Intruders logg----hmm..gps..musikk på øret..interkom...?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Låst
Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Intruders logg------- som amen i kjerka...

Legg inn av Intruder »

I min verden er barn med to foreldre av samme kjønn utenkelig,barn er barn og mobbing på grunn av dette blir nok vanlig... :[-X
Er jo et bra levebrød for psykologer og desslike,men særlig medmenneskelig er det ikke... :mk
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6996
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Intruders logg------- som amen i kjerka...

Legg inn av Jompa »

Intruder skrev:I min verden er barn med to foreldre av samme kjønn utenkelig,barn er barn og mobbing på grunn av dette blir nok vanlig... :[-X
Er jo et bra levebrød for psykologer og desslike,men særlig medmenneskelig er det ikke... :mk
I min verden er det også mor, far og barn.
Men det hender at verden forandrer seg.
En av mine kompiser har ei datter som oppdaga at hun likte jenter bedre enn gutter, og da kan det jo med tida bli mor, mor og barn.
Det merkelige er at jenta fremdeles passer inn i min verden :-k :scratch
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Intruders logg------- som amen i kjerka...

Legg inn av LordShaft »

Nå har vi også noe som heter arv og miljø... har en unge 2 pappaer, som er av den ekstremt feminine typen. Er dette noe som vil påvirke barnet? Vi vet jo hvor viktige rollemodeller foreldre er for unger.

Det er en utrolig vanskelig debatt dette :-#

TheHaughom
Innlegg: 1370
Registrert: 18 mai 2012, 14:36
Motorsykkelen din: KTM

Re: Intruders logg------- som amen i kjerka...

Legg inn av TheHaughom »

Jeg synes alle har like mye rett på barn (så lenge det er normale, voksne mennesker, med alt tilrettelagt for en god oppvekst), uansett seksuell legning og partner. Jeg håper at verden er kommet lenger enn at man ser ned på andre basert på seksuell legning, eventuelt homofile foreldre.

Nå kjenner jeg verken noen som er homofile, eller noen som er vokst opp med homofile foreldre - men dette blir jo vanligere og vanligere. Jeg har i alle fall ingen problemer med at andre har andre preferanser enn meg selv.
Bilde
Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000

Sjekk ut bloggen min!

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Intruders logg------- som amen i kjerka...

Legg inn av SuperMorten »

En veldig vanskelig sak. På den ene siden er verden full av barn som trenger en bedre verden enn den de er født inn i. På den andre siden er det da naturlig for meg å stille spørsmålet hvorfor man ønsker seg barn. Så har man problemene rundt det å ha to mammaer eller to pappaer. Jeg har ikke problemer med det, men hvis vi tenker på barnet, vil kanskje dette få problemer pga dette. Det er ikke sånn at verden rundt oss automatisk godtar alt som norske myndigheter sier er ok.
Har sett, følt og tenkt mye på dette med å være litt annerledes, da jeg er pappa til et barn som ikke ser norsk ut.

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Intruders logg------- som amen i kjerka...

Legg inn av Intruder »

Helt enig med Super-Morten,barn med "foreldre" av samme kjønn kan få mye problemer med mobbing...
Ikke dermed sagt at foreldrene er uegnet,langt derifra...
Men tror ikke at barn som ikke ser "norsk" ut etterhvert vil føle seg mer godtatt overalt... :vs
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Intruders logg-------folk er faan ikke folk,mener mange

Legg inn av Intruder »

Egoisme og habegjær er sterkere enn kjønnsdrifta hos mange av oss,det er med avsky jeg ser og hører om hvordan fattige behandles her i et av verdens rikeste land..
At velfødde nordmenn ser med forakt på,avskyr og endog spytter på folk som ikke har hatt flaksen på sin side her i livet er så jævlig at jeg finner ikke ord..
Og enkelte av dem har endog vært observert i en "fin" bil,noen har levert en femhundrelapp i en butikk...folks iakttagelsesevne og slarv kjenner ingen grenser her på berget...
Folk som har full rævva av penger sitter ikke og tigger eller selger blader på gata i allslags vær,det skal ingen få meg til å tro..
:mk :[-(
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Intruders logg-------folk er faan ikke folk

Legg inn av SuperMorten »

Intruder skrev: Folk som har full rævva av penger sitter ikke og tigger eller selger blader på gata i allslags vær,det skal ingen få meg til å tro..
:mk :[-(
Folk i Norge trenger ikke sitte å tigge. Vi har rettigheter i huet og ræva, og i verste fall er det noe som heter sosialhjelp. De du sikter til, er det en del som har misforstått. 4 ganger var de i kjelleren min i Oslo. To av gangene stjal de tomme kofferter. Har sett tiggere på gata iført mine gamle klær, i fra kjelleren. Når disse snakker om jobb, så er tigginga jobben dems. Dette har vært jobben til rom folk i generasjoner. Sorry, men her er det noen snillistiske sosialister som har misforstått fullstendig.

Sent from my GT-I9300
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: Intruders logg------- som amen i kjerka...

Legg inn av Carpa »

TheHaughom skrev:Jeg synes alle har like mye rett på barn (så lenge det er normale, voksne mennesker, med alt tilrettelagt for en god oppvekst), uansett seksuell legning og partner. Jeg håper at verden er kommet lenger enn at man ser ned på andre basert på seksuell legning, eventuelt homofile foreldre.

Nå kjenner jeg verken noen som er homofile, eller noen som er vokst opp med homofile foreldre - men dette blir jo vanligere og vanligere. Jeg har i alle fall ingen problemer med at andre har andre preferanser enn meg selv.
Er så enig med deg :prf
Jeg håper også verden har kommet lenger. Barn er født med et åpent sinn til alt og alle, sakte men sikkert blir de styrt til å tenke slik omgivelsene gjør. Det er vårt ansvar som voksne å la barna få fortsette å leve med et åpent sinn og å akseptere andre mennesker akkurat slik de er. Da tenker jeg selvfølgelig ikke at de skal synes det er greit med kriminelle men de skal ikke lære seg til å tro at mennesker som ikke er helt A4 er mindre verdt eller at det er god grunn til å mobbe :[-X
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Intruders logg-------folk er faan ikke folk støtt..

Legg inn av Intruder »

Romfolk er liksom den verste styggedommen her til lands nå....hvor mange andre grupper "nye landsmenn" er det ikke som stjeler som ravner,raner folk,voldtar og dreper ...hører aldri at de skal sendes ut..
Representanter for bl.a. Frelsesarmeen tar alltid de svakeste i forsvar,gid det fantes flere slike... :mk
Og Super-Morten,at du har sett fattigfolk i Oslo kledd i dine gamle klær stjålet i din kjeller kan vel være en noe kjapp påstand ?? Så spesielle klær har du vel ikke..?
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Intruders logg-------folk er faan ikke folk støtt

Legg inn av Desmo »

For å snakke om noe helt annet; Nå syns jeg godt at våren kan komme her i Mjøsdistriktet. Kalenderen sier Mai, og to av dagene har vært med snø. Det rimer ikke! :evil
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Intruders logg-------folk er faan ikke folk støtt

Legg inn av Intruder »

Det rimer ikke...men snøen,den legger seg att..stutt sammar--dårlig pottitavling...var heme Mjøsa Rundt..maskintrøbbel,ordnet nå Hos Per Evensen autorisert MC-verksted i Vang ved og i Hamar !!
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Busa Trond
Innlegg: 2736
Registrert: 23 sep 2010, 20:58
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: Intruders logg----- hyttekompiser Finnskogen

Legg inn av Busa Trond »

Intruder skrev:Har nå bestilt campinghytte på Svullrya i forbindelse meg Svein 2-treffet. :thumleft
Så langt er vel jeg og Busa Trond enige om å dele hytta,det er såleis att to sengeplasser.Ville
vært koselig om et par til melder seg....
De to første som melder seg er hertzlich willkommen !! :mk :rop :cheers
Hehe.. Du veit jo det at Busa Tronder vil ta mye plass i år :lol

[video]https://www.youtube.com/watch?v=6p3CJ38 ... detailpage[/video]

Godtvoksen

Re: Intruders logg-------folk er faan ikke folk støtt..

Legg inn av Godtvoksen »

Intruder skrev:Romfolk er liksom den verste styggedommen her til lands nå....hvor mange andre grupper "nye landsmenn" er det ikke som stjeler som ravner,raner folk,voldtar og dreper ...
før 1940 var det jødene...

og her ligger dagens "jøder" og koser seg i luksus, et liv de selvsagt ikke ønsker å komme bort fra
http://www.bt.no/nyheter/innenriks/Et-s ... YVlbLVxCoU" onclick="window.open(this.href);return false;

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Intruders logg-------folk er faan ikke folk støtt..

Legg inn av Duville »

Godtvoksen skrev:
Intruder skrev:Romfolk er liksom den verste styggedommen her til lands nå....hvor mange andre grupper "nye landsmenn" er det ikke som stjeler som ravner,raner folk,voldtar og dreper ...
før 1940 var det jødene...

og her ligger dagens "jøder" og koser seg i luksus, et liv de selvsagt ikke ønsker å komme bort fra
http://www.bt.no/nyheter/innenriks/Et-s ... YVlbLVxCoU" onclick="window.open(this.href);return false;

Og dette sier en som vissnok har erfaring fra begge sider... :

http://www.nettavisen.no/nyheter/article3619552.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Er ikke helt sikker på sammenligningen med nasistenes herjinger

Låst