samme trøster jeg meg med når jeg sveiser "løsninger" på xl`n..AJ skrev:Ække den eneste som har måttet lage løsninger som ikke henger helt på greip rent designmessig, nei...
Forelsket? I en motorsykkel :-) Tror faktisk det, ja...
-
- Innlegg: 7594
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Sted: Tranby
Re: Forelsket? I en motorsykkel :-) Tror faktisk det, ja...
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- Busa Trond
- Innlegg: 2724
- Registrert: 23 sep 2010, 20:58
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
Re: Forelsket? I en motorsykkel :-) Tror faktisk det, ja...
Uff uff..
Forelsket
Jaja.. kikket på denne lenge, liker den mer og mer. Så ned i lommeboka, men den likte den ikke i det heletatt.
Lurer på om kona liker den? Kansje prøve med det gamle biff, rødvin og sterinlys trikset Kansje hun liker den da .
Fant en test av den, den er er bare fin ( kan like eksosen også jeg )
[video]http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... f-tp03nmU8[/video]
( Henger Busan i en tynn tråd tro? )
Forelsket
Jaja.. kikket på denne lenge, liker den mer og mer. Så ned i lommeboka, men den likte den ikke i det heletatt.
Lurer på om kona liker den? Kansje prøve med det gamle biff, rødvin og sterinlys trikset Kansje hun liker den da .
Fant en test av den, den er er bare fin ( kan like eksosen også jeg )
[video]http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... f-tp03nmU8[/video]
( Henger Busan i en tynn tråd tro? )
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37892
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Forelsket? I en motorsykkel :-) Tror faktisk det, ja...
Jeg lar meg stadig vekk forføre i disse sterkt plagede PMS-tider...
Nå må motorsykkelsesongen starte snart ellers bærer dette helt galt av sted...
Nå har jeg fått tunnel-syn på denne sykker'n og kjenner varmen sprer seg i kroppen slik den gjerne gjør når kropp og sinn blir infisert av livsfarlige forelskelsesbakterierer :[-o< :
[video]http://www.youtube.com/watch?v=SIQTK-IoSDI[/video]
Ble ikke akkurat kurert av det jeg leste her...:
http://www.ashonbikes.com/content/moto- ... 011-review" onclick="window.open(this.href);return false;
Er i en litt hjelpesløs tilstand akkurat nå og piper svakt "hjelp!" her jeg sitter og kikker på bilder og leser masse lovord om forelskelsen...
Men det går nok over denne gangen også. Bare sesongen kommer igang igjen og jeg kan gjøre noen flotte adrenalinpulserende Tiger-sprang som får tankene på plass det de skal være når Tiger strekker ut "beina" til den ubetalelige trippel-lyden!!
Nå må motorsykkelsesongen starte snart ellers bærer dette helt galt av sted...
Nå har jeg fått tunnel-syn på denne sykker'n og kjenner varmen sprer seg i kroppen slik den gjerne gjør når kropp og sinn blir infisert av livsfarlige forelskelsesbakterierer :[-o< :
[video]http://www.youtube.com/watch?v=SIQTK-IoSDI[/video]
Ble ikke akkurat kurert av det jeg leste her...:
http://www.ashonbikes.com/content/moto- ... 011-review" onclick="window.open(this.href);return false;
Er i en litt hjelpesløs tilstand akkurat nå og piper svakt "hjelp!" her jeg sitter og kikker på bilder og leser masse lovord om forelskelsen...
Men det går nok over denne gangen også. Bare sesongen kommer igang igjen og jeg kan gjøre noen flotte adrenalinpulserende Tiger-sprang som får tankene på plass det de skal være når Tiger strekker ut "beina" til den ubetalelige trippel-lyden!!
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37892
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Forelsket? I en motorsykkel :-) Tror faktisk det, ja...
Den nye Duke 690'en drar opp salget for KTM, viser det seg. Hele 118 % salgsøkning i år! Fantastiske tall, tør jeg påstå!
Triumph øker også merkbart med 43 %. Ikke uventet, spør du meg med tanke på de nye Tiger modellene.
Ellers er nysykkelsalget bra om dagen, kan bransjen melde.
Her å lese på Bike.no:
http://www.bike.no/nyheter/fin-kning-i-nysalget-176956" onclick="window.open(this.href);return false;
Triumph øker også merkbart med 43 %. Ikke uventet, spør du meg med tanke på de nye Tiger modellene.
Ellers er nysykkelsalget bra om dagen, kan bransjen melde.
Her å lese på Bike.no:
http://www.bike.no/nyheter/fin-kning-i-nysalget-176956" onclick="window.open(this.href);return false;
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
- Innlegg: 1370
- Registrert: 18 mai 2012, 14:36
- Motorsykkelen din: KTM
Re: Forelsket? I en motorsykkel :-) Tror faktisk det, ja...
Huff og huff, irriterer meg grønn over at jeg testet denne Duken på bane for to dager siden.
Min forelskelse vokser for hvert minutt, men nyprisen er egentlig et stykke over budsjett - som er (/var) på 75000 kroner.
Hadde vel egentlig ikke vurdert denne sykkelen før jeg satt med den planta godt mellom beina - og du verden for en sykkel.
Fantastisk lyd fra monosylinder-motoren og et herlig gasspådrag, selv med sine 70 hester.
Ting verdt å merke seg er at det er umulig å kjøre den under 3000 rpm. Rykk og napp så det holder med mindre man slurer konstant.
Grunnen er vel at den har et meget høyt 1. gir - som holder opp til ca. 65-70 km/t før den rødmerker.
Etter noen runder (les: 3 timer) med leking på banen var turen over, dessverre.
Hadde ingenting å utsette på komforten, selv med mine 189 centimeter og rett over 100 kilo. Eneste er at jeg ikke hadde tatt sidebars dersom jeg skulle kjøpt den, pga knærne kom på utsiden av disse. Bør ikke være noe problem for lavere personer...
Kjøring kan fort bli slitsomt med passasjer, da det kommer til å bli sutring fra madammene grunnet vibrasjonene (delte meninger om dette har jeg hørt )...
But then again, hvem ville tatt med kjerringa på en slik sykkel?
Har bare referanseverdier fra en Suzuki Bandit og en Kawa ZX-6R, men må si denne sykkelen blåser dem langt av sted når det gjelder moro-faktor!
Min forelskelse vokser for hvert minutt, men nyprisen er egentlig et stykke over budsjett - som er (/var) på 75000 kroner.
Hadde vel egentlig ikke vurdert denne sykkelen før jeg satt med den planta godt mellom beina - og du verden for en sykkel.
Fantastisk lyd fra monosylinder-motoren og et herlig gasspådrag, selv med sine 70 hester.
Ting verdt å merke seg er at det er umulig å kjøre den under 3000 rpm. Rykk og napp så det holder med mindre man slurer konstant.
Grunnen er vel at den har et meget høyt 1. gir - som holder opp til ca. 65-70 km/t før den rødmerker.
Etter noen runder (les: 3 timer) med leking på banen var turen over, dessverre.
Hadde ingenting å utsette på komforten, selv med mine 189 centimeter og rett over 100 kilo. Eneste er at jeg ikke hadde tatt sidebars dersom jeg skulle kjøpt den, pga knærne kom på utsiden av disse. Bør ikke være noe problem for lavere personer...
Kjøring kan fort bli slitsomt med passasjer, da det kommer til å bli sutring fra madammene grunnet vibrasjonene (delte meninger om dette har jeg hørt )...
But then again, hvem ville tatt med kjerringa på en slik sykkel?
Har bare referanseverdier fra en Suzuki Bandit og en Kawa ZX-6R, men må si denne sykkelen blåser dem langt av sted når det gjelder moro-faktor!
Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000
Sjekk ut bloggen min!
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37892
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Forelsket? I en motorsykkel :-) Tror faktisk det, ja...
Velkommen hit til MCsiden.no, TheHaughom
Akkurat dette jeg er "redd" for, at jeg blir så hekta etter en testkjøring at jeg bare er nødt til å handle.
Derfor drøyer jeg fortsatt litt med å prøve Duke'en.
Men jeg har sittet på en - og tatt og følt på den...
Og likte følelsen - helt klart
Så langt i år har altså Duke'en vist seg å være en stor suksess og bidratt til voldsom salgsøkning for KTM her i landet, som jeg nevnte i posten ovenfor...
Så vi ser nok ikke aleine om å bli forelska
Akkurat dette jeg er "redd" for, at jeg blir så hekta etter en testkjøring at jeg bare er nødt til å handle.
Derfor drøyer jeg fortsatt litt med å prøve Duke'en.
Men jeg har sittet på en - og tatt og følt på den...
Og likte følelsen - helt klart
Så langt i år har altså Duke'en vist seg å være en stor suksess og bidratt til voldsom salgsøkning for KTM her i landet, som jeg nevnte i posten ovenfor...
Så vi ser nok ikke aleine om å bli forelska
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
- Innlegg: 1370
- Registrert: 18 mai 2012, 14:36
- Motorsykkelen din: KTM
Re: Forelsket? I en motorsykkel :-) Tror faktisk det, ja...
Takker for det, AJ.
Har vært aktiv forumninja siden sommeren i fjor da jeg bestemte meg for å ta MC-lappen.
Følte vel det var på tide å få seg en bruker. :)
Faen, har lyst på den Duken altså... Men lommeboka... Ja... Og hva blir bruktverdien nå forelskelsen overgår, og nye fristerinner kommer for dør? Neimen ikke lett å tenke med både hjertet OG hodet!
Har vært aktiv forumninja siden sommeren i fjor da jeg bestemte meg for å ta MC-lappen.
Følte vel det var på tide å få seg en bruker. :)
Faen, har lyst på den Duken altså... Men lommeboka... Ja... Og hva blir bruktverdien nå forelskelsen overgår, og nye fristerinner kommer for dør? Neimen ikke lett å tenke med både hjertet OG hodet!
Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000
Sjekk ut bloggen min!
- Intruder
- Innlegg: 8271
- Registrert: 08 des 2008, 10:44
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
- Sted: Brumunddal
Re: Forelsket? I en motorsykkel :-) Tror faktisk det, ja...
"Forelska"...var vel litt i nærheten for fem år sida da jeg begynte å kjøre igjen,men det er med MCen som med kjerringa : Det går seg til etterhvert,med enkelte oppturer !!
Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Innlegg: 1370
- Registrert: 18 mai 2012, 14:36
- Motorsykkelen din: KTM
Re: Forelsket? I en motorsykkel :-) Tror faktisk det, ja...
Etter å ha viet mer tid til denne sykkelen enn til min bedre halvdel den siste tiden, har jeg nå gått til innkjøp av ny sykkel.
Og jaada, det ble en splitter ny Duke på meg. Av en eller annen grunn ble fornuft og lommebok totalt overkjørt av hjertet
Nå gjelder det bare å få den klargjort og deretter hente den i Kristiansand.
Enda 20 dager til oppkjøringen min. Vurderer om jeg skal bort neste helg med henger på bilen, eller vente til jeg har lappen og kan kjøre den hjem selv.
Så var det den ventetiden da........
Og jaada, det ble en splitter ny Duke på meg. Av en eller annen grunn ble fornuft og lommebok totalt overkjørt av hjertet
Nå gjelder det bare å få den klargjort og deretter hente den i Kristiansand.
Enda 20 dager til oppkjøringen min. Vurderer om jeg skal bort neste helg med henger på bilen, eller vente til jeg har lappen og kan kjøre den hjem selv.
Så var det den ventetiden da........
Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000
Sjekk ut bloggen min!
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37892
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Forelsket? I en motorsykkel :-) Tror faktisk det, ja...
Hey!TheHaughom skrev:Etter å ha viet mer tid til denne sykkelen enn til min bedre halvdel den siste tiden, har jeg nå gått til innkjøp av ny sykkel.
Og jaada, det ble en splitter ny Duke på meg. Av en eller annen grunn ble fornuft og lommebok totalt overkjørt av hjertet
Spennende
Regner med å få se massevis av Duke bilder og lese kjørerapporter så det holder når du endelig er klar til å frese rundt på Duke'en !
Er fortsatt småforelska i Duke'en, jeg
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37892
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Forelsket? I en motorsykkel :-) Tror faktisk det, ja...
Er fortsatt ubehjelpelig fascinert av denne rakker'n :
http://www.visordown.com/road-tests-fir ... 19934.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.visordown.com/road-tests-fir ... 19934.html" onclick="window.open(this.href);return false;
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Haavar
- Innlegg: 182
- Registrert: 08 feb 2012, 19:49
- Motorsykkelen din: Yamaha YZF 1000R 97. FZX 750. SRX 600
Re: Forelsket? I en motorsykkel :-) Tror faktisk det, ja...
Ja den er skikkelig rampete. Jeg blir helt dårlig av å se UK prisen. Hvor dyr blir den i Norge?AJ skrev:Er fortsatt ubehjelpelig fascinert av denne rakker'n :
http://www.visordown.com/road-tests-fir ... 19934.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37892
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Forelsket? I en motorsykkel :-) Tror faktisk det, ja...
KTM priser:
http://www.spinnin-wheel.com/index.php? ... Itemid=132" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.spinnin-wheel.com/index.php? ... Itemid=132" onclick="window.open(this.href);return false;
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
- Innlegg: 1370
- Registrert: 18 mai 2012, 14:36
- Motorsykkelen din: KTM
Re: Forelsket? I en motorsykkel :-) Tror faktisk det, ja...
Har fått skrudd litt på den de siste dagene etter jeg henta den. Blir mer koseskruing og pussing enn kjøring...
Forøvrig imponert over byggekvaliteten foreløpig. Ser ut til å være solide saker! (Bortsett fra at det var altfor mye bremsevæske fra fabrikk/butikk), så måtte bleede litt.
Av powerparts jeg ønsker må det være beskyttelsesdekselet for radiatoren, da det samler seg litt småstein inni den slik det er standard.
Og en hugger bak slik at alt skitt ikke går rett i bakdemperen.
Gjerne også undertray og beskyttere over hendlene. Sikler litt på Akrapovic hel-anlegg, K&N luftfilter og ny mapping til 1000km-servicen.
Blir visst dyrt detta også ja
Forøvrig imponert over byggekvaliteten foreløpig. Ser ut til å være solide saker! (Bortsett fra at det var altfor mye bremsevæske fra fabrikk/butikk), så måtte bleede litt.
Av powerparts jeg ønsker må det være beskyttelsesdekselet for radiatoren, da det samler seg litt småstein inni den slik det er standard.
Og en hugger bak slik at alt skitt ikke går rett i bakdemperen.
Gjerne også undertray og beskyttere over hendlene. Sikler litt på Akrapovic hel-anlegg, K&N luftfilter og ny mapping til 1000km-servicen.
Blir visst dyrt detta også ja
Kjørelengde 2012 (12. Jun - 4 Nov): 4800km
Kjørelengde 2013 (5. Mar - ): 5000
Sjekk ut bloggen min!
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37892
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Forelsket? I en motorsykkel :-) Tror faktisk det, ja...
Ganske mange som er blitt forført av nye Duke 690 iflg. oversikten i MC-Avisa (s. 40 i nr. 7/12) hvor denne artige krabaten faktisk ligger på 2. plass over solgte tungsykler så langt i år!
Ikke verst i den knivskarpe konkurransen om kjøpernes gunst.
Hele 47 solgte. Det samme som Yamaha FZ8, som den deler plassen med.
Ikke overraskende at BMW R1200 GS topper lista med 60 solgte...
Ingen Triumph på lista over de 12 mest solgte... Det må jeg si var litt overraskende...
Litt overrasket over at Yamaha XT1200Z er så høyt oppe som på en 9. plass.
Og bare sånn for ordens skyld; jeg er ikke blant de 47 som har signet kontrakt på KTM Duke 690 i år. Kunne gjerne vært det, ingen grunn til å legge skjul på det...
Ikke verst i den knivskarpe konkurransen om kjøpernes gunst.
Hele 47 solgte. Det samme som Yamaha FZ8, som den deler plassen med.
Ikke overraskende at BMW R1200 GS topper lista med 60 solgte...
Ingen Triumph på lista over de 12 mest solgte... Det må jeg si var litt overraskende...
Litt overrasket over at Yamaha XT1200Z er så høyt oppe som på en 9. plass.
Og bare sånn for ordens skyld; jeg er ikke blant de 47 som har signet kontrakt på KTM Duke 690 i år. Kunne gjerne vært det, ingen grunn til å legge skjul på det...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering