Hvordan dra en wheelie

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: Hvordan dra en wheelie

Legg inn av DrGreve »

fs650e skrev:
DrGreve skrev: Når det gjelder lanesplitting, så finnes det ingen lovhjemmel som sier at du har lov eller rett til det. Det er bare det at det ikke finnes noen lov mot det heller, noe som bilister uten kunnskap om mc-kjøring ikke vet en døyt om. Så når noen nekter deg å lanesplitte, så kan det være slik at de irriterer seg grønn over at du bryter loven og ikke fordi de vil være jævlig.
Jeg viser til veitrafikklovens § 12 om forbikjøring. Jeg bryter IKKE loven ved forbikjøring! (les lanesplitting!)

Kode: Velg alt

4. Når noen vil kjøre forbi til venstre, skal forankjørende holde så langt til høyre som mulig, og ikke øke farten. Når kjøretøyet beveger seg sakte eller tar stor plass, og vegen er uoversiktlig eller har motgående trafikk, skal føreren om nødvendig vike til høyre og sette ned farten eller stanse.
Når vedkommende da sperrer meg, er det de som bryter loven.

Jeg fant også ut at jeg bryter §12 ganske ofte..

Kode: Velg alt

5. Forbikjøring er forbudt like foran eller i vegkryss. Dette gjelder ikke
b)	ved forbikjøring til høyre fordi forankjørende svinger til venstre eller tydelig forbereder slik sving,
I'm guilty!!
Paragraf 12 er en generell paragraf som forholder seg til generell forbikjøring og har ikke til hensikt å regulere hva en tohjuling har eller ikke har lov til. Lanesplitting er ikke nevnt i noen lovhjemmel. I motsetning til mange andre land så har ikke Norge brydd seg om, eller har glemt å regulere det.
Jeg tror det snart kommer en forskrift om lanesplitting siden mc-pendling blir mer og mer utbredt i sentrale strøk på grunn av all bompengestasjonene hvor tohjulinger passerer gratis. Og sentrale strøk har også flere veier med flere kjørefelt i samme retning som åpner for lanesplitting.
Men dette er en liten digresjon i forhold til trådstarterens tema. Holdningene som du forfekter hvor "jeg vet best" kan være det som tar livet av deg. Du møter kanskje en som tenker som deg i en 2-tonns bil... Min bror gjorde det og han kjørte roadracing og en wheelie på 500 meter var barnemat for han. Han ligger under 6 fot med torv.
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
fs650e
Innlegg: 171
Registrert: 13 apr 2013, 15:15
Motorsykkelen din: Husaberg FS650E 2004
Sted: Wherever the road takes me

Re: Hvordan dra en wheelie

Legg inn av fs650e »

DrGreve skrev: Holdningene som du forfekter hvor "jeg vet best" kan være det som tar livet av deg. Du møter kanskje en som tenker som deg i en 2-tonns bil...
Er jo lov å håpe!! Da slipper jeg denne diskusjonen! Gud så enkelt ting hadde vært om jeg bare kunn møtt en 2 tonns ting straight on o.O
Husaberg FS650E 2004
Kawasaki ZZR 1100 91'

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Hvordan dra en wheelie

Legg inn av SuperMorten »

fs650e skrev:
SuperMorten skrev:
fs650e skrev:
Edit: Hvor står det at begge hjulene MÅ være i kontakt med bakken? Står bare at man skal kjøre aktsomt, man kan kjøre aktsomt på 1 hjul...
Kommer det en kjørende aktsomt på bakhjulet igjennom byggefeltet her hvor ungene leker, skal jeg aktsomt sørge for at han ikke gjør det igjen....


Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Haha!

"Kjør pent - barn leker"
"Hold ungane inne - her kjører det biler!"

Foreldre må lære opp barna til å forstå at det er farlig å leke ved trafikk. Nå sier jeg ikke at bilister skal bare peise på, for all del, man må vise hensyn.
Senest igår så jeg en far + sønn SYKLE over gangfeltet.. Nesten så jeg gikk bort og spurte hva faen han lærer barna sine. MAN GÅR AV SYKKELEN!

Nei faen heller, skal aldri ha slike ting.. (Ja ting.. barn er ting, få det vekk)

Da velger jeg heller en sportsbil av noe slag, så kan det være "babyen min".

Sånne holdninger har ikke noe i trafikken å gjøre.
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
fs650e
Innlegg: 171
Registrert: 13 apr 2013, 15:15
Motorsykkelen din: Husaberg FS650E 2004
Sted: Wherever the road takes me

Re: Hvordan dra en wheelie

Legg inn av fs650e »

SuperMorten skrev:
fs650e skrev:
SuperMorten skrev:
fs650e skrev:
Edit: Hvor står det at begge hjulene MÅ være i kontakt med bakken? Står bare at man skal kjøre aktsomt, man kan kjøre aktsomt på 1 hjul...
Kommer det en kjørende aktsomt på bakhjulet igjennom byggefeltet her hvor ungene leker, skal jeg aktsomt sørge for at han ikke gjør det igjen....


Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Haha!

"Kjør pent - barn leker"
"Hold ungane inne - her kjører det biler!"

Foreldre må lære opp barna til å forstå at det er farlig å leke ved trafikk. Nå sier jeg ikke at bilister skal bare peise på, for all del, man må vise hensyn.
Senest igår så jeg en far + sønn SYKLE over gangfeltet.. Nesten så jeg gikk bort og spurte hva faen han lærer barna sine. MAN GÅR AV SYKKELEN!

Nei faen heller, skal aldri ha slike ting.. (Ja ting.. barn er ting, få det vekk)

Da velger jeg heller en sportsbil av noe slag, så kan det være "babyen min".

Sånne holdninger har ikke noe i trafikken å gjøre.
Hva da? At barn bør læres opp til å se begge veier før de krysser en vei?
At man bør tenke på at "Her kan det komme en bil" ?

Selvfølgelig sier jeg ikke at man skal flytte ansvaret vekk fra kjøretøyet og over på barnet, men foreldrene må lære opp barna riktig.
Som eksempel det jeg skriver her hvor både far og sønn sykler over ..
Husaberg FS650E 2004
Kawasaki ZZR 1100 91'

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: Hvordan dra en wheelie

Legg inn av DrGreve »

fs650e skrev:
DrGreve skrev: Holdningene som du forfekter hvor "jeg vet best" kan være det som tar livet av deg. Du møter kanskje en som tenker som deg i en 2-tonns bil...
Er jo lov å håpe!! Da slipper jeg denne diskusjonen! Gud så enkelt ting hadde vært om jeg bare kunn møtt en 2 tonns ting straight on o.O
Hvis du ikke ønsker denne diskusjonen, så kunne du jo bare holdt kjeft :)
En vis man sa en gang at holder du kjeft så kan man bare mistenke at du har en skrue løs.. åpner du kjeften så fjerner du enhver tvil :lol
Og bare for å klargjøre, det er ikke en wheelie jeg har noe i mot, men holdningene.. flytt dere, her kommer jeg..
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Hvordan dra en wheelie

Legg inn av SuperMorten »

fs650e skrev:
SuperMorten skrev:
fs650e skrev:
SuperMorten skrev:
fs650e skrev:
Edit: Hvor står det at begge hjulene MÅ være i kontakt med bakken? Står bare at man skal kjøre aktsomt, man kan kjøre aktsomt på 1 hjul...
Kommer det en kjørende aktsomt på bakhjulet igjennom byggefeltet her hvor ungene leker, skal jeg aktsomt sørge for at han ikke gjør det igjen....


Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Haha!

"Kjør pent - barn leker"
"Hold ungane inne - her kjører det biler!"

Foreldre må lære opp barna til å forstå at det er farlig å leke ved trafikk. Nå sier jeg ikke at bilister skal bare peise på, for all del, man må vise hensyn.
Senest igår så jeg en far + sønn SYKLE over gangfeltet.. Nesten så jeg gikk bort og spurte hva faen han lærer barna sine. MAN GÅR AV SYKKELEN!

Nei faen heller, skal aldri ha slike ting.. (Ja ting.. barn er ting, få det vekk)

Da velger jeg heller en sportsbil av noe slag, så kan det være "babyen min".

Sånne holdninger har ikke noe i trafikken å gjøre.
Hva da? At barn bør læres opp til å se begge veier før de krysser en vei?
At man bør tenke på at "Her kan det komme en bil" ?

Selvfølgelig sier jeg ikke at man skal flytte ansvaret vekk fra kjøretøyet og over på barnet, men foreldrene må lære opp barna riktig.
Som eksempel det jeg skriver her hvor både far og sønn sykler over ..
Jeg skjønner at du bare vil provosere, for jeg nekter å tro at noen kan være så fullstendig hjernedød og samtidig ha vært i stand til å tatt førerkort. Men sant nok, ingen trenger å vise førerkortet for å være medlem her inne..

Jeg skriver at jeg ikke vil se sånne i byggefeltet her. Det har ingenting med trafikk å gjøre. Her går lekeplassen til barna og veien i ett. Det er ikke noe skille. Holde ungene inne, sier du. Ja det gjorde vi når vi bodde på Carl Berner i Oslo. Derfor flyttet vi, bort fra trafikk og hensynsløsheten.
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
fs650e
Innlegg: 171
Registrert: 13 apr 2013, 15:15
Motorsykkelen din: Husaberg FS650E 2004
Sted: Wherever the road takes me

Re: Hvordan dra en wheelie

Legg inn av fs650e »

DrGreve skrev:
fs650e skrev:
DrGreve skrev: Holdningene som du forfekter hvor "jeg vet best" kan være det som tar livet av deg. Du møter kanskje en som tenker som deg i en 2-tonns bil...
Er jo lov å håpe!! Da slipper jeg denne diskusjonen! Gud så enkelt ting hadde vært om jeg bare kunn møtt en 2 tonns ting straight on o.O
Hvis du ikke ønsker denne diskusjonen, så kunne du jo bare holdt kjeft :)
En vis man sa en gang at holder du kjeft så kan man bare mistenke at du har en skrue løs.. åpner du kjeften så fjerner du enhver tvil :lol
Og bare for å klargjøre, det er ikke en wheelie jeg har noe i mot, men holdningene.. flytt dere, her kommer jeg..
Jeg har hørt nesten den samme.. "Det er bedre å holde kjeft og la folk tro du er en idiot, enn å åpne kjeften og fjerne enhver tvil".

Vel, jeg mener ikke "Flytt dere, her kommer jeg".
Jeg mener at:
Alle fotgjengeroverganger skulle enten gått over veien, eller under veien.
Biler skulle hatt forkjørsrett ved fotgjengeroverganger.
Barn har ikke noe nær en vei å gjøre (Om de leker)
Fartsgrensene i Norge er satt ved hjelp av synsing.

THAT being said. Man kan mene hva man vil, så lenge man ikke gjør det til praksis.

Jeg godtar at de går på veien, selv om jeg mener noe annet.
Jeg stopper ved fotgjengeroverganger, selv om jeg mener noe annet.
Jeg viser hensyn der barn kan leke, selv om jeg mener at foreldre har ansvar.
Jeg følger fartsgrensene der det er nødvendig, og spesielt under 50-60 (Face it, ber du meg ligge i 100 i 100 sonen på E6 ber jeg deg ryke og reise.. det er en 120-130 vei på sommeren.)

Jeg er stor i kjeften, og jeg veit det. Og jeg gjør det med vilje.
Og ofte er det stor forskjell mellom hva jeg skriver, og hva jeg gjør. Akkurat hva slags inntrykk folk får av meg på nett er meg revnende likegyldig. Couldnt care less.

That being said. Wheelie på vanlig vei er ikke nødvendigvis brudd på §3. Kommer helt ann på situasjonen
Husaberg FS650E 2004
Kawasaki ZZR 1100 91'

Brukeravatar
fs650e
Innlegg: 171
Registrert: 13 apr 2013, 15:15
Motorsykkelen din: Husaberg FS650E 2004
Sted: Wherever the road takes me

Re: Hvordan dra en wheelie

Legg inn av fs650e »

SuperMorten skrev: Jeg skjønner at du bare vil provosere, for jeg nekter å tro at noen kan være så fullstendig hjernedød og samtidig ha vært i stand til å tatt førerkort. Men sant nok, ingen trenger å vise førerkortet for å være medlem her inne..

Jeg skriver at jeg ikke vil se sånne i byggefeltet her. Det har ingenting med trafikk å gjøre. Her går lekeplassen til barna og veien i ett. Det er ikke noe skille. Holde ungene inne, sier du. Ja det gjorde vi når vi bodde på Carl Berner i Oslo. Derfor flyttet vi, bort fra trafikk og hensynsløsheten.
Ehm.. Det jeg skrev der var min mening, som ikke var for å provosere..

Påstår du virkelig at foreldre ikke har det minste ansvar for å lære barna om sikkerhet i trafikken?!?! Er du BLÅST? Det er jo ENDA viktigere om lekeplassen og veien går ett-i-ett.

Jeg mener selvfølgelig ikke at man skal holde barna inne, men at man skal lære dem om sikkerhet, at man skal lære dem å se begge veier, at man lærer dem at : rød mann er død mann, grønn mann din tur. Når jeg var liten fikk jeg streng beskjed om å gå av sykkelen. Var ikke SNAKK om annet... man SKULLE gå av sykkelen, til og med i lyskryss der man har grønn mann.

Man skulle se seg begge veier før man gikk over veien.

Hadde virkelig ikke trodd at dette var nødvendig å utdype om. Det provoserer noe så jævlig at du gir blanke faen i hva barna lærer om sikkerhet osv..

Hvordan man engang kom hit fra "wheelie" er et annet spørsmål.
For å komme on topic:
Man drar da selvfølgelig ikke en wheelie i 30 område der barn leker og kan løpe rett ut i veien!!
(Med unntak av litt hjulløft ved fartskuler)
Husaberg FS650E 2004
Kawasaki ZZR 1100 91'

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Hvordan dra en wheelie

Legg inn av SuperMorten »

fs650e skrev: Man drar da selvfølgelig ikke en lengre wheelie i 30 område der barn leker og kan løpe rett ut i veien!!
(Med unntak av litt hjulløft ved fartskuler)[/b]
Se der ja. Det var det jeg sa i utgangspunktet. Så da er vi jo enige da.. Du er ikke så dum som du ser ut som du :lol
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
fs650e
Innlegg: 171
Registrert: 13 apr 2013, 15:15
Motorsykkelen din: Husaberg FS650E 2004
Sted: Wherever the road takes me

Re: Hvordan dra en wheelie

Legg inn av fs650e »

SuperMorten skrev:
fs650e skrev: Man drar da selvfølgelig ikke en lengre wheelie i 30 område der barn leker og kan løpe rett ut i veien!!
(Med unntak av litt hjulløft ved fartskuler)[/b]
Se der ja. Det var det jeg sa i utgangspunktet. Så da er vi jo enige da.. Du er ikke så dum som du ser ut som du :lol
Jeg er ganske mye dummere enn jeg ser ut til, men jeg er ikke så dum som jeg prøver å fremstå!
Legg merke til at jeg tenkte meg om og endret "lengre wheelie" til bare "wheelie".
Husaberg FS650E 2004
Kawasaki ZZR 1100 91'

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: Hvordan dra en wheelie

Legg inn av DrGreve »

fs650e skrev:
DrGreve skrev:
fs650e skrev:
DrGreve skrev: Holdningene som du forfekter hvor "jeg vet best" kan være det som tar livet av deg. Du møter kanskje en som tenker som deg i en 2-tonns bil...
Er jo lov å håpe!! Da slipper jeg denne diskusjonen! Gud så enkelt ting hadde vært om jeg bare kunn møtt en 2 tonns ting straight on o.O
Hvis du ikke ønsker denne diskusjonen, så kunne du jo bare holdt kjeft :)
En vis man sa en gang at holder du kjeft så kan man bare mistenke at du har en skrue løs.. åpner du kjeften så fjerner du enhver tvil :lol
Og bare for å klargjøre, det er ikke en wheelie jeg har noe i mot, men holdningene.. flytt dere, her kommer jeg..
Jeg har hørt nesten den samme.. "Det er bedre å holde kjeft og la folk tro du er en idiot, enn å åpne kjeften og fjerne enhver tvil".

Vel, jeg mener ikke "Flytt dere, her kommer jeg".
Jeg mener at:
Alle fotgjengeroverganger skulle enten gått over veien, eller under veien.
Biler skulle hatt forkjørsrett ved fotgjengeroverganger.
Barn har ikke noe nær en vei å gjøre (Om de leker)
Fartsgrensene i Norge er satt ved hjelp av synsing.

THAT being said. Man kan mene hva man vil, så lenge man ikke gjør det til praksis.

Jeg godtar at de går på veien, selv om jeg mener noe annet.
Jeg stopper ved fotgjengeroverganger, selv om jeg mener noe annet.
Jeg viser hensyn der barn kan leke, selv om jeg mener at foreldre har ansvar.
Jeg følger fartsgrensene der det er nødvendig, og spesielt under 50-60 (Face it, ber du meg ligge i 100 i 100 sonen på E6 ber jeg deg ryke og reise.. det er en 120-130 vei på sommeren.)

Jeg er stor i kjeften, og jeg veit det. Og jeg gjør det med vilje.
Og ofte er det stor forskjell mellom hva jeg skriver, og hva jeg gjør. Akkurat hva slags inntrykk folk får av meg på nett er meg revnende likegyldig. Couldnt care less.

That being said. Wheelie på vanlig vei er ikke nødvendigvis brudd på §3. Kommer helt ann på situasjonen
Absolutt ingen ting av det du har ført av deg i denne tråden provoserer meg, BORTSETT fra at du mener paragraf 3 ikke burde gjelde, den er avlegs. Hallo? Alt som har med trafikk på enhver offentlig vei, gate eller plass handler om samhandling mellom ALLE trafikkanter, uansett alder, gående, syklende eller kjørende. Skal løse kanoner dirigere premissene, så har vi ikke sett den positive trenden de siste år angående drepte motorsykkelførere og passasjer på samme..
Man kan ikke nekte enkelte trafikkantgrupper eller aldersgrupper adgang til offentlig vei bare fordi noen syns det er ett herk å ta hensyn.
Sist redigert av DrGreve den 28 apr 2013, 16:50, redigert 1 gang totalt.
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38048
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Hvordan dra en wheelie

Legg inn av AJ »

Vel, vel...
AndreasB tilbake, ser jeg... Lett gjenkjennelige tone i det du skriver, for øvrig.
Denne gang som fs650e...

Var det ikke slik at du ønsket å slette deg herfra for ikke lenge siden? :

http://mcsiden.no/viewtopic.php?p=155826#p155826" onclick="window.open(this.href);return false;
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
fs650e
Innlegg: 171
Registrert: 13 apr 2013, 15:15
Motorsykkelen din: Husaberg FS650E 2004
Sted: Wherever the road takes me

Re: Hvordan dra en wheelie

Legg inn av fs650e »

AJ skrev:Vel, vel...
AndreasB tilbake, ser jeg... Lett gjenkjennelige tone i det du skriver, for øvrig.
Denne gang som fs650e...

Var det ikke slik at du ønsket å slette deg herfra for ikke lenge siden? :

http://mcsiden.no/viewtopic.php?p=155826#p155826" onclick="window.open(this.href);return false;
Aldri lagt skjul på at jeg er AndreasB jeg?

Jau, kjøpte meg en til sykkel, måtte spørre om noe, var enkleste.

Jo, det var det.. Men dere slettet meg aldri, selv etter gjentatte forespørsler. og det var en stund siden.

HVa slags relevanse har dette til wheelier? Drar ikke du som en administrator det bare LENGRE unna topic?
Husaberg FS650E 2004
Kawasaki ZZR 1100 91'

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38048
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Hvordan dra en wheelie

Legg inn av AJ »

Har ikke lest alle postene du har skrevet under ditt nye nick, men tror neppe du har presentert deg som AndreasB i noen av disse.
Spiller forsåvidt ikke så stor rolle heller.
Men fra å ønske å bli slettet fra MCsiden.no, for deretter å komme tilbake med et annet nick virker litt underlig.
Og når du legger opp til samme stil som tidligere og som mange her inne reagerte på, kom jeg til at det var like greit å "oute" deg sånn at folk her inne vet hvem du egentlig er.

Nevner også at den stilen du legger opp til som fs650e neppe vil føre noe godt med seg...

fs650e skrev:
AJ skrev:Vel, vel...
AndreasB tilbake, ser jeg... Lett gjenkjennelige tone i det du skriver, for øvrig.
Denne gang som fs650e...

Var det ikke slik at du ønsket å slette deg herfra for ikke lenge siden? :

http://mcsiden.no/viewtopic.php?p=155826#p155826" onclick="window.open(this.href);return false;
Aldri lagt skjul på at jeg er AndreasB jeg?

Jau, kjøpte meg en til sykkel, måtte spørre om noe, var enkleste.

Jo, det var det.. Men dere slettet meg aldri, selv etter gjentatte forespørsler. og det var en stund siden.

HVa slags relevanse har dette til wheelier? Drar ikke du som en administrator det bare LENGRE unna topic?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
fs650e
Innlegg: 171
Registrert: 13 apr 2013, 15:15
Motorsykkelen din: Husaberg FS650E 2004
Sted: Wherever the road takes me

Re: Hvordan dra en wheelie

Legg inn av fs650e »

AJ skrev:Har ikke lest alle postene du har skrevet under ditt nye nick, men tror neppe du har presentert deg som AndreasB i noen av disse.
Spiller forsåvidt ikke så stor rolle heller.
Men fra å ønske å bli slettet fra MCsiden.no, for deretter å komme tilbake med et annet nick virker litt underlig.
Og når du legger opp til samme stil som tidligere og som mange her inne reagerte på, kom jeg til at det var like greit å "oute" deg sånn at folk her inne vet hvem du egentlig er.

Nevner også at den stilen du legger opp til som fs650e neppe vil føre noe godt med seg...
Jeg sa jeg aldri har nektet. Jeg sa ikke at jeg har informert.
Enig.
Vel, jeg ønsket å bli slettet. Dere slettet meg ikke, dere bare deaktiverte brukeren. Ikke det samme. Ikke at jeg engang husker hvorfor i farta, men jeg begynner skjønne hvorfor igjen..
Kan jo spørre igjen da.. Hvor er moped-delen av forumet? en 50cc ER en mc.

Hadde behov for å spørre om noe en gang, ny bruker var raskeste.

men igjen.. HVA for en relevanse har dette til "Hvordan dra en wheelie"? Bør ikke du som administrator forsøke å holde folk on topic, ikke dra dem enda lengre vekk fra "topic" ?
Er ikke dette noe du evnt burde tatt opp på PM? Profesjonaliteten ligger ikke akkurat høyt på listen?
Husaberg FS650E 2004
Kawasaki ZZR 1100 91'

Svar