Jo før en evt utstilling virker den fin. Men her jeg bor regner det av og til....
Men når det er sagt så er det vel ingen som vasker sykkel med høytrykksvasker, det er hvertfall fy
Mange som kjører MC, liker det ikke, de kjører fort for å bli fort ferdige med turen.....??
2014 Pr 01.10: 10000 km 01.11: 12000 km
Da ble Stelvio'en hentet på verkstedet tidligere i dag. Og en testkjøring på noen mil bekreftet at lekkasjen er fikset og styring er tilbake slik den var før.
Mekaniker Reimar viste meg lageret, som var overraskende sterkt angrepet av rust! Sånt burde rett og slett ikke forekomme på moderne motorsykler !
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
AJ skrev:Da ble Stelvio'en hentet på verkstedet tidligere i dag. Og en testkjøring på noen mil bekreftet at lekkasjen er fikset og styring er tilbake slik den var før.
Mekaniker Reimar viste meg lageret, som var overraskende sterkt angrepet av rust! Sånt burde rett og slett ikke forekomme på moderne motorsykler !
Lekkasjen fikset? Betyr det at de fant ut hva problemet var?
AJ skrev: Sånt burde rett og slett ikke forekomme på moderne motorsykler !
Sånn er det med italienere vettu.. Litt for mye rødvin i lunsjen
Vil ikke forundre meg om du har rett .
Men når ting funker som det skal er italiensk kjøremaskineri artige greier og noe man virkelig kan nyte til fulle.
Det samme gjelder forsåvidt hva italiensk rødvin angår også
I kveld nytes for øvrig Mezzomondo Negroamaro Salento Indicazione Geografica Tipica :-) .
Fortreffelig, får være en treffende karakteristikk av dette røde italienske fludiumet
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
AJ skrev:Da ble Stelvio'en hentet på verkstedet tidligere i dag. Og en testkjøring på noen mil bekreftet at lekkasjen er fikset og styring er tilbake slik den var før.
Mekaniker Reimar viste meg lageret, som var overraskende sterkt angrepet av rust! Sånt burde rett og slett ikke forekomme på moderne motorsykler !
Lekkasjen fikset? Betyr det at de fant ut hva problemet var?
Alt tyder på at det var en defekt simmerring.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Voodoodoo skrev:At en italiener ruster skal du ikke være sjokkert over.
Å jeg hadde engang en Fiat
Jeg også...
Men rust var ikke det største problemet på den Fiat'en...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering