Mortenolb - Multistrada 950 S

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Busa Trond
Innlegg: 2732
Registrert: 23 sep 2010, 20:58
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av Busa Trond »

Olav K skrev:
Busa Trond skrev:
Toven skrev:Vi er åpne for søknader til medlemskap i 2015 :knegg
Takker for det Toven :vs
Er redd ojda blir litt sur på meg da, han som har blitt så tynn, skranten og fæl etter denne ikke spise noe dietten sin :[-X
Da må du få ham med deg over til Heimdal Gaard igjen, så skal Kant1 fyre opp grillen og fore ham (og oss) med grillmat og øl til han gjennvinner noe av den naturlige aerodynamikken sin...
:prf :-)å
Ser frem til å komme til Heimdal Gaard igjen
Arbeidsgiveren min har et fiskemottak oppe i Sperillen hvor vi kunne nyttet noe fersk Sikk med tilbehør og løk, med et dedikert overnattingstilbud før Jotunheimens flotte nattur åpner seg for Triumphes våres møtes før vi reiser innom Helvete :prf
Både ojda og mortenolb blir med da :thumleft

Brukeravatar
Busa Trond
Innlegg: 2732
Registrert: 23 sep 2010, 20:58
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av Busa Trond »

Suki er ut da :knegg

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av mortenolb »

LordShaft skrev:Gratulerer med blekk på skrotten! Nå var det litt vanskelig å se hvor stor de fuglene var, men bare ha i minnet at du er flink å stelle tatoveringen i ettertid. Små detaljer flyter ofte litt ut med årene hvis du er mye i sol, og ikke pleier den. :thumleft

Takk for det! Jada, skal gjøre mitt beste. Har du noen tips? Alltid greit å ha mer enn én mening å forholde seg til :P

Note 4
Toven skrev:Morten er den bleikaste personen jeg har sett på sommeren så tror det ikke er fare for det :lol
Får jo faen ikke sol på kroppen når man skal ha på seg alt detta kjøreutstyret hele tida! :lol

Brukeravatar
Olav K
Innlegg: 2636
Registrert: 18 mai 2013, 14:07
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Sted: Odda/Rosendal

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av Olav K »

mortenolb skrev:
LordShaft skrev:Gratulerer med blekk på skrotten! Nå var det litt vanskelig å se hvor stor de fuglene var, men bare ha i minnet at du er flink å stelle tatoveringen i ettertid. Små detaljer flyter ofte litt ut med årene hvis du er mye i sol, og ikke pleier den. :thumleft

Takk for det! Jada, skal gjøre mitt beste. Har du noen tips? Alltid greit å ha mer enn én mening å forholde seg til :P

Note 4
Toven skrev:Morten er den bleikaste personen jeg har sett på sommeren så tror det ikke er fare for det :lol
Får jo faen ikke sol på kroppen når man skal ha på seg alt detta kjøreutstyret hele tida! :lol
Sliter med det samma, frk.Fryd ler av meg siden jeg er ganske hvit... men hallo, jeg er mer opptatt av å kjøre sykkel enn å påføre meg hudkreft, rynker og annet svineri. Så hu får bare le.... :knegg
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av DrGreve »

389747_10150618684231570_318932088_n.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av mortenolb »

Haha. Så ut som en som padler.

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av mortenolb »

På tide å poste noe her igjen, kanskje?
PMS'en kommer og går, men jeg er mest på "hater vinteren uavhengig av motorsykkel"-stadiet, så venter på at snøen forsvinner uansett! Hvertfall fra veiene, for nå har jeg akkurat kjøpt det jeg trenger for vinterhobby!

I present to you; How to die during winter:
Bilde

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av LordShaft »

Jeg ser ikke helt den store "livsfaren" med å ploge ned barnetrekket :scratch :scratch :scratch

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av mortenolb »

LordShaft skrev:Jeg ser ikke helt den store "livsfaren" med å ploge ned barnetrekket :scratch :scratch :scratch
Harrharrharr!

Jeg har ikke stått på ski på 4 år. Jeg har kjøpt twin tip-ski, og jeg akter å bruke de!

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av SuperMorten »

Etter å ha prøvd oss ned bakken på Kongsberg har junior konkludert med at vi tar oss en tur i svømmehallen til helgen, i morgen altså... :knegg
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av LordShaft »

mortenolb skrev:
LordShaft skrev:Jeg ser ikke helt den store "livsfaren" med å ploge ned barnetrekket :scratch :scratch :scratch
Harrharrharr!

Jeg har ikke stått på ski på 4 år. Jeg har kjøpt twin tip-ski, og jeg akter å bruke de!
Hahaha :lol :lol
Ja det kan være en fordel å ta det litt slow i begynnelsen. Er forbanna fort gjort å dra på seg et brudd eller noen ribbebens brister :thumleft

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av mortenolb »

LordShaft skrev:
mortenolb skrev:
LordShaft skrev:Jeg ser ikke helt den store "livsfaren" med å ploge ned barnetrekket :scratch :scratch :scratch
Harrharrharr!

Jeg har ikke stått på ski på 4 år. Jeg har kjøpt twin tip-ski, og jeg akter å bruke de!
Hahaha :lol :lol
Ja det kan være en fordel å ta det litt slow i begynnelsen. Er forbanna fort gjort å dra på seg et brudd eller noen ribbebens brister :thumleft
Tenkte skulle kjøre rett i parken og prøve det største hoppet!

Brukeravatar
hakhap
Innlegg: 2598
Registrert: 14 sep 2012, 14:39
Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Sted: Buskerud

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av hakhap »

mortenolb skrev:
LordShaft skrev:
mortenolb skrev:
LordShaft skrev:Jeg ser ikke helt den store "livsfaren" med å ploge ned barnetrekket :scratch :scratch :scratch
Harrharrharr!

Jeg har ikke stått på ski på 4 år. Jeg har kjøpt twin tip-ski, og jeg akter å bruke de!
Hahaha :lol :lol
Ja det kan være en fordel å ta det litt slow i begynnelsen. Er forbanna fort gjort å dra på seg et brudd eller noen ribbebens brister :thumleft
Tenkte skulle kjøre rett i parken og prøve det største hoppet!

Eddie the eagle style?


Jeg synes nå det er en grei måte å gjøre vinteren morsom med lit alpin ski
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Bilde

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av mortenolb »

hakhap skrev:
mortenolb skrev:
LordShaft skrev:
mortenolb skrev:
LordShaft skrev:Jeg ser ikke helt den store "livsfaren" med å ploge ned barnetrekket :scratch :scratch :scratch
Harrharrharr!

Jeg har ikke stått på ski på 4 år. Jeg har kjøpt twin tip-ski, og jeg akter å bruke de!
Hahaha :lol :lol
Ja det kan være en fordel å ta det litt slow i begynnelsen. Er forbanna fort gjort å dra på seg et brudd eller noen ribbebens brister :thumleft
Tenkte skulle kjøre rett i parken og prøve det største hoppet!

Eddie the eagle style?


Jeg synes nå det er en grei måte å gjøre vinteren morsom med lit alpin ski
Jepp! Følte meg klar for å stå på ski igjen nå som jeg har fått bort store deler av den overflødige vekta jeg følte "forhindra" meg i det :-)å

Brukeravatar
Olav K
Innlegg: 2636
Registrert: 18 mai 2013, 14:07
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Sted: Odda/Rosendal

Re: MortenOlbs Rautetråd

Legg inn av Olav K »

mortenolb skrev:
hakhap skrev:
mortenolb skrev:
LordShaft skrev:
mortenolb skrev:
LordShaft skrev:Jeg ser ikke helt den store "livsfaren" med å ploge ned barnetrekket :scratch :scratch :scratch
Harrharrharr!

Jeg har ikke stått på ski på 4 år. Jeg har kjøpt twin tip-ski, og jeg akter å bruke de!
Hahaha :lol :lol
Ja det kan være en fordel å ta det litt slow i begynnelsen. Er forbanna fort gjort å dra på seg et brudd eller noen ribbebens brister :thumleft
Tenkte skulle kjøre rett i parken og prøve det største hoppet!

Eddie the eagle style?


Jeg synes nå det er en grei måte å gjøre vinteren morsom med lit alpin ski
Jepp! Følte meg klar for å stå på ski igjen nå som jeg har fått bort store deler av den overflødige vekta jeg følte "forhindra" meg i det :-)å
Å kjøre på ski, er etter min mening noe av det bedre mot PMS. Desverre har det blitt for lite på ski på meg de siste årene, men siden det er jevnt over 3 mtr med snø i skisenteret her, tror jeg nok det kan bli en lang og fin sesong :knegg
Men nå, så snart det blir noenlunde vær, skal jeg oppover og kose meg på både carving og twintip :prf

Dessuten Morten: Du prøver jo å finne ei dame... å invitere ei "jomfru" med seg i bakken må jo være en fin ting. Liker hun å stå på ski, har dere iallefall noe å gjøre på sammen :prf Det er få jenter som digger sofagriser", så her tror jeg du kan kjøre på med Tinder og skikjøring i skjønn harmoni :=D>
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar