Hvor kjøper folk MC Batteri? Er type batteri viktig?

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Hvor kjøper folk MC Batteri? Er type batteri viktig?

Legg inn av LordShaft »

Daniel.....jeg lurer på om ikke Harley Davidson inne i fremmerholden får tak i slike batteri. Mener å huske det fra når jeg bodde der oppe

Note4

Brukeravatar
KåreDump
Innlegg: 709
Registrert: 27 feb 2015, 15:24
Motorsykkelen din: Støypjernskomfyr med vesker

Re: Hvor kjøper folk MC Batteri? Er type batteri viktig?

Legg inn av KåreDump »

KåreDump skrev:Har hatt god erfaring med Biltemabatteri i bil, men har ikke prøvd det på MC.
Da har jeg fått litt erfaring med Biltema MC-batteri.... :sorry

Jentungen kjøpte en VT750 i fjor, og i slutten av sessongen begynte den å krangle.
Misstenkte først forgasser/bensintilførsel, men etter at tank var rensa, forgasser delt i atomer og rengjort vedvarte problemene.

Forsøkte å bytte coiler (naboen hadde et sett kliss like fra en kræsja CBR 600) uten at det hjalp.

Når sykkelen ble stalla for vinteren og jeg kobla min sykkel til vedlikeholdslader, fant jeg ut at jeg skulle nappe ut hennes batteri.
Skulle ikke klart å få batteriet ut av ramma!!
2015-12-19 15.34.38.jpg
Batteriet hadde normal størrelse når sykkelen ble parkert, så dette har skjedd helt uten ytre påvirkning (ikka lada, hverken med lader eller ved at sykkelen har vært starta).... Har ingen aning om hvor gammelt batteriet er.

Bytta batteri i vår, og til nå ser sykkelen ut til å fungere som den skal igjen!
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
I never apologize.
I'm sorry, but that's just the way I am.

Svar