Ny 1% klubb i Norge;;;

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Låst
LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Sv: Ny 1% klubb i Norge;;;

Legg inn av LordShaft »

cevillan skrev:
spidair skrev:
freddy123 skrev: Jeg syntes ikke synd på de som er medlem der at de har så mye trøbbel med politi osv dette har dem valgt helt selv dem vet hva dem går til.
Ikke jeg heller, da de helt sikkert ikke savner at jeg syntes synd på dem, men jeg syntes allikevel at loven skal være lik for alle og at man slettes ikke er skyldig før man faktisk er det... Har flere ganger følt at det rotte racet politiet kjører mot HA slettes ikke står til hvor mange de faktisk er, eller til hvor mye galt disse få klarer å få gjort... For all del, sikkert litt sannhet i noen av mytene rundt HA, men ikke i alt, det har jeg liten tro på... Alle muslimer er heller ikke terrorister, selv om noen er det ikke sant...
Lover ER lik for alle. Med loven menes da rettsapparat, IKKE politi. Her må du ikke blande. Det er nemlig ikke samme sak. Blir du stoppet av politiet og ilagt bot eller tilsvarende, er du i din fulle rett til å prøve denne i rettsapparatet. Jeg tror neppe man har grunnlag for å si at HA-medlemmer oftere blir dømt enn andre tilsvarende kriminelle. Da kunne man ha snakket om skjevhet i loven. Ekstra oppmerksomhet fra politi handler ikke om det.

Når man tar på seg sin HA-vest, tar man på seg en vest som sier "Jeg er en del av et kriminelt nettverk". Å bli indignert eller forbanna fordi det tiltrekker seg ekstra oppmerksomhet fra politiet blir veldig merkelig.

PS: det er vel ikke noe vits å diskutere hvorvidt 1 %-klubbene er kriminelle nettverk. Det er vel fastslått i de fleste oppegående land allerede. At noen har en kompis i HA som ikke er kriminell endrer ikke det faktum.
:thumleft
Veldig bra skrevet

Sony Z2

Brukeravatar
Zadnez
Innlegg: 600
Registrert: 19 mar 2013, 07:59
Motorsykkelen din: BMW S1000R 2014
Sted: Oslo

Re: Ny 1% klubb i Norge;;;

Legg inn av Zadnez »

det var kloke ord.... :thumleft vi får vel bare akseptere at sånn er det :sk?
Katalysator er en kul ting som ikke bør skjules

Brukeravatar
spidair
Innlegg: 363
Registrert: 26 sep 2013, 10:38
Motorsykkelen din: 2013 KTM 690 SMC-R

Re: Ny 1% klubb i Norge;;;

Legg inn av spidair »

cevillan skrev:
Lover ER lik for alle. Med loven menes da rettsapparat, IKKE politi.
Å pokker, jeg som trodde at politiet måtte kjenne loven for å opprettholde lov og orden, men det forklarer jo saken!! Da skjønner jeg jo hvorfor HA medlemmer blir forfulgt og trakassert, og hvorfor politiet legger press på arbeidgiveren deres for å få dem sparket, for disse HA medlemmene skal jo ihvertfall ikke ha noen ærlige inntekter, for det kan jo finansiere kriminelle aktiviteter... Og da forstår jeg hvorfor politiet tropper opp på jobben til samboer/kona til HA medlemmet også, og forsøker å legge press på dem for å få samboer/kona sparket fra jobbeen sin... De SKAL være kriminelle altså, det er intensjonen og har de ærlige, skattede inntekter så skal det sørges for at de ikke har det, for da har de ingenting å betale husleia med (ihvertfall ikke ærlig tjente penger) og da vil de nok slutte i HA også, for å begynne å tjene ærlige penger igjen...? Er det riktig?

Joa, dette høres ut som likhet for loven det ja... Så kan de se hvor langt de kommer i retten med sånne beskyldninger, for hvem tror dommeren tror du, politiet eller et medlem av den beryktede MC klubben Hell's Angels?...

Og jeg håper de ikke gjør det samme for de som har parkerings bøter, men siden loven er lik for alle, som du så klokt sier, så kan jeg vel ikke forvente annet enn at politiet tropper opp hos min arbeids giver også og presser dem til å si meg opp også, jeg har jo hele tre parkerings bøter, så jeg er nok å regne som vane kriminell og klart jeg skal straffes for det... Selv om bøtene er betalt skal jeg svi, for det er jo likhet for loven slik den her blir praktisert... Og kommer de ikke så skal jeg prise meg lykkelig over at loven IKKE er lik for alle da eller?

Problemet med HA, for utenforstående i det minste, er at det er en såpass lukket klubb. Ingen vet hva som foregår der annet enn medlemmene og det gir flere enn politiet mark tydeligvis...

Fremdeles mener jeg at loven må være lik for alle... Hva folk ellers mener om HA er ikke min sak...

Brukeravatar
cevillan
Innlegg: 441
Registrert: 03 jun 2014, 23:20
Motorsykkelen din: Kawasaki Z900
Sted: Ås

Re: Ny 1% klubb i Norge;;;

Legg inn av cevillan »

spidair skrev:
cevillan skrev:
Lover ER lik for alle. Med loven menes da rettsapparat, IKKE politi.
Å pokker, jeg som trodde at politiet måtte kjenne loven for å opprettholde lov og orden, men det forklarer jo saken!! Da skjønner jeg jo hvorfor HA medlemmer blir forfulgt og trakassert, og hvorfor politiet legger press på arbeidgiveren deres for å få dem sparket, for disse HA medlemmene skal jo ihvertfall ikke ha noen ærlige inntekter, for det kan jo finansiere kriminelle aktiviteter... Og da forstår jeg hvorfor politiet tropper opp på jobben til samboer/kona til HA medlemmet også, og forsøker å legge press på dem for å få samboer/kona sparket fra jobbeen sin... De SKAL være kriminelle altså, det er intensjonen og har de ærlige, skattede inntekter så skal det sørges for at de ikke har det, for da har de ingenting å betale husleia med (ihvertfall ikke ærlig tjente penger) og da vil de nok slutte i HA også, for å begynne å tjene ærlige penger igjen...? Er det riktig?

Joa, dette høres ut som likhet for loven det ja... Så kan de se hvor langt de kommer i retten med sånne beskyldninger, for hvem tror dommeren tror du, politiet eller et medlem av den beryktede MC klubben Hell's Angels?...
Så du synes det er dumt at medlemmer av en kriminell organisasjon blir presset? Bra å høre at politiet går grundig til verks! Helt topp. Ante virkelig ikke at politiet var så oppgående og på. Men det er flott å høre.
spidair skrev:Og jeg håper de ikke gjør det samme for de som har parkerings bøter, men siden loven er lik for alle, som du så klokt sier, så kan jeg vel ikke forvente annet enn at politiet tropper opp hos min arbeids giver også og presser dem til å si meg opp også, jeg har jo hele tre parkerings bøter, så jeg er nok å regne som vane kriminell og klart jeg skal straffes for det... Selv om bøtene er betalt skal jeg svi, for det er jo likhet for loven slik den her blir praktisert... Og kommer de ikke så skal jeg prise meg lykkelig over at loven IKKE er lik for alle da eller?
Nå tuller du vel?
spidair skrev: Problemet med HA, for utenforstående i det minste, er at det er en såpass lukket klubb. Ingen vet hva som foregår der annet enn medlemmene og det gir flere enn politiet mark tydeligvis...

Fremdeles mener jeg at loven må være lik for alle... Hva folk ellers mener om HA er ikke min sak...
Nei, problemet med HA (og andre 1 % klubber) er at det er kriminelle organisasjoner som skal bekjempes med absolutt alle lovlige midler vi har tilgjengelig. Hvis medlemmene synes dette er ubehagelig, så er det bare å ta avstand fra klubbene og komme seg til helvete ut av dem.

45316
Innlegg: 920
Registrert: 24 apr 2013, 12:58
Motorsykkelen din: ZZR600 98mod

Re: Ny 1% klubb i Norge;;;

Legg inn av 45316 »

Er nok ingen som har presset arbeidsgiver til å sparke noen på grunnlag av 3 parkeringsgebyr. Noen jobber krever plettfrivandel og sikkerhetssjekk/politiattest. Hver enkelt er forpliktet til å informere om endringer, hvis ikke kan det jo hende politiet informerer arbeidsgiveren om lovbruddet/sikkerhetsrisikoen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brukeravatar
spidair
Innlegg: 363
Registrert: 26 sep 2013, 10:38
Motorsykkelen din: 2013 KTM 690 SMC-R

Re: Ny 1% klubb i Norge;;;

Legg inn av spidair »

cevillan skrev: Så du synes det er dumt at medlemmer av en kriminell organisasjon blir presset? Bra å høre at politiet går grundig til verks! Helt topp. Ante virkelig ikke at politiet var så oppgående og på. Men det er flott å høre.
Nei, jeg syntes ikke det er dumt at KRIMINELLE blir presset, men skal vi ha et nogenlunde rettsamfunn tuftet på likhet for loven så må slike lovbrudd politiet mener at er begått også bevises først, er du ikke enig? Og klart de går grundig til verks, de har jo større bevilgninger her enn omtrent på alle andre plan....

cevillan skrev:
spidair skrev:Og jeg håper de ikke gjør det samme for de som har parkerings bøter, men siden loven er lik for alle, som du så klokt sier, så kan jeg vel ikke forvente annet enn at politiet tropper opp hos min arbeids giver også og presser dem til å si meg opp også, jeg har jo hele tre parkerings bøter, så jeg er nok å regne som vane kriminell og klart jeg skal straffes for det... Selv om bøtene er betalt skal jeg svi, for det er jo likhet for loven slik den her blir praktisert... Og kommer de ikke så skal jeg prise meg lykkelig over at loven IKKE er lik for alle da eller?
Nå tuller du vel?
Nei, jeg gjør ikke det, ikke egentlig. For godtar vi slik trakassering mot en gruppe uten at de kan bevise noe (Hva har foreksempel samboerne/konene gjort??? Eller er det kriminelt å være sammen med en fra HA også nå? ) så må vi også godta slik trakassering når turen kommer til oss. Vi kan ikke da bli sure og fornærmet fordi vi syntes at den ene gruppen fortjente det eller noe slikt, for likhet for loven gjelder ALLE, også medlemmer av HA! Jeg hadde syntes det var like urettferdig samme hvem gruppe det gjalt, for når vi fremmer et samfunn der loven er lik for alle så må vi også ha et samfunn der loven er lik for ALLE og slik trakassering som politiet holder på med er IKKE likhet for loven... Gostar vi slikt, fordi vi TROR at noen KAN ha gjort noe kriminellt, uten at bevis kommer på bordet, så godtar vi ikke bare at vi selv en dag blir underlagt samme behandling, vi godtar også at vi på den måten "selger" vår frihet... Loven MÅ være lik for alle, ellers er den jo, åpenbart, ikke lik for alle da...
cevillan skrev:
spidair skrev: Problemet med HA, for utenforstående i det minste, er at det er en såpass lukket klubb. Ingen vet hva som foregår der annet enn medlemmene og det gir flere enn politiet mark tydeligvis...

Fremdeles mener jeg at loven må være lik for alle... Hva folk ellers mener om HA er ikke min sak...
Nei, problemet med HA (og andre 1 % klubber) er at det er kriminelle organisasjoner som skal bekjempes med absolutt alle lovlige midler vi har tilgjengelig. Hvis medlemmene synes dette er ubehagelig, så er det bare å ta avstand fra klubbene og komme seg til helvete ut av dem.
Selvsagt skal de bekjempes med alle LOVLIGE middler, og legg merke til lovlige... Som sagt, hva hadde samboerne/konene gjort og syntes du virkelig, om du setter til side ditt åpenbare hat og frykt for HA, at dette klassifiserer som "alle lovlige middler tilgjengelig!??? Som sagt, jeg driter i om det er HA eller hvem som helst annen gruppe her, slike fremgangs måter er vi ikke tjent med å tillate, for gjør vi det så må vi også tillate at dette skjer oss selv også og er du det? Ville du likt politiets fremgangs måter når det kommer til hvordan de behandler medlemer i HA?. Ville du likt at samboeren/kona di kom gråtende hjem og kunne fortelle deg at hun hadde mistet jobben fordi politiet hadde mistanke om at du hadde kjørt for fort på motor sykkelen din? Virkelig?

For er det noe jeg elsker i dette landet vårt så er det vår frihet... Frihet til å ytre, tenke og tro hva man vil, tuftet på likhets prinsippet om at loven skal være lik for fattig og for rik, for kriminelle og ikke kriminelle, for konsern leder Kristiansen og arbeider Gundersen... Og selvfølgelig at alle er uskyldig til det motsatte er bevist. Alle, ihvertfall de fleste i dette landet, liker at det er slik, men hva vil egentlig skje den dagen vi tillater det som ligner et diktatur politi? Jo, vi har gitt fra oss friheten vår OG vi har godkjent at det skal være slik. Den dagen politiet kan hente folk midt på natten uten dom eller bevis er den dagen vi har tapt vår frihet og er det virkelig sånn vi skal bekjempe kriminalitet? Ved å gi politiet blanco fullmekter til å gjøre som de vil? Tuipper du ikke jubler fullt så høyt når de kommer og trakssserer deg, men det er liksom ikke så farlig så lenge de får tak i de "kriminelle" ikke sant? Men når de står der på døra di og skal ha deg med seg uten hverken lov eller bevis er det på en måte for sent å trekke seg, du har jo godt god for den formen for kriminal bekjempelse, så hvorfor klage da?


Så ja, vi må bekjempe kriminalitet, men fremdeles med tanke på at loven ER lik for alle! Overtramp må rettes, da det er beviser, ikke synsing som skal sette de kriminelle bak lås og slå! Hvis ikke så har vi ikke lenger frihet her i landet, og hvem ønsker egentlig å kvitte seg med den på grunnlag av HA....? Ikke jeg ihvertfall...

Brukeravatar
spidair
Innlegg: 363
Registrert: 26 sep 2013, 10:38
Motorsykkelen din: 2013 KTM 690 SMC-R

Re: Ny 1% klubb i Norge;;;

Legg inn av spidair »

45316 skrev:Er nok ingen som har presset arbeidsgiver til å sparke noen på grunnlag av 3 parkeringsgebyr. Noen jobber krever plettfrivandel og sikkerhetssjekk/politiattest. Hver enkelt er forpliktet til å informere om endringer, hvis ikke kan det jo hende politiet informerer arbeidsgiveren om lovbruddet/sikkerhetsrisikoen.
Nei, så klart ikke, det var kun en sammenligning... Men jeg vet at medlemmer i HA har opplevd dette, og enda verre, deres samboere/koner!!! Og da kan det ikke lenger tiljubles at "alle" tilgjengelige middler tas i bruk, du ser den ikke sant? For hvem er da de neste som opplever dette? Du?? Jeg?? Han ende i gata? Er dette noe vi ønsker skal skje oss? Hvis ikke, ønsker vi da at dette skal skje andre? Tror ikke det....

For denne behandlingen er ingen rettsamfunn verdig!

Brukeravatar
JohnnyTh
Innlegg: 3441
Registrert: 24 aug 2010, 13:20
Motorsykkelen din: BMW R1250GSA
Sted: Lista

Re: Ny 1% klubb i Norge;;;

Legg inn av JohnnyTh »

spidair skrev:
cevillan skrev: Så du synes det er dumt at medlemmer av en kriminell organisasjon blir presset? Bra å høre at politiet går grundig til verks! Helt topp. Ante virkelig ikke at politiet var så oppgående og på. Men det er flott å høre.
Nei, jeg syntes ikke det er dumt at KRIMINELLE blir presset, men skal vi ha et nogenlunde rettsamfunn tuftet på likhet for loven så må slike lovbrudd politiet mener at er begått også bevises først, er du ikke enig? Og klart de går grundig til verks, de har jo større bevilgninger her enn omtrent på alle andre plan....

cevillan skrev:
spidair skrev:Og jeg håper de ikke gjør det samme for de som har parkerings bøter, men siden loven er lik for alle, som du så klokt sier, så kan jeg vel ikke forvente annet enn at politiet tropper opp hos min arbeids giver også og presser dem til å si meg opp også, jeg har jo hele tre parkerings bøter, så jeg er nok å regne som vane kriminell og klart jeg skal straffes for det... Selv om bøtene er betalt skal jeg svi, for det er jo likhet for loven slik den her blir praktisert... Og kommer de ikke så skal jeg prise meg lykkelig over at loven IKKE er lik for alle da eller?
Nå tuller du vel?
Nei, jeg gjør ikke det, ikke egentlig. For godtar vi slik trakassering mot en gruppe uten at de kan bevise noe (Hva har foreksempel samboerne/konene gjort??? Eller er det kriminelt å være sammen med en fra HA også nå? ) så må vi også godta slik trakassering når turen kommer til oss. Vi kan ikke da bli sure og fornærmet fordi vi syntes at den ene gruppen fortjente det eller noe slikt, for likhet for loven gjelder ALLE, også medlemmer av HA! Jeg hadde syntes det var like urettferdig samme hvem gruppe det gjalt, for når vi fremmer et samfunn der loven er lik for alle så må vi også ha et samfunn der loven er lik for ALLE og slik trakassering som politiet holder på med er IKKE likhet for loven... Gostar vi slikt, fordi vi TROR at noen KAN ha gjort noe kriminellt, uten at bevis kommer på bordet, så godtar vi ikke bare at vi selv en dag blir underlagt samme behandling, vi godtar også at vi på den måten "selger" vår frihet... Loven MÅ være lik for alle, ellers er den jo, åpenbart, ikke lik for alle da...
cevillan skrev:
spidair skrev: Problemet med HA, for utenforstående i det minste, er at det er en såpass lukket klubb. Ingen vet hva som foregår der annet enn medlemmene og det gir flere enn politiet mark tydeligvis...

Fremdeles mener jeg at loven må være lik for alle... Hva folk ellers mener om HA er ikke min sak...
Nei, problemet med HA (og andre 1 % klubber) er at det er kriminelle organisasjoner som skal bekjempes med absolutt alle lovlige midler vi har tilgjengelig. Hvis medlemmene synes dette er ubehagelig, så er det bare å ta avstand fra klubbene og komme seg til helvete ut av dem.
Selvsagt skal de bekjempes med alle LOVLIGE middler, og legg merke til lovlige... Som sagt, hva hadde samboerne/konene gjort og syntes du virkelig, om du setter til side ditt åpenbare hat og frykt for HA, at dette klassifiserer som "alle lovlige middler tilgjengelig!??? Som sagt, jeg driter i om det er HA eller hvem som helst annen gruppe her, slike fremgangs måter er vi ikke tjent med å tillate, for gjør vi det så må vi også tillate at dette skjer oss selv også og er du det? Ville du likt politiets fremgangs måter når det kommer til hvordan de behandler medlemer i HA?. Ville du likt at samboeren/kona di kom gråtende hjem og kunne fortelle deg at hun hadde mistet jobben fordi politiet hadde mistanke om at du hadde kjørt for fort på motor sykkelen din? Virkelig?

For er det noe jeg elsker i dette landet vårt så er det vår frihet... Frihet til å ytre, tenke og tro hva man vil, tuftet på likhets prinsippet om at loven skal være lik for fattig og for rik, for kriminelle og ikke kriminelle, for konsern leder Kristiansen og arbeider Gundersen... Og selvfølgelig at alle er uskyldig til det motsatte er bevist. Alle, ihvertfall de fleste i dette landet, liker at det er slik, men hva vil egentlig skje den dagen vi tillater det som ligner et diktatur politi? Jo, vi har gitt fra oss friheten vår OG vi har godkjent at det skal være slik. Den dagen politiet kan hente folk midt på natten uten dom eller bevis er den dagen vi har tapt vår frihet og er det virkelig sånn vi skal bekjempe kriminalitet? Ved å gi politiet blanco fullmekter til å gjøre som de vil? Tuipper du ikke jubler fullt så høyt når de kommer og trakssserer deg, men det er liksom ikke så farlig så lenge de får tak i de "kriminelle" ikke sant? Men når de står der på døra di og skal ha deg med seg uten hverken lov eller bevis er det på en måte for sent å trekke seg, du har jo godt god for den formen for kriminal bekjempelse, så hvorfor klage da?


Så ja, vi må bekjempe kriminalitet, men fremdeles med tanke på at loven ER lik for alle! Overtramp må rettes, da det er beviser, ikke synsing som skal sette de kriminelle bak lås og slå! Hvis ikke så har vi ikke lenger frihet her i landet, og hvem ønsker egentlig å kvitte seg med den på grunnlag av HA....? Ikke jeg ihvertfall...
Tror du virkelig på det du skriver her? Hvis dette var vanlig fremgangsmåte av politiet ovenfor lovlydige skattbetalere så tror jeg virkelig det hadde blitt rimelig mye styr i media og rettsaparatene. Ingen hadde akseptert dette. Ikke umulig å gå til retten med en usakelig oppsigelse og mange gjør det. Jeg kjenner et par som har vunnet frem i en sånn sah og vunnet. Disse hadde andre bakenfoliggende årsaker enn Ha/Politi problematikk. Men hadde noen sagt opp en person etter trusler fra politiet så tror jeg det hadde blitt vanskelig for arbeidsgiver å få medhold i retten.

Jeg synes du skal si til kompisen din at samboeren bør ta saken til retten. Garantert hun vinner :-)
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.

Brukeravatar
cevillan
Innlegg: 441
Registrert: 03 jun 2014, 23:20
Motorsykkelen din: Kawasaki Z900
Sted: Ås

Re: Ny 1% klubb i Norge;;;

Legg inn av cevillan »

@spidair: Er HA en kriminell organisasjon? For å forstå deg er det viktig du svarer på dette.

Er det et problem at koner/samboere til kriminelle blir dratt inn til avhør? Absolutt ikke. Er det et problem at politi informerer arbeidsgiver om at en ansatt er frivillig del av en kriminell organisasjon? Absolutt ikke. Hvorfor er det så viktig for deg at mennesker som oppsøker stigmatisering ikke skal bli stigmatisert? Du har jo ingen reelle argument å komme med. Din "parkeringsbot/alle muslimer er ikke terrorister"-argumentasjon er på et patetisk lavt nivå. Alvorlig talt, vi lever i et sivilisert samfunn. Det er 2014.

Gi meg 1 god grunn til at vi skal akseptere 1%-klubbene.

Brukeravatar
Kawagutten
Innlegg: 2902
Registrert: 04 jul 2011, 01:18
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Sted: Vestfold

Re: Ny 1% klubb i Norge;;;

Legg inn av Kawagutten »

Det er ikke så vanskelig å dømme noen når flere instanser driver med kameraderi som i og for seg er ulovlig så forekommer det i statens instanser fordi de kan gjøre det uten å få straff for det.Ikke at jeg skal forsvare alle og en hver i HA men vet at dette er tilfelle.Noen er forhåndsdømt uansett hvilken posisjon du har i samfunnet.Til og med ens personlighet kan bestemme utfallet i en rettsak sånn at noen blir dømt for en sak og andre blir ikke selv om det er samme type sak.Da er det ikke fornuften som dømmer og utfallet blir totalt forskjellig.
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Brukeravatar
cevillan
Innlegg: 441
Registrert: 03 jun 2014, 23:20
Motorsykkelen din: Kawasaki Z900
Sted: Ås

Re: Ny 1% klubb i Norge;;;

Legg inn av cevillan »

Kawagutten skrev:Det er ikke så vanskelig å dømme noen når flere instanser driver med kameraderi som i og for seg er ulovlig så forekommer det i statens instanser fordi de kan gjøre det uten å få straff for det.Ikke at jeg skal forsvare alle og en hver i HA men vet at dette er tilfelle.Noen er forhåndsdømt uansett hvilken posisjon du har i samfunnet.Til og med ens personlighet kan bestemme utfallet i en rettsak sånn at noen blir dømt for en sak og andre blir ikke selv om det er samme type sak.Da er det ikke fornuften som dømmer og utfallet blir totalt forskjellig.
Det er en ganske drøy påstand. Kammeraderi langt inn i det norske rettsvesenet... og du VET det foregår? Da foreslår jeg at du umiddelbart ringer VG og TV2 og blir tips-millionær i samme slengen.

Er mcsiden blitt Norges nye konspirasjonsforum, eller hva?

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22964
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Ny 1% klubb i Norge;;;

Legg inn av Bjerknez »

Jeg synes slemme motorsyklister er dumme.

Brukeravatar
Kawagutten
Innlegg: 2902
Registrert: 04 jul 2011, 01:18
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Sted: Vestfold

Re: Ny 1% klubb i Norge;;;

Legg inn av Kawagutten »

cevillan skrev:
Kawagutten skrev:Det er ikke så vanskelig å dømme noen når flere instanser driver med kameraderi som i og for seg er ulovlig så forekommer det i statens instanser fordi de kan gjøre det uten å få straff for det.Ikke at jeg skal forsvare alle og en hver i HA men vet at dette er tilfelle.Noen er forhåndsdømt uansett hvilken posisjon du har i samfunnet.Til og med ens personlighet kan bestemme utfallet i en rettsak sånn at noen blir dømt for en sak og andre blir ikke selv om det er samme type sak.Da er det ikke fornuften som dømmer og utfallet blir totalt forskjellig.
Det er en ganske drøy påstand. Kammeraderi langt inn i det norske rettsvesenet... og du VET det foregår? Da foreslår jeg at du umiddelbart ringer VG og TV2 og blir tips-millionær i samme slengen.

Er mcsiden blitt Norges nye konspirasjonsforum, eller hva?

Til det trengs gode vitner som vanligvis ikke tørr å stille opp fordi de kan få traff av staten.Alle er redd for staten fordi de ikke får straff for det de gjør,se på NAV f.eks.Overgår alle Norges regler.
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Brukeravatar
cevillan
Innlegg: 441
Registrert: 03 jun 2014, 23:20
Motorsykkelen din: Kawasaki Z900
Sted: Ås

Re: Ny 1% klubb i Norge;;;

Legg inn av cevillan »

Bjerknez skrev:Jeg synes slemme motorsyklister er dumme.
Jeg synes motorsyklister som ønsker å fronte seg som kriminelle er dumme. Og for øvrig bør man gjøre som man vil :cheers

Brukeravatar
Kawagutten
Innlegg: 2902
Registrert: 04 jul 2011, 01:18
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Sted: Vestfold

Re: Ny 1% klubb i Norge;;;

Legg inn av Kawagutten »

Jeg kan si det sånn at det kommer en dag da vi alle blir berørt men at noen ikke bryr seg er tilfelle.
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Låst