kjøpelysten... :D
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: GlobesLogg NÅ: Endelig..fant jeg den rette...

Legg inn av ArcticTiger »

Ja Globe har vært dyktig på merkevare- og image-bygging, det er sikkert :thumleft
Men han får et serriøst immitscjh-problem den dagen han får seg en Ånnkli Mottor-sykkel, som ikke kommer i spy-grønnt :vs

Brukeravatar
taco
Innlegg: 401
Registrert: 25 okt 2011, 10:31
Motorsykkelen din: 02' Yamaha xj900 Diversion
Sted: Oslo

Re: GlobesLogg NÅ: Endelig..fant jeg den rette...

Legg inn av taco »

ArcticTiger skrev:Ja Globe har vært dyktig på merkevare- og image-bygging, det er sikkert :thumleft
Men han får et serriøst immitscjh-problem den dagen han får seg en Ånnkli Mottor-sykkel, som ikke kommer i spy-grønnt :vs
Ja, enig :thumleft
Men annonsen vil bli no' sånt: "MASSE spy-grønt ekstrautstyr selges" Ved rask avgjørelse kan en Kawasaki (motorsykkel) medfølge"
:lol :lol
2012: 7500 km
2013: 7400 km(mindre? Hmm..)

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: GlobesLogg NÅ: Endelig..fant jeg den rette...

Legg inn av Globe »

Slikt utstyr fra kjente merkevarer og med rett farge .... er merkevareforsterkere...for meg!

Takk for tips og fornøyelige innlegg :)

Jeg får tipse http://www.globeshop.com" onclick="window.open(this.href);return false; om dette :)

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: GlobesLogg NÅ: Endelig..fant jeg den rette...

Legg inn av jhn »

fikse skrev:Det skal Kawa ha: De fant "rette" fargen den gang de startet med denne grønne. Dritatøff :thumleft
KTM er et annet merke som er flinke på dette med farge. Den oransje fargen dems er blitt ett varemerke :-)

For noen år siden, på Rebel-treffet i Sveio, traff jeg og fruen en fyr fra Odda, med en restaurert Kawa hvor ting og tang var lakkert så inn i hestedasken strøkent: Selv skruehodene hadde flere lag farge- og klar-lakk. Slikt får meg mør i sinnet og våt i blikket :knegg
Det eneste jeg ikke liker med Kawasaki er denne grønnfargen :sk?

Godtvoksen

Re: GlobesLogg NÅ: Endelig..fant jeg den rette...

Legg inn av Godtvoksen »

Jeg blir bare forundret over hvor mye farger betyr for mange. Trodde det var noe som kvinnfolk var mest opptatt av, men det stemmer tydeligvis ikke. Hvis en spør ei dame om hva slags bil de har kjøpt/de så på, er det ikke sjelden svaret er: Har ikke peiling, men den er/var rød....

Imidlertid må jeg innrømme at blåfargen på Shadowen jeg hadde, syntes jeg var utrolig lekker.... :thumleft

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: GlobesLogg NÅ: Endelig..fant jeg den rette...

Legg inn av Carpa »

Godtvoksen skrev:Jeg blir bare forundret over hvor mye farger betyr for mange. Trodde det var noe som kvinnfolk var mest opptatt av, men det stemmer tydeligvis ikke. Hvis en spør ei dame om hva slags bil de har kjøpt/de så på, er det ikke sjelden svaret er: Har ikke peiling, men den er/var rød....

Imidlertid må jeg innrømme at blåfargen på Shadowen jeg hadde, syntes jeg var utrolig lekker.... :thumleft
Hmmm, hva slags kvinnfolk er det du menger deg med?

Sent from my Galaxy using Tapatalk
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Godtvoksen

Re: GlobesLogg NÅ: Endelig..fant jeg den rette...

Legg inn av Godtvoksen »

Carpa skrev:
Hmmm, hva slags kvinnfolk er det du menger deg med?
En kvinnehånd kan si mye, og det må bli kvinnetyper som har hender lik de til venstre i bildet... :knegg
kvinnehand.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Svar