Vassbotn 3268 Larvik.. Søk på denne adressen på Goggle maps.
Gamle E18 fra Larvik i svingen rett før en kommer til Hallevannet rasteplass.
Søket gav 944 treff
- 14 jun 2026, 17:31
- Forum: Tur & Treff...
- Emne: Treffet under broen.Det er søndag.
- Svar: 3
- Visninger: 189
- 14 jun 2026, 15:09
- Forum: Tur & Treff...
- Emne: Treffet under broen.Det er søndag.
- Svar: 3
- Visninger: 189
Treffet under broen.Det er søndag.
Var på mitt første treff med sykkelen i år idag
Treffet under brua er søndager fra rundt 1100 til 1500.
Treffet under brua er søndager fra rundt 1100 til 1500.
- 05 jun 2026, 08:09
- Forum: Møteplass og skravlehjørne...
- Emne: Er du en motorsykkeleier eller en motorsyklist?
- Svar: 18
- Visninger: 1982
Re: Er du en motorsykkeleier eller en motorsyklist?
Det blir mer kjøring enn pusling i garasjen på mcen.
Mindre med tid langturer enn jeg hadde før.
Kjører motorsykkel til jobb fra tidlig april til slutten av oktober. 9 mil tur/retur uansett vær.
Kunne sikkert ha hatt en annen sykkel til jobbkjøring.Men den jeg har gir meg mye glede i hverdagen.
Blir ...
Mindre med tid langturer enn jeg hadde før.
Kjører motorsykkel til jobb fra tidlig april til slutten av oktober. 9 mil tur/retur uansett vær.
Kunne sikkert ha hatt en annen sykkel til jobbkjøring.Men den jeg har gir meg mye glede i hverdagen.
Blir ...
- 30 mai 2026, 08:36
- Forum: Kjøp & Salg
- Emne: BMW R1250 RS
- Svar: 12
- Visninger: 1758
Re: BMW R1250 RS
Jeg har hadde min RS i 4 sesonger og kjørte den totalt rundt 40000km. Var veldig fornøyd med sykkelen.
Den RSen som er tilsalgs har bra pris syntes jeg.
Det gjør vel også de 75 som har lagret den på Finn.no tenker jeg.
Den RSen som er tilsalgs har bra pris syntes jeg.
Det gjør vel også de 75 som har lagret den på Finn.no tenker jeg.
- 13 mai 2026, 12:32
- Forum: Tur & Treff...
- Emne: The Distinguished Gentleman's Ride - hvem kjører?
- Svar: 5
- Visninger: 640
Re: The Distinguished Gentleman's Ride - hvem kjører?
Vestfold Sandefjord:
Internasjonalt har Distinguished gentleman’s ride 15 årsjubileum. Og i Norge kjøres det i år syv turer, en av dem i Vestfold. Det er tredje gang dette arrangeres i Vestfold
– Det foregår slik at vi møter opp på store parkeringsplassen ved Fokserød klokken 10:30 kommende lørdag ...
Internasjonalt har Distinguished gentleman’s ride 15 årsjubileum. Og i Norge kjøres det i år syv turer, en av dem i Vestfold. Det er tredje gang dette arrangeres i Vestfold
– Det foregår slik at vi møter opp på store parkeringsplassen ved Fokserød klokken 10:30 kommende lørdag ...
- 11 mai 2026, 14:52
- Forum: Tur & Treff...
- Emne: Klar for forumtreff på Beitostølen 14. - 16. august 2026? Bare å glede seg!
- Svar: 36
- Visninger: 5003
- 11 mai 2026, 14:44
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
- Svar: 2437
- Visninger: 788057
Re: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
Ja det var flott der oppe 
- 03 mai 2026, 09:41
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: Utrolig mange hus/leilighetsbranner i Norge for tiden...
- Svar: 24
- Visninger: 1216
Re: Utrolig mange hus/leilighetsbranner i Norge for tiden...
Hadde elektriker til å skifte ut mine 20 år gamle halogen spotter på badet til LED denne uka.
Han fant en godt svidd kabel på en av dem.
Kunne fort ha blitt brannoffer om dette ikke ble tatt tak i.
Han fant en godt svidd kabel på en av dem.
Kunne fort ha blitt brannoffer om dette ikke ble tatt tak i.
- 09 apr 2026, 12:49
- Forum: Utstyrsveggen.
- Emne: MC-KLÆR SKIKKELIG VANNTETT
- Svar: 134
- Visninger: 119132
Re: MC-KLÆR SKIKKELIG VANNTETT
Glidelås problemet løste seg veldig bra :thumleft
Tok kontakt med Speed MC ,Maria i utstyravdelingen der.
Var oppom med jakka igår ettermiddag og den skulle de ordne raskt.
Det var glideren som var defekt og de hadde en godt utvalg av reserve glidere i butikken.Fikk hentemelding på mobilen før jeg ...
Tok kontakt med Speed MC ,Maria i utstyravdelingen der.
Var oppom med jakka igår ettermiddag og den skulle de ordne raskt.
Det var glideren som var defekt og de hadde en godt utvalg av reserve glidere i butikken.Fikk hentemelding på mobilen før jeg ...
- 08 apr 2026, 12:12
- Forum: Utstyrsveggen.
- Emne: MC-KLÆR SKIKKELIG VANNTETT
- Svar: 134
- Visninger: 119132
Re: MC-KLÆR SKIKKELIG VANNTETT
Er vel stort sett YKK på alt som er i en eller annen variant. Jeg fikk byttet glidelås i en Klim Badlands jakke jeg har. Dog ikke av vanntett type, da dette var noe skredderen ikke fikk tak i. Så vet jeg at mange sender jakka inn i regi av Rukka for reparasjon.
Takk for tipset :thumleft Jeg har ...
- 07 apr 2026, 12:14
- Forum: Utstyrsveggen.
- Emne: MC-KLÆR SKIKKELIG VANNTETT
- Svar: 134
- Visninger: 119132
Re: MC-KLÆR SKIKKELIG VANNTETT
Glidelåsen på min godt brukte Rukka jakke tok kvelden idag. (7-8 år gammel jakke)
Lurer på om det er noen som vet om andre jakkermerker som har samme type glidelås som Rukka?
Buksa jeg har er fremdeles i grei stand.
Ønsker jakke som er skikkelig vanntett og gjerne gode luftemuliheter.
Lurer på om det er noen som vet om andre jakkermerker som har samme type glidelås som Rukka?
Ønsker jakke som er skikkelig vanntett og gjerne gode luftemuliheter.
- 01 apr 2026, 18:20
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: Hvor får man billigst bensin?
- Svar: 77
- Visninger: 32489
Re: Hvor får man billigst bensin?
ESSO Amundrød ved Larvik har ikveld.18,13kr literen.
Så får en se hvor prisen ender etter påske..
Så får en se hvor prisen ender etter påske..
- 26 mar 2026, 14:38
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: Hvor får man billigst bensin?
- Svar: 77
- Visninger: 32489
Re: Hvor får man billigst bensin?
[
Men den kan også bli dyr(ere) om man velger å kjøre 20 mil tur-retur til pølsestasjonen som i øyeblikket har lavest bensinpris.
De fleste har vel endt opp med å fylle tanken når de ser at pumpeprisen ligger på ebbe-nivå ved de lokale stasjonene.
[/quote]
)
Ble 1 pølse i Nevlunghavn idag ...
Men den kan også bli dyr(ere) om man velger å kjøre 20 mil tur-retur til pølsestasjonen som i øyeblikket har lavest bensinpris.
De fleste har vel endt opp med å fylle tanken når de ser at pumpeprisen ligger på ebbe-nivå ved de lokale stasjonene.
[/quote]
)
Ble 1 pølse i Nevlunghavn idag ...
- 26 mar 2026, 14:26
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: "Alle snakker om været" - bilder av været hos deg i dag
- Svar: 761
- Visninger: 462714
Re: "Alle snakker om været" - bilder av været hos deg i dag

Idag ble det en liten tur. Min vanlige vårtur ned til Helgeroa,Nevlunghavn og Stavern. Startet i Horten og endte i Sandefjord.
- 19 mar 2026, 17:17
- Forum: Møteplass og skravlehjørne...
- Emne: Snart er vi i gang igjen! Takk til Kong Vinter, velkommen MC-sesong '26!!
- Svar: 31
- Visninger: 2285
Re: Snart er vi i gang igjen! Takk til Kong Vinter, velkommen MC-sesong '26!!
Da var årets første tur kjørt i strålende vær.


- 17 mar 2026, 18:50
- Forum: Møteplass og skravlehjørne...
- Emne: Hva betaler dere i forsikring?
- Svar: 216
- Visninger: 148453
Re: Hva betaler dere i forsikring?
Idag fikk jeg oppdaterte forsikrings priser for 2026.
Pris på full kasko for min Ducati 3951kr i året. (+ 2011kr i veiavgift) Fri km ,75% bonus 9år. Egenandel 6000kr (Fri første skade)
Forsikrings selskap IF.
Pris på full kasko for min Ducati 3951kr i året. (+ 2011kr i veiavgift) Fri km ,75% bonus 9år. Egenandel 6000kr (Fri første skade)
Forsikrings selskap IF.
- 13 mar 2026, 09:25
- Forum: Møteplass og skravlehjørne...
- Emne: Snart er vi i gang igjen! Takk til Kong Vinter, velkommen MC-sesong '26!!
- Svar: 31
- Visninger: 2285
Re: Snart er vi i gang igjen! Takk til Kong Vinter, velkommen MC-sesong '26!!
Søkte selv på dette i morges. Skal ta ut sykkelen neste uke.
Regner med at dette også gjelder der du bor.
I Vestfold saltes utvalgte fylkesveier og hovedveier for å opprettholde bare veier og trygg friksjon, spesielt ved fare for underkjølt regn eller temperatur svingninger. Statens vegvesen ...
Regner med at dette også gjelder der du bor.
I Vestfold saltes utvalgte fylkesveier og hovedveier for å opprettholde bare veier og trygg friksjon, spesielt ved fare for underkjølt regn eller temperatur svingninger. Statens vegvesen ...
- 10 mar 2026, 09:19
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: Hvor får man billigst bensin?
- Svar: 77
- Visninger: 32489
Re: Hvor får man billigst bensin?
Sverige senker prisene.
Mens her i landet øker de... :-k :
https://dinside.dagbladet.no/motor/prisras-det-tok-fullstendig-av/80752640
Greit for oss som har et par Sverigeturer plottet inn på turkalenderen i juni/juli og august... :crazy: .
Måtte vinteren se å pakke seg bort snarest mulig :bl3 ...
- 27 feb 2026, 15:22
- Forum: Bikerloggen
- Emne: På to hjul i Thailand
- Svar: 532
- Visninger: 306339
Re: På to hjul i Thailand
Leste gjennom bloggen din da jeg var på tur på Phuket .
God gammeldags Coka Cola på glassflaske med sugerør. Med god gammeldags Cola mener jeg selvsagt den originale ikke noe light skvip på oss.... Ble påvirket av dette.
Ble lei av Thai Coca Cola på boks på stranda.Litt for lite sukker i den.
https ...
God gammeldags Coka Cola på glassflaske med sugerør. Med god gammeldags Cola mener jeg selvsagt den originale ikke noe light skvip på oss.... Ble påvirket av dette.
Ble lei av Thai Coca Cola på boks på stranda.Litt for lite sukker i den.
https ...
- 27 feb 2026, 15:03
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: "Alle snakker om været" - bilder av været hos deg i dag
- Svar: 761
- Visninger: 462714
Re: "Alle snakker om været" - bilder av været hos deg i dag
Været idag 27.02.26
https://i.postimg.cc/s2B0Zfkj/Vaeret-idag-27-02-26.jpg
Været 25.02.26
https://i.postimg.cc/FzbyJwrn/Vaeret-25-02-26.jpg
Vell vel vi skriver snart mars måned. :roll
Planen er å få ut ut sykkelen i før påsken . Helst i slutten av mars. Var i godt vær i 15 dager og en liten ...
https://i.postimg.cc/s2B0Zfkj/Vaeret-idag-27-02-26.jpg
Været 25.02.26
https://i.postimg.cc/FzbyJwrn/Vaeret-25-02-26.jpg
Vell vel vi skriver snart mars måned. :roll
Planen er å få ut ut sykkelen i før påsken . Helst i slutten av mars. Var i godt vær i 15 dager og en liten ...
- 06 feb 2026, 18:20
- Forum: Bikerloggen
- Emne: På to hjul i Thailand
- Svar: 532
- Visninger: 306339
Re: På to hjul i Thailand
15 dager med godt vær.
- 24 des 2025, 13:34
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: Julegaver... hvor mye bruker du på nettopp julegaver?
- Svar: 12
- Visninger: 1909
Re: Julegaver... hvor mye bruker du på nettopp julegaver?
Har 1/2 dusin avkom selv. 1 av dem er gift 2 er samboere. Og jeg har 4 egne barnebarn.
Dama har 2 barn og de er gift/sambo og har igjen 2barn hver. Gir i snitt 500kr til hver enkelt av dem.
+ Litt mer til dama.
Så noe mer enn 500kr bruker jeg også...
GOOOD JUlL..
Dama har 2 barn og de er gift/sambo og har igjen 2barn hver. Gir i snitt 500kr til hver enkelt av dem.
+ Litt mer til dama.
Så noe mer enn 500kr bruker jeg også...
GOOOD JUlL..
- 21 des 2025, 11:04
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
- Svar: 2437
- Visninger: 788057
Re: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
Ja idag snur sola
. Da begynner nedtellingen til mc sesongen starter for meg
https://sol.no/nyheter/snart-snur-det/83995455
https://sol.no/nyheter/snart-snur-det/83995455
- 19 des 2025, 16:32
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: MCsidens sparetipstråd: penger i bank eller andre spareformer?
- Svar: 154
- Visninger: 162272
Re: MCsidens sparetipstråd: penger i bank eller andre spareformer?
Fikk denne e-posten med bla. denne opplysningen fra Heder Bank i slutten av november @Solo-rider :
Til våre sparekunder!
Vi setter ned renten din til 4,70 % nominell, tilsvarende 4,80 % effektiv, med virkning fra 23.01.2026.
Ikke direkte uventet...
Men fortsatt gode betingelser, som god ...
- 18 des 2025, 20:12
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: MCsidens sparetipstråd: penger i bank eller andre spareformer?
- Svar: 154
- Visninger: 162272
Re: MCsidens sparetipstråd: penger i bank eller andre spareformer?
Jeg fikk for noen uker siden sikret meg en høyrentekonto hos Heder bank med god rente og som gir meg en god rentes rente effekt månedlig.
Ser nå at banken er "utsolgt" for nye konti med samme gode betingelser...
Veldig greit med den ikke helt ubetydelig ekstrapassivinntekten hver måned denne ...