LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: LordShaft - *Helanlegg på vei i posten*

Legg inn av Desmo »

Leffy skrev:Steike og rå. Får stelle pent med a :)

Akrapovic er rått. Tror det er ett anlegg du blir kjempefornøyd med. Har ikke hatt det på noen av mine egne sykler, men noen kompiser har det. For en lyd, da spesielt på rekke 4 ere. Må legga ut en video etter ferdig montert, så vi får litt musikk i øra :)
Rekke 4'ere hviner som kjerringer på turtall. :knegg
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Brukeravatar
Voodoodoo
Innlegg: 1077
Registrert: 07 mai 2012, 22:05
Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
Sted: Ein stad der ingen skulle tru at noken kunne bu

Re: LordShaft - *Helanlegg på vei i posten*

Legg inn av Voodoodoo »

Desmo skrev:
Leffy skrev:Steike og rå. Får stelle pent med a :)

Akrapovic er rått. Tror det er ett anlegg du blir kjempefornøyd med. Har ikke hatt det på noen av mine egne sykler, men noen kompiser har det. For en lyd, da spesielt på rekke 4 ere. Må legga ut en video etter ferdig montert, så vi får litt musikk i øra :)
Rekke 4'ere hviner som kjerringer på turtall. :knegg
Enhver må ha sin legning men jeg liker iallefall når kjerringa hviner :yeyeye
Artificial intelligence is no match for natural stupidity

Brukeravatar
dag-zzr
Innlegg: 399
Registrert: 18 feb 2012, 19:36
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR 1400-2010
Sted: Notodden

Re: LordShaft - *Helanlegg på vei i posten*

Legg inn av dag-zzr »

LordShaft skrev:Jeg er faktisk litt usikker, dette er alt jeg klarer å tyde ut fra ordren min

"Priority Mail International Norway - Norway"

om jeg har regnet rikitg, så havner anlegget på 8.800,- ferdig levert på døren. Dette er inkludert moms, men ikke moms på frakten.
Jeg kan ikke si annet en at det må sies å være meget gunstig pris :prf

Utifra filmene jeg har sett på nettet, så skal det være godt synlig lydbilde med denne potten her ja :lol
Får bare håpe de holder det de lover. At den ligger på 99 dB ved 6000 rpm med dB killer montert :[-o<
Vil tru at du blir fornøyd med lyden på det anlegget. Har akra potter selv. Har plukka ut db killerene og det gir en hærlig lyd ved litt turtall. Veldig bra i tuneller :-)å
IMAG0187.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Helanlegg på vei i posten*

Legg inn av LordShaft »

er bare så synd at bilder ikke gjør rettferdighet til de pottene der. Når du ser de "live" er det bare eye candy :-)

Jeg har vel hørt det meste av lydklipp på youtube siste kveldene. Å jeg kan ikke si annet en at jeg gleder meg noe sinnsykt :yeyeye
Folk kan si hva de vil. Halve opplevelsen for meg når jeg kjører sykkel, er lyden :prop:

Har du noen filmklipp hvor vi får høre pottene dine i aksjon?? :yeyeye (dag-zzr)

Brukeravatar
dag-zzr
Innlegg: 399
Registrert: 18 feb 2012, 19:36
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR 1400-2010
Sted: Notodden

Re: LordShaft - *Helanlegg på vei i posten*

Legg inn av dag-zzr »

Nei - desverre er nok den lyden bare lagret i mitt hode foreløpig. (og sikkert sjåførene i et par biler jeg dro forbi i en tunell utenfor Tønsberg i fjor :lol )
Har kjøpt Contour kamera nå, så jeg satser på skikkelig lydvideo etter hvert :yeyeye
Ellers er det sikkert en mulighet at vi treffes i løpet av sesongen. Vi får prøve blåse ørevoksen vekk på de med refleksvest da - :prop:

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Helanlegg på vei i posten*

Legg inn av LordShaft »

Da har du en jobb å gjøre når du skal teste ut og leke deg med kameaet :-)

Det er nok stor sannsynlighet for at en møtes i løpet av sesongen :-) men uten refleksvest :lol
Aaahhh litt mer varme nå!!!!

Sendt med Note2

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Helanlegg på vei i posten*

Legg inn av LordShaft »

Var en kjapp tur innom Yamaha Bergen i dag. Slo av en prat med Alex og ett par andre som jobber der.
Endte med at jeg plukket med meg en ny ryggskinne! Den satt veldig bra på, og tok veldig lite plass under dressen.

Skal også sies at borrelås funksjonen er en av de bedre jeg har sett på ryggskinne.
Bilde
Bilde



Fikk meg også ett hyggelig møte med JohnnyTh
I det jeg skulle fyre opp sykkelen hørte jeg bare "Du må nå bare nødt å være han på mcsiden" :lol

Kjempe hyggelig å slå av en prat. Satser på at vi får til en tur ilag i helgen, selv om meldingene ikke ser veldig lovende ut :-#
Alltid kjekt å møte nye folk med samme interesse :thumleft

Brukeravatar
JohnnyTh
Innlegg: 3455
Registrert: 24 aug 2010, 13:20
Motorsykkelen din: BMW R1250GSA
Sted: Lista

Re: LordShaft - *Helanlegg på vei i posten*

Legg inn av JohnnyTh »

Kan jo ikke være flere spm deg i Bergen :) var hyggelig. Jeg så og på en sånn ryggskinne. Jeg har en fra før, men blir ikke komfertabel med å ha den under jakken. Denne typen virket veldig bra. Mulig jeg kjører innom senere i uken og tar med meg en. Nå kan jo du teste den på litt langtur og se om du enda er happy:)
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Helanlegg på vei i posten*

Legg inn av LordShaft »

Kjenner jeg ble litt grinete nå:-( snør ute igjen! Heldigvis veldig moderat, men nok til at jeg ikke får kjørt i morgen :-$

Det går varmt i visakortet for tiden, bestilte meg nettopp tidy tail. På tide å få vekk den store plastleppa bak på hekken:lol

Par småting til jeg vil ha meg, men tror jeg skal vente litt med det. Må jo ha noe å leke med i vinter også :drg

Sendt med Note2

Brukeravatar
JohnnyTh
Innlegg: 3455
Registrert: 24 aug 2010, 13:20
Motorsykkelen din: BMW R1250GSA
Sted: Lista

Re: LordShaft - *Helanlegg på vei i posten*

Legg inn av JohnnyTh »

Jepp helt nedsnødd her og :)
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Helanlegg på vei i posten*

Legg inn av LordShaft »

Begynner å bli en stund siden jeg kjøpte sykkelen nå:-) husker godt de dagene jeg gikk å gledet meg til å få den på veien.

Bilde

Det er noe helt eget det å kjøpe ny sykkel, sitte timevis på nettet å lete fram deler som gjør sykkelen nettopp mere din.
Er klart en del ting jeg mener burde være levert med originalt, men slik er nå det bare :lol

Nå er jeg så utålmodig på pakker i posten. Holder på å bli tussete. Jeg tror jeg kommer til å være som en liten guttunge når det kommer til slike ting resten av livet :-)

Helanlegg, tidy tail, olje og radiator beskytter på vei i posten :drg
La det skjeeee!!!
Bilde
Bilde

Sendt med Note2

TheHaughom
Innlegg: 1370
Registrert: 18 mai 2012, 14:36
Motorsykkelen din: KTM

Re: LordShaft - *Helanlegg på vei i posten*

Legg inn av TheHaughom »

Jeg har også R&G sin tailtidy, Akra potte og cat remover. Jeg tror du egentlig vil ha Duken min :knegg

Det jeg egentlig skulle si var at byggekvaliteten til R&G later til å være god, men manualen kan du kaste dit peppern gror. En seksåring kunne laget en bedre manual enn det R&G sender med tinga sine (satt bittelitt på spissen) :P :p
Forøvrig er det jo ganske logisk hvordan det gjøres, så det går nok greit. Medfølgende sukkerbiter for å koble om bak-/bremse-/skiltlys er ræva, jeg loddet sammen kablene, og kjørte krympestrømpe over.
Bilde
Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000

Sjekk ut bloggen min!

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Helanlegg på vei i posten*

Legg inn av LordShaft »

Ja fikk med meg dette på diverse forum rundt på det store Internett :-)

Har store planer om å lodde og kjøre krympestrømpe selv, sukkerbiter utgår med høye kneløft :drg

Hahaha jeg hadde glatt hatt duken din, men ikke byttet den vekk mot herligheten min :lol

Sendt med Note2

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: LordShaft - *Helanlegg på vei i posten*

Legg inn av Desmo »

Bilde
We have met the enemy and he is us.
Pogo

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Helanlegg på vei i posten*

Legg inn av LordShaft »

Se her ja :yeyeye Vakkert :prop:

Svar