Øvelseskjøring Sandnes/Stavanger
Øvelseskjøring Sandnes/Stavanger
Heisann! Begynte nå i mndskifte mai/juni på MC lappen, tung. Har hatt meg noen timer på kjøreskolen, og der går det relativt bra fremover sier kjørelæreren :) Har oppkjøring 1 august, og det burde gå fint sier han. Men det jeg lurte på nå er om det er noen i Stavanger/Sandnes området som kunne tenkt seg å øvelsekjørt litt for å få inn litt mengdetrening osv? Jeg har alt utstyr klart Eneste du evt trenger er intercom eller handsfree til tlf Eventuelle utgifter osv for deg fikser jeg gjerne Setter stor pris på om det er noen som kan
-
- Motorsykkelen din: Mz Baghira 660
Re: Øvelseskjøring Sandnes/Stavanger
Kjekt å hørre og lykke til med lappen
Tror ikke eg er "gammel" nokk enda.
Er 24, grensa er vell 25? Har hatt klasse a siden eg var 18.
Tror ikke eg er "gammel" nokk enda.
Er 24, grensa er vell 25? Har hatt klasse a siden eg var 18.
-
- Motorsykkelen din: KTM SUPERDUKE 1290R
For å øvelseskjøre, må man ha hatt lappen sammenhengende i 5 år og være over 25 år.
Det du snakker om med 24 er når du kan ta tung lappen første gang uten å ha hatt mellomtung før.
Det du snakker om med 24 er når du kan ta tung lappen første gang uten å ha hatt mellomtung før.
Aah, da så. Kjipt :/Kristian1995 skrev: ↑21 jun 2018, 21:42 For å øvelseskjøre, må man ha hatt lappen sammenhengende i 5 år og være over 25 år.
- kjellv
- Moderator
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Kontakt:
Må vel faktisk ha hatt lappen for tung MC sammenhengende i 5 år for å kunne være ledsager til øvelseskjøring i denne klassen.MrAlpina skrev: ↑21 jun 2018, 22:02Aah, da så. Kjipt :/Kristian1995 skrev: ↑21 jun 2018, 21:42 For å øvelseskjøre, må man ha hatt lappen sammenhengende i 5 år og være over 25 år.
Men MrAlpina.. Dette å være ledsager er et stort ansvar. Dette har vært diskutert her inne tidligere mange ganger.
Jeg tror du bedrer dine sjanser for å finne en ledsager dersom du lar oss bli litt kjent med deg først. Kast deg ut i diskusjonene og vær litt aktiv. Fortell gjerne om deg selv og progresjonen i opplæringen. Opprett din egen blogg her også, den er også fin å bla tilbake i for deg selv om et par år
Ja jeg ser den da :) Får kikke litt rundt på forumet her når jeg får bedre tid! Men tenkte uansett bare for å evt få noen turer/kjøregård den neste mnd, for jeg har som sagt oppkjøring 1 august uansett :) Var i kjøregården i dag på skolen, skal ha 1 økt til der så blir det på banen neste :)kjellv skrev: ↑21 jun 2018, 22:24Må vel faktisk ha hatt lappen for tung MC sammenhengende i 5 år for å kunne være ledsager til øvelseskjøring i denne klassen.MrAlpina skrev: ↑21 jun 2018, 22:02Aah, da så. Kjipt :/Kristian1995 skrev: ↑21 jun 2018, 21:42 For å øvelseskjøre, må man ha hatt lappen sammenhengende i 5 år og være over 25 år.
Men MrAlpina.. Dette å være ledsager er et stort ansvar. Dette har vært diskutert her inne tidligere mange ganger.
Jeg tror du bedrer dine sjanser for å finne en ledsager dersom du lar oss bli litt kjent med deg først. Kast deg ut i diskusjonene og vær litt aktiv. Fortell gjerne om deg selv og progresjonen i opplæringen. Opprett din egen blogg her også, den er også fin å bla tilbake i for deg selv om et par år
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Kontakt:
OlavK her inne bor vel ikke så alt for langt unna Stavanger. Han er stadig på utflukter og en tur til Stavanger blor bare en en svipptur i hans målestokk. Han er nok heller ikke den som nøyer seg med en «rundtur». Der får du nok kjørt deg hvis du får napp :)
Ååh, såpass! :) Men det høres jo egentlig ganske så greit ut Vi får se om jeg får napp
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Kontakt:
Han er ikke voldsomt aktiv her inne, så send han en PM.
Her er link til profilen hans:
https://mcsiden.no/memberlist.php?mode= ... ile&u=2888
Her er link til profilen hans:
https://mcsiden.no/memberlist.php?mode= ... ile&u=2888
Supert, takk! Skal høre ut