Ja, men så skrev du også "Jeg er fullt klar over at slike innlegg tar tid og lage. Men nå er dte vel ikek slik at man gjør dette for å fore andre med hyggelig lesning. Man gjør det like mye for sin egen del...tror jeg...". Og det er selvfølgelig helt riktig. Jeg gjør jo dette for min egen del, på samme måte som du har valgt å bruke bloggen din her for din egen del. Det aller meste man gjør er jo for egen del.Bjerknez skrev:Jeg mente så klart hvis du skrev blogginnlegget i bloggen din her på mcsiden i stede for på din egen side for så og bare linke.Snikkeren skrev:Sorry men jeg ser ikke logikken. Hvordan kan innlegg som ikke blir skrevet generere mer trafikk enn innlegg som blir linket til? De innleggene hadde som sagt ikke blitt laget hvis det ikke hadde vært for at jeg laget meg en egen side.Bjerknez skrev: Det negative med det er at det det hadde generert enda mer trafikk hvis du IKKE linket til siden din.
Vi ser jo så klart helst at blogginnleggene blir postet direkte i forumet i stede for på egen side. Eller enda bedre, på begge steder samtidig. Linken til bloggen din har du jo i signaturen helt lovlig...
Og i og med at jeg gjør dette for min egen del på siden min, så hadde ikke artiklene blitt laget hvis jeg bare skulle poste de her inne. Logisk nok, så vil de da være med på å generere mer trafikk her da, selv om de bare linkes til, enn om de ikke ble laget.....