Den er grei.
Men nå har fått med deg hva jeg skrev .
Den er grei.
Selv om jeg ikke er helt overbevist om hvor vellykket designet på denne er, så er jeg ganske sikker på at V100 Mandello vil gjøre det ganske så bra her i landet.BjørnSover skrev: ↑04 apr 2023, 19:07 Var innom forhandler for å kikke på v100, men de var utsolgt. Det var solgt mange i Norge, så det bli henter v100 fra Sverige og Finland. Lokalt hadde de solgt 4 i år, den siste hentet forrige uke. De får mest sannsynlig en demo Ila våren. Det var bare solgt s-modellen med oppdaterte dempere, quick-shift, varmehåndtak og en ting til tror jeg.
Må innrømme at jeg nok hadde hatt lett for å benytte samme beskrivelse. Når man er vant til at det store flertallet v-motorer står montert som i f.eks. KTM så er det lett å tenke at motoren i Guzzi'er står, ja, på tvers.
Her ser man for øvrig at de henviser i grunn spesifikt til retningen på sylinderene og ikke veivakselen...Add to that its 90° transverse V twin-cylinder, compact design and outstanding versatility, and you have a bike that is ideal both on long trips and for those sportier riding moments.
Akkurat... Nettopp !
(mine uhevinger)The iconic powerplant is an air-cooled 90° V-twin with a longitudinal crankshaft, with its transverse cylinder heads sticking out prominently on either side of the motorcycle.
JO en ting har den som jeg ikke har sett før, bevegelige flaps på tank/kåpe som skal gjøre at den ikke letter. Tar gjerne en kasse øl:)
De som påstår at V100 Mandello har "ingen verdens ting" i forskjell i forhold til konkurrentene har ikke fulgt helt med i timen, vel?