HUSKER DU-treff...Sjusjøen 8-10 august 2014.

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
toffinteppen
Innlegg: 43
Registrert: 09 apr 2012, 21:51
Motorsykkelen din: SuzukiGSF650Bandit
Sted: Elverum

Re: HUSKER DU-treff...Sjusjøen 8-10 august 2014.

Legg inn av toffinteppen »

Går det greit at toffinteppen og BMWilly kommer?

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: HUSKER DU-treff...Sjusjøen 8-10 august 2014.

Legg inn av ojda »

ArcticTiger skrev:
Intruder skrev:Ovenstående er mest uttrykk for negative tanker nå,og hvis de påmeldte vil ha meg som den tullingen jeg er så

VÆLKØMNE TEL FJELLS !! :thumleft :vs
Dekka er fortsatt brukbare, så jeg kommer Intruder!
Og er det (mot formodning!) ingen andre der, så setter jeg meg bare på trappa og drekker aleine.
Jeg drar på første ferie om ei uke, og neste sommerferie-pulje kommer i Juli :-)å Med andre ingenting som kan sette kjepper i hjulene for 7sjø-happeningen :prf VI SEES TIL HØSTEN!
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: HUSKER DU-treff...Sjusjøen 8-10 august 2014.

Legg inn av Intruder »

toffinteppen skrev:Går det greit at toffinteppen og BMWilly kommer?

Hmmm....fristen for påmelding er jo utløpt,så dette bør jeg nok tenke på.... :-k :scratch

....om det blir njet til "treffet" er det jo mulig å værra med på lørdagsturen... :sorry :roll

men............er i tenkeboksen....skal høre med min nærmeste medsammensvorne Svein 2.... :mc1

..se også innlegg 2 mai....
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: HUSKER DU-treff...Sjusjøen 8-10 august 2014.

Legg inn av Intruder »

Etter nøye vurdering av saken og drøftelser med folk som påstår de IKKE har noe med hvem som deltar og ikke,har diktatoren selv tatt følgende avgjørelse :
Toffinteppen og BMWilly er hjertelig velkommen til Sjusjøen...men om de får ta med sin faste følgesvenn er ennå ikke avgjort... :prop:

...så er avgjørelsen tatt,hytta er full,dermed basta og ikke no tull... :vs :thumleft
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: HUSKER DU-treff...Sjusjøen 8-10 august 2014.

Legg inn av Intruder »

Intruder skrev:Ståa pr nu er som så :

Arctic Tiger,Omaas,Svein 2,Ojda,Gielas og Busa Trond.

Gielas : Såret meg nei,langtderifra.

Busa Trond : Du får nøye deg med å engasjere sauejinten ute i naturen i år også..du får nøye deg med dem,Oppblåsbara Barbara har visst flyttet til Oslo Fengsel.....i et skap på vaktrommet...og nå venter visst personalet på at hun kommer ut av skapet.. :-)å :dontknow

I tillegg til ovennevnte klientell er da

Toffinteppen,BMWilly og selvsagt treffmedhjelper de Luxe Leif er da innlemmet i menigheten.... :yeyeye
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
toffinteppen
Innlegg: 43
Registrert: 09 apr 2012, 21:51
Motorsykkelen din: SuzukiGSF650Bandit
Sted: Elverum

Re: HUSKER DU-treff...Sjusjøen 8-10 august 2014.

Legg inn av toffinteppen »

Intruder skrev:Etter nøye vurdering av saken og drøftelser med folk som påstår de IKKE har noe med hvem som deltar og ikke,har diktatoren selv tatt følgende avgjørelse :
Toffinteppen og BMWilly er hjertelig velkommen til Sjusjøen...men om de får ta med sin faste følgesvenn er ennå ikke avgjort... :prop:

...så er avgjørelsen tatt,hytta er full,dermed basta og ikke no tull... :vs :thumleft
Så fint. Gleder oss til detta. :prf :prf Kan klare oss med ei seng da vi fremdeles er gift og noenlunde glad i hverandre.
(For ordens skyld. Skrevet av BMWilly på toffinteppens konto. Glemt passord.)

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: HUSKER DU-treff...Sjusjøen 8-10 august 2014.

Legg inn av Intruder »

Tja,blir vel ei dobbeltseng på dere...skal jo kunne sova uten sov-i-ro vi andre også... :prf

og vi gleder oss all over :thumleft
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: HUSKER DU-treff...Sjusjøen 8-10 august 2014.

Legg inn av Svein2 »

Intruder skrev:Tja,blir vel ei dobbeltseng på dere...skal jo kunne sova uten sov-i-ro vi andre også... :prf

og vi gleder oss all over :thumleft
Legg døm i familiekøya med "ikke fullt så tause" Leif over. ;-) :nattinatti

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: HUSKER DU-treff...Sjusjøen 8-10 august 2014.

Legg inn av Intruder »

Har du glemt historien hans om dama på Jevnaker og senga som raste sammen da ? :gk :m
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: HUSKER DU-treff...Sjusjøen 8-10 august 2014.

Legg inn av Svein2 »

Dessverre må jeg melde avbud på Sjusjøenturen i år men regner med at dere klarer dere fint oppi der sjøl.
Ikke så helt greit når man egentlig skulle vært på 3 steder samme helga å må prioritere bort det man har mest lyst på.

Har ambisjoner om å komme sterkere tilbake både til Sjusjøen, Finnskogen og eventuelt andre ting som dukker opp. :thumleft

Brukeravatar
Gielas
Innlegg: 772
Registrert: 31 aug 2011, 19:34
Motorsykkelen din: BMW R 1200 GSA -16
Sted: Sandefjord

Re: HUSKER DU-treff...Sjusjøen 8-10 august 2014.

Legg inn av Gielas »

Svein2 skrev:Dessverre må jeg melde avbud på Sjusjøenturen i år men regner med at dere klarer dere fint oppi der sjøl.
Ikke så helt greit når man egentlig skulle vært på 3 steder samme helga å må prioritere bort det man har mest lyst på.

Har ambisjoner om å komme sterkere tilbake både til Sjusjøen, Finnskogen og eventuelt andre ting som dukker opp. :thumleft
:sorry :sorry
Det var kjedelig å høre Svein2

Blir det noe på Finnskogen/Svullrya i år?
Gielas

2012: 11072km
2013: 15560km
2014: 20314km
(Tripteller start 2015: 29745km)
(Dekkskift 15/7-15 35466km)

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: HUSKER DU-treff...Sjusjøen 8-10 august 2014.

Legg inn av Svein2 »

Gielas skrev:
Svein2 skrev:Dessverre må jeg melde avbud på Sjusjøenturen i år men regner med at dere klarer dere fint oppi der sjøl.
Ikke så helt greit når man egentlig skulle vært på 3 steder samme helga å må prioritere bort det man har mest lyst på.

Har ambisjoner om å komme sterkere tilbake både til Sjusjøen, Finnskogen og eventuelt andre ting som dukker opp. :thumleft
:sorry :sorry
Det var kjedelig å høre Svein2

Blir det noe på Finnskogen/Svullrya i år?
Jeg har ikke planlagt noe, må nok prioritere husmaling i år. Jeg får sjå åssen det går om det blir en "på sparket" tur
planlagt etter yr.no. Om det blir til Svullrya eller en annen plass vet jeg ikke, blir det tid til det, annonserer jeg det her, så får
de som har tid og lyst dukke opp. Behøver ikke så mye planlegging for ett helgetreff en eller annen plass. :vs

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: HUSKER DU-treff...Sjusjøen 8-10 august 2014.

Legg inn av Intruder »

Veldig synd den unike veiviser ikke kan komme,hadde jo tenkt på deg som veiviser i år også... :prf
Du har jo uten GPS hatt en veldig utviklet evne til å føre oss til steder som har ligget brakk siden yngre stenalder..
Må da bare ta til etterretning at du ikke kommer,men temaskriving og kontakt her på sida vil opprettholdes,...
..........og så er det jo godt å ha noen å tala på uten hemninger.... :mc7 :mc5 :mc2 :mc1
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: HUSKER DU-treff...Sjusjøen 8-10 august 2014.

Legg inn av Svein2 »

Intruder skrev:Veldig synd den unike veiviser ikke kan komme,hadde jo tenkt på deg som veiviser i år også... :prf
Du har jo uten GPS hatt en veldig utviklet evne til å føre oss til steder som har ligget brakk siden yngre stenalder..
Må da bare ta til etterretning at du ikke kommer,men temaskriving og kontakt her på sida vil opprettholdes,...
..........og så er det jo godt å ha noen å tala på uten hemninger.... :mc7 :mc5 :mc2 :mc1
Ja, det ble litt domt med akkurat den helga i år. Je tror døkk klare døkk fint men noen bedre veiviser får døkk itte.

Hvis du har kjørt ei stønn på en vei du itte vet hvor går henn, så vet du hvor`n går henn om ei stønn.....å du må late som du har visst det hele tida. :-k

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: HUSKER DU-treff...Sjusjøen 8-10 august 2014.

Legg inn av Intruder »

Var litt redd du skulle være lei veivisermobbinga,godt å se at du tar det med godt hommør... :prop:

..og hørte at Leif var med dere nedover langs Glommavassføret...snill som kråka i tunet,han... :thumleft
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar