Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.
Ja.. Lyden er helt fantastisk, OG.... med egne ører er den nesten orgasmisk.
Veldig grov og fin lyd, dyp men kraftig. Ikke skjærende i ørene på noen måter.
Har ellers fått bestilt nye deler til biken min i dag.. Ikke noe fancy, bare slitedeler/pakninger. Har skrudd av hele primæren (indre og ytre) for å komme til drivhjulet på girkassa... Bytter det sammen med kjedet som var helt nedslitt.
Var egentlig ikke så stort behov for å bytte det, litt ergelig å tenke på at sykkelen har stått i 2 mnd nå pga det.. Men var umulig å vite før primæren kom av.
Som sagt.. ikke så galt på tennene.
Men se på alt sponet som er igjen etter kjedene som har blitt byttet i ny og ne.
Veldig grov og fin lyd, dyp men kraftig. Ikke skjærende i ørene på noen måter.
Har ellers fått bestilt nye deler til biken min i dag.. Ikke noe fancy, bare slitedeler/pakninger. Har skrudd av hele primæren (indre og ytre) for å komme til drivhjulet på girkassa... Bytter det sammen med kjedet som var helt nedslitt.
Var egentlig ikke så stort behov for å bytte det, litt ergelig å tenke på at sykkelen har stått i 2 mnd nå pga det.. Men var umulig å vite før primæren kom av.
Som sagt.. ikke så galt på tennene.
Men se på alt sponet som er igjen etter kjedene som har blitt byttet i ny og ne.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.
I går hadde jeg en del timer i garasjen og skrudde. Skrudde så infernalskt at svetten rant.. (greit, det var litt varmt og lommert også da)...
Hentet en kasse med deler og pakninger fra CBP (http://www.cbp.no" onclick="window.open(this.href);return false;) i går, og måtte selvsagt rett ned i garasjen. Det drevet som tilsynelatene så greit ut, var ikke fult så greit ved siden av et flunkende nytt drev. hehe..
Banna og steika med enkelte ting som satt dønn fast, andre ting var bare "umulig" å komme til. Men sånn er det jo når man ikke gidder å demontere oljetanken for å komme lettere til. hehe.
Var to ting som forhindret meg i å bli ferdig i går..
1. Batteriene til slagtrekkeren/momenttrekkeren var flate og trengte lading.
2. Jeg hadde fått tilsendt feil bremseklosser. Nye er allerede på vei i posten, men betviler at jeg får tid til å skru noe mer før tidligst til mandag...
Greit så var det en tredje ting også..
3. Klokka ble mange og jeg hadde kun få timer før vekkerklokka kom til å kime....
En ting er sikkert, å skru på eldre Harleyer som har vert i eie hos mange andre som velger lettvindte løsninger, er spennende og vekker litt assosiasjoner til da enn var 14-iss og hadde "aldri mer" bekjennelser dagen der på...
Det skal bli deilig å få den ferdig igjen
Hentet en kasse med deler og pakninger fra CBP (http://www.cbp.no" onclick="window.open(this.href);return false;) i går, og måtte selvsagt rett ned i garasjen. Det drevet som tilsynelatene så greit ut, var ikke fult så greit ved siden av et flunkende nytt drev. hehe..
Banna og steika med enkelte ting som satt dønn fast, andre ting var bare "umulig" å komme til. Men sånn er det jo når man ikke gidder å demontere oljetanken for å komme lettere til. hehe.
Var to ting som forhindret meg i å bli ferdig i går..
1. Batteriene til slagtrekkeren/momenttrekkeren var flate og trengte lading.
2. Jeg hadde fått tilsendt feil bremseklosser. Nye er allerede på vei i posten, men betviler at jeg får tid til å skru noe mer før tidligst til mandag...
Greit så var det en tredje ting også..
3. Klokka ble mange og jeg hadde kun få timer før vekkerklokka kom til å kime....
En ting er sikkert, å skru på eldre Harleyer som har vert i eie hos mange andre som velger lettvindte løsninger, er spennende og vekker litt assosiasjoner til da enn var 14-iss og hadde "aldri mer" bekjennelser dagen der på...
Det skal bli deilig å få den ferdig igjen
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
-
- Innlegg: 3962
- Registrert: 04 nov 2010, 00:10
- Motorsykkelen din: x
Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.
Det er jo en tråd her på forumet hvor det diskuteres friskt hvilken type kjedesmøring som er best; er det girolje/kjedeolje/motorolje eller kjedespray ? Og eventuellt hvilket merke kjedespray som er best, og om det evt er lurt å vaske kjedet før smøring.
Men de fleste er enige i at det er lurt å smøre kjedet innimellom.
Men de fleste er enige i at det er lurt å smøre kjedet innimellom.
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.
HEhe.. Ja, jeg smører kjedet relativt ofte. Forrige eier derimot må har kjørt med knusktørt kjede... Forskjellen på det gamle og nye kjedet jeg nå har kjøpt ved full lengde er ca 4 ledd "ekstra" på det gamle kjedet... Så mye har det strekt og uvidet seg i tillegg til å være slitt flere millimeter ned...ArcticTiger skrev:Det er jo en tråd her på forumet hvor det diskuteres friskt hvilken type kjedesmøring som er best; er det girolje/kjedeolje/motorolje eller kjedespray ? Og eventuellt hvilket merke kjedespray som er best, og om det evt er lurt å vaske kjedet før smøring.
Men de fleste er enige i at det er lurt å smøre kjedet innimellom.
Husker ikke hvilken kjedespray jeg bruker, men det er en "premium" en beregnet for o-ring kjeder. Jeg "vakser" alltid kjedet med å oversmøre det, og så tørke av det igjen etterpå.
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.
Jeg skal vise sykkelen om ikke så alt for lenge til for "full teknisk kontroll", og i den forbindelsen har jeg sett litt over hva som bør forbedres.
En av tingene jeg oppdaget i går var mangelen på E merke i front lykta, og ikke bare det, jeg kjører med 100W pærer i lykta, og ikke nok med det, festene som holder selve glasset er knekte på begge sider, glasset er nå festet med en tynn gummimatte, og tror jeg og slett ikke jeg får ut glasset uten å ødelegge glasset.. Så... Lykta var uansett moden for bytting.
Den nye lykta ser slik ut:
Den gamle lykta se slik ut: (som dere ser, ikke særlig bra til å kaste lys, men ser bra ut da )
Nå må jeg bare finne ut / lage en holder for den nye lykta... Gaffelbeina mine er alt for tykke for alle tradisjonelle og hyllevare holdere, så her må det lages custom, og jeg vil helst unngå glemmer på gaffelbeina...
En av tingene jeg oppdaget i går var mangelen på E merke i front lykta, og ikke bare det, jeg kjører med 100W pærer i lykta, og ikke nok med det, festene som holder selve glasset er knekte på begge sider, glasset er nå festet med en tynn gummimatte, og tror jeg og slett ikke jeg får ut glasset uten å ødelegge glasset.. Så... Lykta var uansett moden for bytting.
Den nye lykta ser slik ut:
Den gamle lykta se slik ut: (som dere ser, ikke særlig bra til å kaste lys, men ser bra ut da )
Nå må jeg bare finne ut / lage en holder for den nye lykta... Gaffelbeina mine er alt for tykke for alle tradisjonelle og hyllevare holdere, så her må det lages custom, og jeg vil helst unngå glemmer på gaffelbeina...
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.
WHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
I dag er en gledens dag for meg... Etter mye knoting som krevde bestilling av special tools alla "only-in-america" så har jeg nå fått i gang sykkelen igjen, og vert på Biltilsynet/Vegvesenet og bestilt nye skilter til moppeden...
Så nå kan endelig jeg få kjørt litt sykkel igjen i år... (Parkerte sykkelen i mai måned så ca 5 måneder uten kjøring nå)...
Tror nesten jeg skal ut å kjøre i kveld, uansett nedbørsrekkord i vente eller ei...
I dag er en gledens dag for meg... Etter mye knoting som krevde bestilling av special tools alla "only-in-america" så har jeg nå fått i gang sykkelen igjen, og vert på Biltilsynet/Vegvesenet og bestilt nye skilter til moppeden...
Så nå kan endelig jeg få kjørt litt sykkel igjen i år... (Parkerte sykkelen i mai måned så ca 5 måneder uten kjøring nå)...
Tror nesten jeg skal ut å kjøre i kveld, uansett nedbørsrekkord i vente eller ei...
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.
Crinos skrev:
Tror nesten jeg skal ut å kjøre i kveld, uansett nedbørsrekkord i vente eller ei...
God tur kjør pent...
[video]http://www.youtube.com/watch?v=L6EF1AxYCNM&NR=1[/video]
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.
Det der gikk langt bedre enn forventet...
Tror ikke jeg hadde turt å prøve på det samme, for å være helt ærlig... Godt jeg bor i en skråning og vannmassene ikke er SÅ høye der jeg bor..
Tror ikke jeg hadde turt å prøve på det samme, for å være helt ærlig... Godt jeg bor i en skråning og vannmassene ikke er SÅ høye der jeg bor..
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.
Si meg, unge mann......den twin lykten du viser bilde av ligner VELDIG på Biltema sin twinlykt!?
http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/MC/Ti ... lykt-Twin/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sitter disse fast sammen og må monteres som "twin" eller kan de monteres som 2 enkle?
Ellers, flott tråd du har her
:)
http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/MC/Ti ... lykt-Twin/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sitter disse fast sammen og må monteres som "twin" eller kan de monteres som 2 enkle?
Ellers, flott tråd du har her
:)
"Do the right thing"
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.
Det stemmer at det er lyktene fra Biltema... De var kliss like de "dominator" / "streefighter" lyktene jeg så et annet sted, men var 300,- rimeligere
De henger sammen på midten ja, som "en enhet", og kan da ikke monteres som to enkle... Men det er en "standard" størrelse, og du får kjøpt "enkeltvis" også... Har sett noen som har dem i over-under konfigurasjon der den øvre er trukket litt tilbake... Ser ganske tøft ut det også, men hadde ikke kledd seg på sykkelen min, som er ganske beefy i fronten.
Takker og bukker om tråden... Prøver å holde den gående med hva som skjer i ny og ne.. Men har vert noe stille nå pga huskjøp/flytting/oppussing/nedvask og alt det andre "gøye" som følger med huskjøp... hehe..
Forøvrig ser jeg nå i disse nedbørsdager, at garasjen kunne hatt godt av ny drenering langs den ene veggen...
De henger sammen på midten ja, som "en enhet", og kan da ikke monteres som to enkle... Men det er en "standard" størrelse, og du får kjøpt "enkeltvis" også... Har sett noen som har dem i over-under konfigurasjon der den øvre er trukket litt tilbake... Ser ganske tøft ut det også, men hadde ikke kledd seg på sykkelen min, som er ganske beefy i fronten.
Takker og bukker om tråden... Prøver å holde den gående med hva som skjer i ny og ne.. Men har vert noe stille nå pga huskjøp/flytting/oppussing/nedvask og alt det andre "gøye" som følger med huskjøp... hehe..
Forøvrig ser jeg nå i disse nedbørsdager, at garasjen kunne hatt godt av ny drenering langs den ene veggen...
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.
I går tittet solen frem her i sør, etter ca en hel årstid med nedbør... Jeg benyttet meg av anledningen, avspasserte halve dagen på jobb, skyntet meg hjem og avtalte å treffe en ombord på Redningskjøyta Ægir som lå til kai i Mandal.
BRUM BRUM... alt går vell.. på vei ned fra Samkom til Kristiansand, ved Brannstasjonen gir jeg på for å komme ut i riktig felt og da skjer det... *POFF* ingen tenning... Måten det skjedde på kunne virke som om den hadde druknet i bensin (for jeg hadde vridd bra på gassen)... Prøvde trille den i gang, men ingenting skjedde...
Endte opp med å stå i veikanten og først vente på en kammerat som kom med ferske sikringer, så på viking....
Nå var det ikke "bomturen" til Mandal, ei heller stoppen som var verst... Men alle bilistene som på død og liv ikke kunne være behjelpelige med hverandre og la de som kom i mitt felt (der jeg stod klint opp etter rekkverket) kom smidig forbi meg... (Tre felter som går inn i Baneheitunellen i en retning). Fyren fra Viking kunne da fortelle da han kom at det skjedde ukentlig at de var på samme sted og plukket opp biler, noe et fraglemt bilskilt i veibanen kunne bevitne om. (som vi tok med og leverte fra oss).
Jeg fikk kjørt sykkelen til en garasje på Justvik, og tigget tur hjem til Samkom av min far. Fikk lagt ungene og psyket meg opp til å dra ned til Justvik for å se på hva i HULESTE som hadde gått galt...
Sykkelen får kortslutning så fort tenninga går på, og en 30A sikring poffer umiddelbart... Det tar heller ikke mange sekkundene før ledningene er for varme til å kunne holdes om enn prøver å tjuvkoble...
Etter å ha koblet fra alt jeg kunne under sadelen, og alt annet av elektrisk jeg kunne komme til, måtte jeg bite i det sure eplet og begynne å demontere tankene, for å komme til det elektriske som ligger i mellom der...
Long story short... Jeg fant i det minste ledningen som forutsaker poffinga... Den deler seg til tre forskjellige komponenter.
Blir vell en fortsettelse i kveld tenker jeg...
BRUM BRUM... alt går vell.. på vei ned fra Samkom til Kristiansand, ved Brannstasjonen gir jeg på for å komme ut i riktig felt og da skjer det... *POFF* ingen tenning... Måten det skjedde på kunne virke som om den hadde druknet i bensin (for jeg hadde vridd bra på gassen)... Prøvde trille den i gang, men ingenting skjedde...
Endte opp med å stå i veikanten og først vente på en kammerat som kom med ferske sikringer, så på viking....
Nå var det ikke "bomturen" til Mandal, ei heller stoppen som var verst... Men alle bilistene som på død og liv ikke kunne være behjelpelige med hverandre og la de som kom i mitt felt (der jeg stod klint opp etter rekkverket) kom smidig forbi meg... (Tre felter som går inn i Baneheitunellen i en retning). Fyren fra Viking kunne da fortelle da han kom at det skjedde ukentlig at de var på samme sted og plukket opp biler, noe et fraglemt bilskilt i veibanen kunne bevitne om. (som vi tok med og leverte fra oss).
Jeg fikk kjørt sykkelen til en garasje på Justvik, og tigget tur hjem til Samkom av min far. Fikk lagt ungene og psyket meg opp til å dra ned til Justvik for å se på hva i HULESTE som hadde gått galt...
Sykkelen får kortslutning så fort tenninga går på, og en 30A sikring poffer umiddelbart... Det tar heller ikke mange sekkundene før ledningene er for varme til å kunne holdes om enn prøver å tjuvkoble...
Etter å ha koblet fra alt jeg kunne under sadelen, og alt annet av elektrisk jeg kunne komme til, måtte jeg bite i det sure eplet og begynne å demontere tankene, for å komme til det elektriske som ligger i mellom der...
Long story short... Jeg fant i det minste ledningen som forutsaker poffinga... Den deler seg til tre forskjellige komponenter.
- Turteller -> videre til coil
- Oljetrykklampe -> videre til oljetryksmåler ved pumpa
- Fjernlyslampe -> videre til hendel på styret og så til fjernlys.
Blir vell en fortsettelse i kveld tenker jeg...
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
-
- Innlegg: 3962
- Registrert: 04 nov 2010, 00:10
- Motorsykkelen din: x
Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.
Det sies jo at et sikkert Vårtegn er, at det står harlyer med problemer i veikanten.... men det kan altså skje om høsten og
Det kan ikke være en ledning som har ligget i klem og fått skadet isolasjonen da, så den jorder?
Det kan ikke være en ledning som har ligget i klem og fått skadet isolasjonen da, så den jorder?
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.
Merkelig at du nevner det... Fyren fra Viking nevnte også at det var et sikkert vårtegn når mesteparten av pick-up'n var noe eldre Harleyer...ArcticTiger skrev:Det sies jo at et sikkert Vårtegn er, at det står harlyer med problemer i veikanten.... men det kan altså skje om høsten og
Det kan ikke være en ledning som har ligget i klem og fått skadet isolasjonen da, så den jorder?
Det kan selvsagt være en jordingsfeil også... Så ikke så fryktelig nøye på det etter at jeg hadde funnet selve kabelen som lager problemet...
Jeg fiksa på det elektriske i vinter, og det gikk fra elendig (les: farlig) til ille... Neste steg blir nå til vinteren.. Da blir det 100% på stell :)
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.
Man er liksom avhengig av å ha gode venner , og helst med tilhenger, for å kunne leva med HD
j/k
Adrenalinnivået holder seg ganske bra ,hvertfall..og det er kasnkje da man føler men lever;)
j/k
Adrenalinnivået holder seg ganske bra ,hvertfall..og det er kasnkje da man føler men lever;)
"Do the right thing"
- Crinos
- Innlegg: 2293
- Registrert: 19 feb 2011, 01:24
- Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
- Bosted: Vennesla - Vest Agder
- Kontakt:
Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.
Gode venner må man jo ha UANSETT Om ikke er livet surt å leve!
“We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom