Cutless sin blogg

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Snikendeugle
Innlegg: 3617
Registrert: 10 apr 2013, 19:32
Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Sted: Oslo

Re: Cutless sin blogg *Definitivt kjøpt Hypermotard!"

Legg inn av Snikendeugle »

Fin lekkerbisk denne hypermotarden! Sikler litt hver gang jeg ser en sånn suse forbi
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1219
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin blogg *Definitivt kjøpt Hypermotard!"

Legg inn av Cutless »

Tusen takk ! Overrasket over at så mange liker designet :)

Sitter å torturerer meg selv på jobb nå - har 3 bilder av Hypermotarden som rulerer i bakgrunnen på den ene pc-skjermen...

Brukeravatar
Tommas
Innlegg: 1251
Registrert: 06 aug 2014, 11:27
Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Sted: Buskerud

Re: Cutless sin blogg *Definitivt kjøpt Hypermotard!"

Legg inn av Tommas »

Gratulerer med ny sykkel (igjen) ;-)

Jeg spaner litt på samme merke, dog litt annen modell... Frister med Italiensk igjen, selv om GS er en fantastisk sykkel.

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23138
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin blogg *Definitivt kjøpt Hypermotard!"

Legg inn av Bjerknez »

Cutless skrev:Tusen takk ! Overrasket over at så mange liker designet :)

Sitter å torturerer meg selv på jobb nå - har 3 bilder av Hypermotarden som rulerer i bakgrunnen på den ene pc-skjermen...
Du er ikke alene om det :lol

Er vel ingen tvil om at Ducati kan design. Design er ikke bare hvordan ting ser ut, men også hvordan det virker, og jeg har for meg at Ducati har skjønt begge delene :thumleft

Av en eller annen merkelig grunn, så har jeg hatt den samme skjermspareren på jobben VELDIG lenge. Er bilde av en gutt og en jente som plukker blomster.... :-k

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1219
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin blogg *Definitivt kjøpt Hypermotard!"

Legg inn av Cutless »

Tommas skrev:Gratulerer med ny sykkel (igjen) ;-)

Jeg spaner litt på samme merke, dog litt annen modell... Frister med Italiensk igjen, selv om GS er en fantastisk sykkel.
Takk (igjen) :thumleft Hvilken modell da?

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1219
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin blogg *Definitivt kjøpt Hypermotard!"

Legg inn av Cutless »

Bjerknez skrev:
Cutless skrev:Tusen takk ! Overrasket over at så mange liker designet :)

Sitter å torturerer meg selv på jobb nå - har 3 bilder av Hypermotarden som rulerer i bakgrunnen på den ene pc-skjermen...
Du er ikke alene om det :lol

Er vel ingen tvil om at Ducati kan design. Design er ikke bare hvordan ting ser ut, men også hvordan det virker, og jeg har for meg at Ducati har skjønt begge delene :thumleft

Av en eller annen merkelig grunn, så har jeg hatt den samme skjermspareren på jobben VELDIG lenge. Er bilde av en gutt og en jente som plukker blomster.... :-k
Neida, de er flinke - morsomt at de tok sjansen på å lage en motard inspirert sykkel. Lurer på om de overrasket en del når 1.gen hyper ble lansert.

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Cutless sin blogg *Definitivt kjøpt Hypermotard!"

Legg inn av LordShaft »

Hadde det ikke vært for at jeg må til østlandet for å ta service så hadde det blitt panigale på meg sist. Får se hvordan jeg stiller meg ved neste valg. Uansett så savner jeg ducati, sjelen og følelsen av en ducati. For ikke å snakke om lukten av eksosen.... :lol

Note 4

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23138
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin blogg *Definitivt kjøpt Hypermotard!"

Legg inn av Bjerknez »

LordShaft skrev:For ikke å snakke om lukten av eksosen.... :lol Note 4
Spesielt... :-k

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Cutless sin blogg *Definitivt kjøpt Hypermotard!"

Legg inn av LordShaft »

Hahaha ja du kan så si.... Men jeg kan ikke fortelle deg hvorfor, men ducati lukter ikke som andre sykler... Helt fakta :yahoo

Jeg har fått høre en gang eller to at jeg har over gjennomsnittet god luktesans, men det tror jeg ikke har noe med saken å gjøre. Du får ta deg noen lette sniff når dere er på tur til våren.
Ikke fyll lungene, da jeg ikke kan anbefale store mengder med karbondioksid i lungene :lol

Note 4

Brukeravatar
Olav K
Innlegg: 2639
Registrert: 18 mai 2013, 14:07
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Sted: Odda/Rosendal

Re: Cutless sin blogg *Definitivt kjøpt Hypermotard!"

Legg inn av Olav K »

Cutless skrev:
Du skal nok få trakte en del liter kaffe gjennom vinteren ja. Vi må se om det er mulig å få tak i sånn Triumph klistermerke som vi kan sette over Ducati merket på tanken eller noe - så blir det ordentlig sykkel på meg å :lol
Om nøyaktig en uke er jeg på besøk på Triumph fabrikken i Hinckley. Jeg skal se om ikke det kan la seg gjøre å få med noen Triumph klistremerker til deg :knegg
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

TOH
Innlegg: 186
Registrert: 24 mar 2014, 23:10
Motorsykkelen din: Yamaha MT-09

Re: Cutless sin blogg *Definitivt kjøpt Hypermotard!"

Legg inn av TOH »

Gratulerer med råtøff sykkel :thumleft
Ducati klinger ikke helt feil :knegg

Håper på en tidlig vår i 2015 :prop:
"Only boring People are brilliant during breakfest"

45316
Innlegg: 920
Registrert: 24 apr 2013, 12:58
Motorsykkelen din: ZZR600 98mod

Re: Cutless sin blogg *Definitivt kjøpt Hypermotard!"

Legg inn av 45316 »

Gratulerer! Hva koster en sånn ca?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23138
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin blogg *Definitivt kjøpt Hypermotard!"

Legg inn av Bjerknez »

Olav K skrev:
Cutless skrev:
Du skal nok få trakte en del liter kaffe gjennom vinteren ja. Vi må se om det er mulig å få tak i sånn Triumph klistermerke som vi kan sette over Ducati merket på tanken eller noe - så blir det ordentlig sykkel på meg å :lol
Om nøyaktig en uke er jeg på besøk på Triumph fabrikken i Hinckley. Jeg skal se om ikke det kan la seg gjøre å få med noen Triumph klistremerker til deg :knegg
Jeg tar vertfall gjerne noen klistremerker :thumleft

Brukeravatar
Tommas
Innlegg: 1251
Registrert: 06 aug 2014, 11:27
Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Sted: Buskerud

Re: Cutless sin blogg *Definitivt kjøpt Hypermotard!"

Legg inn av Tommas »

Cutless skrev:
Tommas skrev:Gratulerer med ny sykkel (igjen) ;-)

Jeg spaner litt på samme merke, dog litt annen modell... Frister med Italiensk igjen, selv om GS er en fantastisk sykkel.
Takk (igjen) :thumleft Hvilken modell da?

Streetfighter. Vil gjerne ha 1098, og orker heller ikke riste løs nok kroner til å kjøpe ny ;-)

Ser på import fra Tyskland, har noen venner der som evt kan teste (og i verste fall legge ut) før jeg må dra nedover.

Brukeravatar
Andreas
Innlegg: 888
Registrert: 21 sep 2011, 09:23
Motorsykkelen din: Multistrada 1200S, Monster 796 ABS
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin blogg *Definitivt kjøpt Hypermotard!"

Legg inn av Andreas »

Cutless skrev:
Aha, det høres mer fornuftig ut - takk for oppklaringen. Jeg gleder meg veldig til å sitte å justere de ulike kjøremodusene, veldig glad i sånt selv :-) Men opplever du noe særlig forskjellig mellom high og medium når du drar på - eller kjenner man bare at gassen blir mer aggresiv/nervøs?

Hahaha, det var samme jeg sa til selgeren når jeg prøvekjørte Hyperstradaen - det er et mysterium.
Kreftene er jo de samme, så draget på full gass er det ingen forskjell på. Men f.eks i gasspådrag ut av sving osv, så er det stor forskjell på responsen. I Sport, så skal det ikke store bevegelsen til for å løfte framhjulet på 1.- og 2.giret.. Du får leke deg med modusene når du får skilt på til sommeren! Veldig morro :prop:

Det ble nevt Triumph-fabrikkbesøk lenger oppe her. Hvis du er litt reiselysten, så kan jeg anbefale et besøk til Ducati også :D Her er litt fra første gangen jeg var der (ca. når min Multistrada ble produsert) i 2012 :prop:

http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=46&t= ... a&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar