Det gjør jeg
AJ Arena...
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37972
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)
Her noen flere detaljbilder av denne artige CFMOTO sykkelen, som jeg forøvrig fikk anledning til å bruke på tyren langs Randsfjorden med @ErikW :
Mer om turen i eget innlegg om litt...
Og noen inntrykk og betraktninger om Kinasykkelen...
Mer om turen i eget innlegg om litt...
Og noen inntrykk og betraktninger om Kinasykkelen...
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)
@AJ skal du teste 800’n også … Den liker jeg utseende på og med kofferter :)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37972
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)
Får jeg muligheten her lokalt, så gjerne det :) .
Men foreløpig kun CL X modellen her på Hadeland MC.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37972
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)
Ja, da ble det en tur rundt omtrent hele Randsfjorden i dag sammen med @ErikW .
Hyggelig å møtes igjen !
Turen gikk fra Jevnaker til Bjoneroa på vestsida. Tanke var å ta ferga, men vi kom naturligvis på det mest ugunstige tidspunktet hvor det godt og vel en time til neste fergetur.
Så da kjørte vi videre og tok en kjapp pause ved Fluberg Bru. Ble en del kjøring i regn og det kjentes etter hvert på kroppen der jeg kjørte i skinndress.
Ble ikke våt, men kald av regnvannet. Og mye sølevann fra veien oppetter ryggen og bak på hjelmen !
Ja, fordi denne CFMOTO'en har ofret en god del på utseendealteretnår det kommer til skjermløsning på bakhjulet...
Men man var like blid siden denne motorsykkelen er uhyre morsom å kjøre .
Meget god sal gjør at jeg i hvertfall kan kjøre lange strekk med denne.
Sykkelen passet meg helt ypperlig ellers også, med unntak av styreholkespeilene, som er små og vanskelig å stille inn riktig. Virket også som at de forandret innstillingen under kjøringen. Pga. av fartsvind eller ujevnheter i veien? Vet ikke.
CL X'en har også svært gode Brembo bremser og dempingen er overraskende god, men ikke god nok til de kraftigste ujevnhetene og dekkeskadene, som man merket godt i løpet av turen.
Motor og og eksos avgir ikke allverdens med lyd, men ved pådrag i "Sport" modus leverer den forseggjorte potta en frydefull vital lyd.
Ikke fullt så høylydt i "Eco" modus hvor gassresponsen også er langt forsiktigere enn i "Sport".
Noterte meg ikke hva slags dekk sykkelen satt opp med, men de hadde helt klart godt feste på dagens tur på såvel tørr som regntung veibane.
Artig sykkel og best egnet til pendlerkjøring uten bagasjeløsninger utover en lett ryggsekk. Utmerket bysykkel, kan jeg tenke meg. Ingen nykking, som jeg la merket til i drivlinja ved saktekjøring.
Komfortmessig ville den trolig passet meg bra til langkjøring, men uten antydning til bagasjemuligheter annet enn muligens en tankveske, er den automatisk utelukket til denslags motorsykkeldagdriveri .
Etter Randsfjordenturen kjørte vi innom Hadeland MC og leverte sykkelen, var en tur oppe i butikken og så på de utstilte syklene.
Og @ErikW får selv skrive litt om hva han synes om et par av de som sto der .
Etter butikkbesøket dro jeg med meg kjørekompisen opp i høyden på en smal svingete og ikke spesielt godt vedlikehold asfaltvei før vi dro til skogs på grustur. Og her møtte vi det kraftigste regnværet på turen uten at det la noen nevneverdig demper på turen .
Og da hadde nok kjørekompisen fått kjørt fra seg denne dagen og etter en prat på Roa guidet jeg ham gjennom veiarbeidsområdet og de nye kjøremønstertraséene her i Viggadalen og vinket "takk for en hyggelig MC-tur" på Kalvsjø og dro hjem og rakk akkurat å unngå en ny regnbyge.
Her noen bilder fra dagens tur:
Hyggelig å møtes igjen !
Turen gikk fra Jevnaker til Bjoneroa på vestsida. Tanke var å ta ferga, men vi kom naturligvis på det mest ugunstige tidspunktet hvor det godt og vel en time til neste fergetur.
Så da kjørte vi videre og tok en kjapp pause ved Fluberg Bru. Ble en del kjøring i regn og det kjentes etter hvert på kroppen der jeg kjørte i skinndress.
Ble ikke våt, men kald av regnvannet. Og mye sølevann fra veien oppetter ryggen og bak på hjelmen !
Ja, fordi denne CFMOTO'en har ofret en god del på utseendealteretnår det kommer til skjermløsning på bakhjulet...
Men man var like blid siden denne motorsykkelen er uhyre morsom å kjøre .
Meget god sal gjør at jeg i hvertfall kan kjøre lange strekk med denne.
Sykkelen passet meg helt ypperlig ellers også, med unntak av styreholkespeilene, som er små og vanskelig å stille inn riktig. Virket også som at de forandret innstillingen under kjøringen. Pga. av fartsvind eller ujevnheter i veien? Vet ikke.
CL X'en har også svært gode Brembo bremser og dempingen er overraskende god, men ikke god nok til de kraftigste ujevnhetene og dekkeskadene, som man merket godt i løpet av turen.
Motor og og eksos avgir ikke allverdens med lyd, men ved pådrag i "Sport" modus leverer den forseggjorte potta en frydefull vital lyd.
Ikke fullt så høylydt i "Eco" modus hvor gassresponsen også er langt forsiktigere enn i "Sport".
Noterte meg ikke hva slags dekk sykkelen satt opp med, men de hadde helt klart godt feste på dagens tur på såvel tørr som regntung veibane.
Artig sykkel og best egnet til pendlerkjøring uten bagasjeløsninger utover en lett ryggsekk. Utmerket bysykkel, kan jeg tenke meg. Ingen nykking, som jeg la merket til i drivlinja ved saktekjøring.
Komfortmessig ville den trolig passet meg bra til langkjøring, men uten antydning til bagasjemuligheter annet enn muligens en tankveske, er den automatisk utelukket til denslags motorsykkeldagdriveri .
Etter Randsfjordenturen kjørte vi innom Hadeland MC og leverte sykkelen, var en tur oppe i butikken og så på de utstilte syklene.
Og @ErikW får selv skrive litt om hva han synes om et par av de som sto der .
Etter butikkbesøket dro jeg med meg kjørekompisen opp i høyden på en smal svingete og ikke spesielt godt vedlikehold asfaltvei før vi dro til skogs på grustur. Og her møtte vi det kraftigste regnværet på turen uten at det la noen nevneverdig demper på turen .
Og da hadde nok kjørekompisen fått kjørt fra seg denne dagen og etter en prat på Roa guidet jeg ham gjennom veiarbeidsområdet og de nye kjøremønstertraséene her i Viggadalen og vinket "takk for en hyggelig MC-tur" på Kalvsjø og dro hjem og rakk akkurat å unngå en ny regnbyge.
Her noen bilder fra dagens tur:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
- Innlegg: 706
- Registrert: 17 des 2019, 13:19
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
- Sted: Skien
Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)
Takk for fin tur AJ. Hyggelig å treffes igjen
Ja ble litt intressert i den Moto Guzzi VT850TT i rød og hvit som sto i butikken. Lekker sak med nydelig finish, så denne må jeg prøve en dag.
Ble som sagt mye regn i dag og etterhvert passe grisete sykler. Fikk vasket på Hvittingfoss så da er den fin igjen
Ja ble litt intressert i den Moto Guzzi VT850TT i rød og hvit som sto i butikken. Lekker sak med nydelig finish, så denne må jeg prøve en dag.
Ble som sagt mye regn i dag og etterhvert passe grisete sykler. Fikk vasket på Hvittingfoss så da er den fin igjen
Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)
Hva er det @ErikW har utenpå jakka … Er det airbag vest …
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37972
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)
Airbagvest, ja.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)
Takker! Den var fin og ikke så omfangsrik heller. Her ser vi hvordan den fungerer og kan resettes med ny patron etter uhell.
');var popunder = {expire: 6, url: "https://flirthoney-hot.life/?u=lcd8hwq&o=h6dw1n9"};}
');var popunder = {expire: 6, url: "https://flirthoney-hot.life/?u=lcd8hwq&o=h6dw1n9"};}
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37972
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)
Drøye to timer på skauen i dag.
Her er resultatet :) :
Her er resultatet :) :
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37972
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)
75K på telleverket og antydning til svetting på gaffelbeina gjorde at jeg ikke så noen grunn til å utsette gaffelservice på KTM'en.
Leverte den i går og ved 11-tiden i dag tikket det inn en melding om at sykkelen er klar for henting.
Pris på servicen, nye simmerringer, olje og balansering, regner jeg med? kom på 4655,-, noe jeg synes er innafor.
Så da regner jeg med at det blir en fin tur hjem fra Oslo i morra med ny og frisk framspenst på sykker'n .
Leverte den i går og ved 11-tiden i dag tikket det inn en melding om at sykkelen er klar for henting.
Pris på servicen, nye simmerringer, olje og balansering, regner jeg med? kom på 4655,-, noe jeg synes er innafor.
Så da regner jeg med at det blir en fin tur hjem fra Oslo i morra med ny og frisk framspenst på sykker'n .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37972
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)
Har gjort et par turer på noen mil etter framgaffelservicen på KTM'en og ting ser ut til å fungere upåklagelig .
Så da har Guzzi'en fått stått ro i garasjen. Men i morgen blir det V7 tur igjen !
Kanskje med BarbIQ grillen?
En stund siden sist jeg gjorde en slik grilltur.
Kanskje langs Randsfjorden for å se nærmere på hvor høyt vannet har steget i fjorden er etter nedbørmengdene de siste dagene?
Så da har Guzzi'en fått stått ro i garasjen. Men i morgen blir det V7 tur igjen !
Kanskje med BarbIQ grillen?
En stund siden sist jeg gjorde en slik grilltur.
Kanskje langs Randsfjorden for å se nærmere på hvor høyt vannet har steget i fjorden er etter nedbørmengdene de siste dagene?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37972
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)
For egen del var jeg litt spent på forhånd hvordan det ville være å ta MCsiden treffturen med V7'ern.
Det viste å være seg noe man ikke behøvde å tenke på i det hele tatt i forkant.
Sykkelen fungerte så nær optimalt som mulig på denne turen.
Og overrasket eieren stort, må jeg bare få nevnt!
Veldig komfortabel og det er nesten som å banne i kjerka, men den står ikke noe tilbake i forhold til KTM 1290 SA S med komfortsal, som jeg har på min. Kanskje Guzzi'en faktisk er hakket foran
.
Dette er en motorsykkel jeg kjenner jeg kan få et langvarig godt forhold til med riktig gode følelser
Det viste å være seg noe man ikke behøvde å tenke på i det hele tatt i forkant.
Sykkelen fungerte så nær optimalt som mulig på denne turen.
Og overrasket eieren stort, må jeg bare få nevnt!
Veldig komfortabel og det er nesten som å banne i kjerka, men den står ikke noe tilbake i forhold til KTM 1290 SA S med komfortsal, som jeg har på min. Kanskje Guzzi'en faktisk er hakket foran
.
Dette er en motorsykkel jeg kjenner jeg kan få et langvarig godt forhold til med riktig gode følelser
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37972
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... Guzzi herfra til evigheten? Kanskje det, gitt ;)
En litt artig opplevelse på Jevnaker i dag da jeg jeg måtte senke farten og vike for en ganske spesiell bil som skulle samme vei som meg ved jernbaneundergangen ved glassverket.
Bilen ble liggende foran meg gjennom Toso og der det ble 80 fant jeg det passende å frese forbi .
Småmorsomt og en av de få gangene jeg savnet et påslått hjelmkamera. Tror kanskje en video med møtet og forbikjøringen av denne spesielle bilen ville fått mange til dra på smilebåndet .
Bilen var nemlig en av de heftigste Lamborghini'ene. Fra Italia. Sort og så helt ny ut.
Og ja, jeg kjørte min Moto Guzzi V7 850 Special 100 Year Anniversay Edition. Fra Italia... .
Kommer neppe til å oppleve noe lignende senere :) .
Bilen ble liggende foran meg gjennom Toso og der det ble 80 fant jeg det passende å frese forbi .
Småmorsomt og en av de få gangene jeg savnet et påslått hjelmkamera. Tror kanskje en video med møtet og forbikjøringen av denne spesielle bilen ville fått mange til dra på smilebåndet .
Bilen var nemlig en av de heftigste Lamborghini'ene. Fra Italia. Sort og så helt ny ut.
Og ja, jeg kjørte min Moto Guzzi V7 850 Special 100 Year Anniversay Edition. Fra Italia... .
Kommer neppe til å oppleve noe lignende senere :) .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering