Treff & Turer med aktive MCsiden.no folk i 2012!

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: Planlagte treff med aktive MC-folk fra MCsiden.no i 2012

Legg inn av ojda »

MrPitlane skrev:Hei alle mc-venner.

Her er tilbudet til dere som liker å kjøre mc og treffe andre mc-entusiaster, nyte et godt måltid, drikke et par kalde bjørneunger :b_c: og krype ned i en komfortabel seng, våkne opp til ferdiglaget frokost med egg og bacon.

Golsfjell Mcevent inviterer til treff på Golsfjellet fjellstue, 10. - 12. august 2012.

Vi byr på god mat i trivelige omgivelser og muligheter for fellestur på lørdag for de som ønsker å utforske hjertet av Norge. :prop:

Se link for nærmere info: http://www.golsfjellmcevent.no/" onclick="window.open(this.href);return false;

Det ser ut til at vi får besøk av en mc-importør, med muligheter for prøvekjøring av nye modeller på lørdag.

Er det bare jeg som reagerer på at turoperatører benytter denne Tråden til å reklamere for egene turer? Trodde liksom dette skulle være en tråd for Mc-Sidens egne turer :scratch
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38037
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Planlagte treff med aktive MC-folk fra MCsiden.no i 2012

Legg inn av AJ »

ojda skrev:
MrPitlane skrev:Hei alle mc-venner.

Her er tilbudet til dere som liker å kjøre mc og treffe andre mc-entusiaster, nyte et godt måltid, drikke et par kalde bjørneunger :b_c: og krype ned i en komfortabel seng, våkne opp til ferdiglaget frokost med egg og bacon.

Golsfjell Mcevent inviterer til treff på Golsfjellet fjellstue, 10. - 12. august 2012.

Vi byr på god mat i trivelige omgivelser og muligheter for fellestur på lørdag for de som ønsker å utforske hjertet av Norge. :prop:

Se link for nærmere info: http://www.golsfjellmcevent.no/" onclick="window.open(this.href);return false;

Det ser ut til at vi får besøk av en mc-importør, med muligheter for prøvekjøring av nye modeller på lørdag.

Er det bare jeg som reagerer på at turoperatører benytter denne Tråden til å reklamere for egene turer? Trodde liksom dette skulle være en tråd for Mc-Sidens egne turer :scratch
Du har selvfølgelig helt rett, ojda!
Denne tråden er kun for MCsiden.no turene.

Dermed på sin plass med en liten :orefk til MrPitlane :jada:

Men det har han sikkert skjønt siden jeg mener å ha sett samme posten i en annen tråd.
Dermed også dobbeltposting :sk? Fy! :[-X
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Godtvoksen

Re: Planlagte treff med aktive MC-folk fra MCsiden.no i 2012

Legg inn av Godtvoksen »

Hvordan defineres MC-sidens egne turer? Jeg ser at MrPitlane har vært registrert her i snart et år. Jeg har trodd det var fritt frem for alle brukere å arrangere turer/treff - eller er det andre regler for de som er involvert i treffstedet?

mekkern
Innlegg: 7628
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Planlagte treff med aktive MC-folk fra MCsiden.no i 2012

Legg inn av mekkern »

mulig litt forskjell å gå sammen om å arrangere noe og presentere et ferdig konsept?
spesielt hvis det skal være i tråden om de treffene vi lager i fellesskap? :-k
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: Planlagte treff med aktive MC-folk fra MCsiden.no i 2012

Legg inn av ojda »

Spør du meg eller A.J. ?
Jeg reagerte fordi turarrangsjør har økonomiske interresser i turen, og plasserte prospektet i denne tråden.
Det ser jeg på som en annonse på lik linje med annen annonsering her på forumet.
Flott at han opplyser om noe som sikkert blir en flott tur, men jeg reagerte på plasseringen. Dette er min mening som et av mange medlemmer på Mc-Siden.
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Godtvoksen

Re: Planlagte treff med aktive MC-folk fra MCsiden.no i 2012

Legg inn av Godtvoksen »

Vel, Eviketreffet er et ferdig konsept og det samme er vel Pre-høstturen 2012 som sikker snart blir presentert som et planlagt og ferdig konsept... :dontknow

Godtvoksen

Re: Planlagte treff med aktive MC-folk fra MCsiden.no i 2012

Legg inn av Godtvoksen »

ojda skrev:Spør du meg eller A.J. ?
Jeg reagerte fordi turarrangsjør har økonomiske interresser i turen, og plasserte prospektet i denne tråden.
Det ser jeg på som en annonse på lik linje med annen annonsering her på forumet.
Flott at han opplyser om noe som sikkert blir en flott tur, men jeg reagerte på plasseringen. Dette er min mening som et av mange medlemmer på Mc-Siden.
Det er vel AJ som bestemmer her og jeg har ikke sett noe regler om det, men oppfordringer om å dra i gang turer og treff på egen hånd er blitt gjentatt i veldig mange diskusjoner. Jeg har fått det som et motargument hver gang jeg har forsøkt å påvirke sted for treff som alle inviteres til å være med å planlegge. Så jeg anser det som ren forskjellsbehandling av brukere, dersom han ikke får presentere sitt prosjekt på lik linje med andre brukere.

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Planlagte treff med aktive MC-folk fra MCsiden.no i 2012

Legg inn av ArcticTiger »

Joa, men en vesensforskjell er at Mcsiden-turene er non-profit, og de arrangeres på hobbybasis av Mcsidens registrerte brukere som et tilbud til de andre registrerte brukerne.

Godtvoksen

Re: Planlagte treff med aktive MC-folk fra MCsiden.no i 2012

Legg inn av Godtvoksen »

ArcticTiger skrev:Joa, men en vesensforskjell er at Mcsiden-turene er non-profit, og de arrangeres på hobbybasis av Mcsidens registrerte brukere som et tilbud til de andre registrerte brukerne.
Helt enig at det er det, men om jeg eller du drar i gang et treff med overnatting på Gols fjellstue og innhenter et tilbud til oss. Er det i da i orden?

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Planlagte treff med aktive MC-folk fra MCsiden.no i 2012

Legg inn av ZZR-Tom »

Etter det eg forstår så er dina tråden for mc-tura som er planlagt av og for mc-siden`s medlemer.
Pitlane sin post hører ikkje under dina tråden, men en egen slik som han har gjort.
Eg tolker det som det er slik AJ meiner og.

:D

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Planlagte treff med aktive MC-folk fra MCsiden.no i 2012

Legg inn av ArcticTiger »

Hvis det arrangeres av Mcsidens brukere, primært for Mcsidens brukere, og er organisert slik at hver enkelt selv bestiller og betaler sitt opphold direkte med herberget, så er vi på linje GV :thumleft .

Godtvoksen

Re: Planlagte treff med aktive MC-folk fra MCsiden.no i 2012

Legg inn av Godtvoksen »

ArcticTiger skrev:Hvis det arrangeres av Mcsidens brukere, primært for Mcsidens brukere, og er organisert slik at hver enkelt selv bestiller og betaler sitt opphold direkte med herberget, så er vi på linje GV :thumleft .
:cheers

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: Planlagte treff med aktive MC-folk fra MCsiden.no i 2012

Legg inn av ojda »

ArcticTiger skrev:Hvis det arrangeres av Mcsidens brukere, primært for Mcsidens brukere, og er organisert slik at hver enkelt selv bestiller og betaler sitt opphold direkte med herberget, så er vi på linje GV :thumleft .
Ups bommert!
Du som har leid hytte i Karlstad til sommeren, og videreformidler til oss andre. :lol
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Planlagte treff med aktive MC-folk fra MCsiden.no i 2012

Legg inn av ArcticTiger »

ojda skrev:
ArcticTiger skrev:Hvis det arrangeres av Mcsidens brukere, primært for Mcsidens brukere, og er organisert slik at hver enkelt selv bestiller og betaler sitt opphold direkte med herberget, så er vi på linje GV :thumleft .
Ups bommert!
Du som har leid hytte i Karlstad til sommeren, og videreformidler til oss andre. :lol
:knegg :knegg :knegg
:roll Åsså i tillegg kanskje den turn til Kappitalismens Høyborg til neste år da gitt :-k .... =;

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Planlagte treff med aktive MC-folk fra MCsiden.no i 2012

Legg inn av Intruder »

Om et av MCsidens medlemmer får med seg andre her og lager et "treffopplegg" som ikke vil gi fortjeneste for arrangørene,bør det være det vi "aksepterer".
Foreslår dette fikses av forumets ledelse !!
Reagerte a la Ojda og Godtvoksen !!
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar