Godt nyttår!

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
MysteryShadow
Innlegg: 227
Registrert: 09 jul 2013, 22:09
Motorsykkelen din: Honda - Shadow Black Spirit - 750 - 2012

Godt nyttår!

Legg inn av MysteryShadow »

Godt nyttår alle sammen!

Har vært lite aktiv her siden sesongen var over, men en nyttårshilsen må jeg klare å få til :-)
Det er smått irriterende at det nå er 8 grader varmere enn når jeg satte sykkelen på vinterlagring, og at jeg i de siste dagene har møtt opptil flere tunge på to hjul. Men det blir da vel vår en gang også, og da skal det kjøres :-)


Godt nyttår, feir med måte, vær forsiktig :)
MysteryShadow

Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -

Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap

Brukeravatar
Jarle
Innlegg: 562
Registrert: 03 feb 2012, 22:33
Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy
Sted: Bjørøyhamn
Kontakt:

Re: Godt nyttår!

Legg inn av Jarle »

Godt Nytt År fra Mogreina :-)
Jarle

Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/

Tysnes
Innlegg: 845
Registrert: 06 des 2009, 14:00
Motorsykkelen din: yamaha tdm 900 04, Honda cb 750 f 83
Sted: Tysnes

Re: Godt nyttår!

Legg inn av Tysnes »

Godt nyttår fra Tysnes, og det forblåste vestlandet :-)

Brukeravatar
L-NA
Innlegg: 813
Registrert: 02 okt 2012, 01:12
Motorsykkelen din: Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX -2014

Re: Godt nyttår!

Legg inn av L-NA »

Med ønske om et nytt år, med mange flere og lange mill en det jeg fikk med Stelvio'n i løpet av 2013, og da også større muligheter for å treffe på andre MC Siden medlemmer. Ønsker jeg Dere alle et riktig Godt MC år.

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: Godt nyttår!

Legg inn av ojda »

Ja jeg vil også få lov til å ønske Godt nytt år til alle McSidister over det ganske land :vs
Noen månter inn i det nye året, så fyller vi tanken og setter i gang igjen :prf
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
Busa Trond
Innlegg: 2733
Registrert: 23 sep 2010, 20:58
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: Godt nyttår!

Legg inn av Busa Trond »

Godt nyttår til alle :D

ZZR-Erling

Re: Godt nyttår!

Legg inn av ZZR-Erling »

Godt Nytt År!

Hadde ikke du Trond en video i fjor?
Hvor er den?

:D

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Godt nyttår!

Legg inn av SuperMorten »

Godt nyttår folkens :bb_p: Hvis været holder, blir årets første tur i morgen.. :knegg
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: Godt nyttår!

Legg inn av DrGreve »

Hvordan skal man ønske noen man egentlig ikke kjenner, annet enn gjennom tekst og bilder, pluss noen emoticons?
Det som vi deler på mcsiden.no er en felles interesse som jeg har inntrykk av at de fleste her inne har en brennende kjærlighet for, nemlig å farte rundt på 2 hjul. Noen er fornøyd med bare å kjøre, mens andre både kjører og skrur, og noen bygger sågar opp sine tohjulinger ut i fra sine preferanser på hvordan en sykkel skal se ut.
Jeg har stor glede av å følge diverse prosjekter, følge turbilder og reiseruter inkludert reiseblogger på forumet, selv om jeg kanskje ikke er den flinkeste til å gi skryt hele tiden. Jeg lærer noe hele tiden her inne, og når det kommer til lærdom ang. noe jeg liker, eller interesserer meg for, så sitter det som støpt og vil dra nytte av det i en annen anledning.
Jeg liker også å "rive litt kjeft" og syns det er både riktig og fornøyelig når noen tar igjen med samme mynt. Jeg syns jeg lærer mer om personene her inne når vi er litt "oppiglet", sammenlignet med tråder av generell karakter.
Så for alle og enhver her inne ønsker jeg oppriktig et strålende 2014 og at når dere farter rundt på deres sykler tenker på at det er noen der hjemme som vil være sønderknust hvis noe skulle skje. Kjør med hodet og legg inn sikkerhetsmarginer når dere er ute og farter. Jeg har personlig mistet noe av det kjæreste jeg hadde på en mc og unner ingen den opplevelsen. Så derfor er mitt høyeste ønske for alle her inne i 2014, at vi er fulltallige og at ingen er savnet når vi igjen sitter på neste nyttårsaften og krangler om verdens beste sykkel, nemlig en VFR800. :knegg
GODT NYTT ÅR!
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
Knut Morten
Innlegg: 288
Registrert: 26 des 2009, 17:19
Motorsykkelen din: CBF 1000 F - 09
Sted: Grytefeltet, Stokke, Vestfold

Re: Godt nyttår!

Legg inn av Knut Morten »

Ønsker alle en riktig godt og trygt nytt MC år.
Ut på tur - aldri sur

NAF MC Vestfold
http://www.nafmc.com
http://nmcu.org
[url]http:www.Milvetmc.no[/url]
VF 1000 -84
XJ 900 -98
CBF 1000F - 09

Kjørt i 2014 ca 17000

Brukeravatar
Bringisen
Innlegg: 1725
Registrert: 15 des 2010, 16:47
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
Sted: Bergen

Re: Godt nyttår!

Legg inn av Bringisen »

Da var nok et år godt både privat og på mcsiden.

Dette forumet er et fint forum , der man kan få litt av hvert. Man kan finne saklige tråder , der man kan lære noe, man kan finne blogger og reiseskildringer. Og når man vil fyre i gang en tråd for verbale utfoldelser som har lite med både virkelighet og personlighet å gjøre.
Et forum er og blir en lekeplass i perioder der man har tid til overs. For min egen del går dette i perioder. Noen perioder aktiv og noen perioder passiv , dette er livets gang. Og for de fleste blir et forum et sted man søker for å bedrive tid man har til overs. Det meste andre er viktigere tross alt.
Likevel er det ikke det dummeste stedet man kan "kaste bort" denne tiden på :P :p

De aller fleste på et forum , kjenner hverandre ikke. Man dumper selvfølgelig til tider over noen kjente fra the real life , men det er heller sjelden.
Noen treffes tilfeldigvis på veien eller hvis man er med på en samling. Men de aller fleste er totalt ukjente for hverandre.
Derfor er det umulig å si noe om personene bak nicnavnene , dette er noe man i så fall tror man gjør.
Kanskje med unntak av noen blogger , så er de fleste personer på et forum ukjente for hverandre også som person.

For min egen del gjør jeg meg ofte til en helt annen person i de opphetede diskusjonene enn hvordan jeg ellers er som person. Jeg ser på disse trådene som pur moro , og satser på at de andre deltagerne i disse trådene er ærlige når de sier at de tåler slik tull.
Noen tar det mer alvorlig enn andre og hos noen kan det hende man selv ikke helt ser hva man virkelig skriver. Noen kan selv skrive det mest usaklige på en tale måte som er på 3-klasse nivå , men når man blir tiltalt på samme måte så opptrer man plutselig som den uskyldige.
Sånn fungerer et skriftlig forum , misforståelser , ironi , dårlig formulert skriftlig, lesing mellom linjene , "lese ting som ikke står", nedtalende skriftlig, feil bruk og oppfattelse av smilies , kan gjøre skriftlig kommunikasjon til et mareritt.
Men dette må man påberegne om man vil delta på et diskusjonsforum, og dette gjør et slikt sted spennende etter min mening. Man kan dessuten skygge unna de verste trådene.

På bakgrunn av dette vil jeg ønske alle sammen et riktig godt nytt år , både som forum-personer og som privat -personer.
Takker samtidig alle som har bidratt til et underholdende år :vs
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

Brukeravatar
MrPitlane
Innlegg: 624
Registrert: 01 feb 2011, 22:26
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400
Sted: Eidsvoll
Kontakt:

Re: Godt nyttår!

Legg inn av MrPitlane »

Godt nytt mc år ønskes alle.

[album]4936[/album]

Brukeravatar
Kmann
Innlegg: 504
Registrert: 27 jul 2011, 13:00
Motorsykkelen din: BMW R1150GS -00, BMW K100 RT-85
Sted: Grue i Hedmark

Re: Godt nyttår!

Legg inn av Kmann »

:vs Ja vi får håpe det blir et godt et både her og der ute på veien. Slik det ser ut nå så kan det tyde på at det blir en lang sesong :prop: . Jeg er vel en av de "nye" på forumet selv om jeg var inne og registrerte meg i luli -11. Har vært inne i et par andre mer merkerelaterte forum men det virker som om alle der kjører siste modell og setter den på verksted hele vinteren og knapt kan pusse fremfelgen selv...
Her skjer det noe stadig, det er artig å følge med og se og lære. Har vel stusset litt over tonen i enkelte tråder, men det viser vel bare at vi er litt forskjellige og representerer et mangfold :)
Vil ønske dere alle et fint år på din beste sykkel og så mange fine km på veien som passer for deg. Og husk har du det travelt med å komme frem, reis heller litt tidligere..
Sist redigert av Kmann den 01 jan 2014, 12:48, redigert 1 gang totalt.
Mange som kjører MC, liker det ikke, de kjører fort for å bli fort ferdige med turen.....??
2014 Pr 01.10: 10000 km 01.11: 12000 km

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Godt nyttår!

Legg inn av Intruder »

GODT NYTTÅR


Og så feirer vi overklassens vedtak fra 1814 om fortsatt utnyttelse av fattigfolket i overskuelig fremtid... :-)å
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Godt nyttår!

Legg inn av Desmo »

Godt Nytt MCår til alle forumister.
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Svar