To andre alterbativer;
https://dokkacamping.no/
https://aurdalcamp.no/
Har aldri selv overnattet på den førstnevnte, men overnattet en gang på Aurdal. Rolig og finn plass, men benyttet men benyttet meg ikke av campingplassen serveringstiklbud.
Søket gav 38957 treff
- I går, 20:26
- Forum: Tur & Treff...
- Emne: Den store MC-camping tråden!
- Svar: 316
- Visninger: 116560
- I går, 19:16
- Forum: Utstyrsveggen.
- Emne: Kjøreklær for sommervarmen?
- Svar: 23
- Visninger: 218
Re: Kjøreklær for sommervarmen?
Selv har jeg en HELD TFL behandlet kjørejakke med luftelommer i front og overermer til tillegg til "eksos"lommer i skulderpartiet og er veldig fornøyd med denne.
Usikker på om kjørebuksa fra samme produsent i skinn er TLF, men denne har uansett gode luftelommer og har aldri opplevd utfordringer med ...
Usikker på om kjørebuksa fra samme produsent i skinn er TLF, men denne har uansett gode luftelommer og har aldri opplevd utfordringer med ...
- I går, 18:51
- Forum: Bikerloggen
- Emne: AJ Arena...
- Svar: 5454
- Visninger: 1290260
Re: AJ Arena...
Da var ODA bilen innom igjen. Denne gangen med en fjellørret og hvalburger leveranse. Begge deler ser veldig bra ut.
Dette er mat for mons, så det holder!
Begge deler havner på grillen straks det lar seg gjøre :yeyeye !
Og naturligvis også på middagsbordet tilberedt på variert vis på kjøkkenet ...
Dette er mat for mons, så det holder!
Begge deler havner på grillen straks det lar seg gjøre :yeyeye !
Og naturligvis også på middagsbordet tilberedt på variert vis på kjøkkenet ...
- I går, 18:32
- Forum: Utstyrsveggen.
- Emne: Kjøreklær for sommervarmen?
- Svar: 23
- Visninger: 218
Re: Kjøreklær for sommervarmen?
Kanskje dette kan være et klokt valgt:
https://www.xlmoto.no/product/mc-jakke- ... 3594266554
Om denne jakka er TFL behandlet vet jeg dog ikke...
https://www.xlmoto.no/product/mc-jakke- ... 3594266554
Om denne jakka er TFL behandlet vet jeg dog ikke...
- I går, 17:51
- Forum: Tur & Treff...
- Emne: Den store MC-camping tråden!
- Svar: 316
- Visninger: 116560
Re: Den store MC-camping tråden!
Er det noen som har tips til gode telt 🏕️ plasser 3-4 timer fra Oslo?
Tenkte å ta en tur i helgen med noen venner, og trenger tips til hvor vi kan telte og ha syklene i nærheten.
Lyngstrand Camping i Hov i Land ved Randsfjorden kan jo være et godt alternativ.
Har selv overnattet i telt her to ...
- I går, 11:19
- Forum: Verkstedet.
- Emne: MCsidens Hva har du gjort med MC'en din i dag-tråd
- Svar: 2491
- Visninger: 716622
Re: MCsidens Hva har du gjort med MC'en din i dag-tråd
Rens og oppfriskning av plasdetaljer med FluidFilm på gamlesykkelen
:
- I går, 09:29
- Forum: Bikerloggen
- Emne: Håkons CFMOTO 450 MT og Triumph Tiger Sport 800 logg
- Svar: 44
- Visninger: 2900
Re: Håkons CFMOTO 450 MT og Triumph Tiger Sport 800 logg
Flotte bilder, ja
!
Og veldig heldig med været, ser detut til

Og veldig heldig med været, ser detut til
- 16 jun 2026, 18:04
- Forum: Utstyrsveggen.
- Emne: Kjøreklær for sommervarmen?
- Svar: 23
- Visninger: 218
Re: Kjøreklær for sommervarmen?
TFL behandlet skinnjakke med effektive luftelommer er jeg ganske sikker på er løsningen du er på jakt etter.
- 16 jun 2026, 17:56
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
- Svar: 2437
- Visninger: 788060
Re: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
Ja, der hadde det skjedd en "klikk og forkiling", jaSvein_H skrev: 16 jun 2026, 17:51 Hmm, den linken din går bare i ring tilbake til denne tråden, men regner med det er folka på Løvebakken du sikter til...
Fikset nå.
- 16 jun 2026, 17:34
- Forum: Utstyrsveggen.
- Emne: Kjøreklær for sommervarmen?
- Svar: 23
- Visninger: 218
Re: Kjøreklær for sommervarmen?
Ikke stilongs, kun boxer...Svein_H skrev: 16 jun 2026, 17:31 Jeg har kun ull stilongs og trøye under, og sliter når det nærmer seg 20 grader, spesielt når sola steker i tillegg. 10-15 grader og overskyet er ideelt for meg, men det passer dårlig med norsk sommer.
- 16 jun 2026, 17:19
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
- Svar: 2437
- Visninger: 788060
- 16 jun 2026, 17:06
- Forum: Utstyrsveggen.
- Emne: Kjøreklær for sommervarmen?
- Svar: 23
- Visninger: 218
Re: Kjøreklær for sommervarmen?
Kjenner igjen dette med at man blir svett bare man tar på seg kjøreklærne på de heiteste sommerdagene.
Men med kjøreklær som har godt med luftelommer går det helt greit straks man er i gang med kjøringen.
Ellers er det å si at man for enhver pris må unngå bomullsundertøy og sokker i ditto ...
Men med kjøreklær som har godt med luftelommer går det helt greit straks man er i gang med kjøringen.
Ellers er det å si at man for enhver pris må unngå bomullsundertøy og sokker i ditto ...
- 14 jun 2026, 22:26
- Forum: Utstyrsveggen.
- Emne: Hva har du kjøpt i dag?
- Svar: 5295
- Visninger: 1803290
Re: Hva har du kjøpt i dag?
I dag har jeg kjøpt en KTM, nærmest på impuls. Men tror det blir bra :) (390 Adventure).
Gratulerer :twothumbs: !
390 motoren til KTM er veldig bra, være seg den gamle så vel som den nye :prf .
Mye overraskende lkøregled i vente med denne :mc1
Kjøpte du med quickshifter? Ekstra morsomt om ...
- 14 jun 2026, 19:38
- Forum: Bikerloggen
- Emne: Håkons CFMOTO 450 MT og Triumph Tiger Sport 800 logg
- Svar: 44
- Visninger: 2900
Re: Håkons CFMOTO 450 MT og Triumph Tiger Sport 800 logg
Se der, ja!BC45 skrev: 14 jun 2026, 19:28 På tide med noen dagers telttur med Tigern. Første stopp Buøy Camping i Dalen, Telemark![]()
Omtrent på flekken samme sted jeg satte opp teltet for tre år siden
Utrolig hvor fort tiden går...
Deilig å være på tur
- 14 jun 2026, 16:41
- Forum: Tur & Treff...
- Emne: Treffet under broen.Det er søndag.
- Svar: 3
- Visninger: 189
Re: Treffet under broen.Det er søndag.
Hvilken bro?
Langangen, muligens
...
Langangen, muligens
- 10 jun 2026, 21:04
- Forum: Utstyrsveggen.
- Emne: Hva har du kjøpt i dag?
- Svar: 5295
- Visninger: 1803290
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Har samme toppboksen og er veldig fornøyd med denkjland skrev: 10 jun 2026, 20:53 Når jeg kjøpte de nye syklene ble de levert med låsesylindere til kofferter. Så i dag hentet jeg Triumph låse ting til Givi boksen jeg har, ferdig montert er den og
- 10 jun 2026, 17:25
- Forum: Møteplass og skravlehjørne...
- Emne: Oppkjøring klasse A snart og nervene har begynt
- Svar: 15
- Visninger: 401
Re: Oppkjøring klasse A snart og nervene har begynt
Jeg er nok langt fra den beste til å gi deg noen gode råd siden jeg aldri har hatt noe i nærheten av dagens oppkjøring på MC.
For meg var det nok å møte opp på et egnet sted med registret motorsykkel og kjøre en kort runde, som biltilsynskaren pekte ut:
"- Kjør bort til enden av plassen og videre ...
For meg var det nok å møte opp på et egnet sted med registret motorsykkel og kjøre en kort runde, som biltilsynskaren pekte ut:
"- Kjør bort til enden av plassen og videre ...
- 10 jun 2026, 13:18
- Forum: Tur & Treff...
- Emne: Den store Ut på tur i dag - tråden! Lyst til å bli med?
- Svar: 1472
- Visninger: 489630
- 09 jun 2026, 13:16
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: Æ har bursdag! Gratulerer så mye med dagen!
- Svar: 2528
- Visninger: 597019
Re: Æ har bursdag! Gratulerer så mye med dagen!
Takk, takk
- 09 jun 2026, 12:00
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: Æ har bursdag! Gratulerer så mye med dagen!
- Svar: 2528
- Visninger: 597019
Re: Æ har bursdag! Gratulerer så mye med dagen!
Takk for det, Tore
Dagen er fin, den. Men noen bursdagsMC-tur med lovet middagspåspandering ligger det ikke an til med de værutsiktene vi står overfor her i distriktet for øyeblikket...
- 09 jun 2026, 10:25
- Forum: Tung MC
- Emne: Kjøp av eldre BMW - pengesluk?
- Svar: 14
- Visninger: 323
Re: Kjøp av eldre BMW - pengesluk?
Hvor risikosport er det å kjøpe eldre BMW om dagen? Tenker typisk 20+ år.
Er deletilgang ok?
Er det blitt vanskeligere å finne kompetanse som kan skru på disse? (Ref MCO som ikke lenger vil røre disse om de er eldre enn 20 år).
Impulskontrollen har forelska seg i en BMW R 1150 RT, men fornuften ...
- 09 jun 2026, 10:21
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: Æ har bursdag! Gratulerer så mye med dagen!
- Svar: 2528
- Visninger: 597019
Re: Æ har bursdag! Gratulerer så mye med dagen!
Takk for det
- 09 jun 2026, 09:19
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: Æ har bursdag! Gratulerer så mye med dagen!
- Svar: 2528
- Visninger: 597019
Re: Æ har bursdag! Gratulerer så mye med dagen!
Takk, takk
Et år gammel som ekte pensjonist
- 08 jun 2026, 20:08
- Forum: Tung MC
- Emne: Bør jeg bytte sykkel?
- Svar: 22
- Visninger: 593
Re: Bør jeg bytte sykkel?
Tenker jo egentlig at et sykkelbytte gir motorsykkelkjøring «en ny vår» for en stund. Men hvor lenge varer det?
Etter 10år med motorsykkel, så har jeg fortsatt den samme sykkelen. Den funker til alt, men jeg kjører ikke hele tiden av den grunn, men den brukes dit jeg skal fremfor å ta bilen.
Nå ...
- 08 jun 2026, 19:44
- Forum: Møteplass og skravlehjørne...
- Emne: MC-nyheter og MC i media
- Svar: 2025
- Visninger: 625895