Har samme toppboksen og er veldig fornøyd med denkjland skrev: 10 jun 2026, 20:53 Når jeg kjøpte de nye syklene ble de levert med låsesylindere til kofferter. Så i dag hentet jeg Triumph låse ting til Givi boksen jeg har, ferdig montert er den og
Søket gav 38942 treff
- 10 jun 2026, 21:04
- Forum: Utstyrsveggen.
- Emne: Hva har du kjøpt i dag?
- Svar: 5292
- Visninger: 1800109
Re: Hva har du kjøpt i dag?
- 10 jun 2026, 17:25
- Forum: Møteplass og skravlehjørne...
- Emne: Oppkjøring klasse A snart og nervene har begynt
- Svar: 14
- Visninger: 287
Re: Oppkjøring klasse A snart og nervene har begynt
Jeg er nok langt fra den beste til å gi deg noen gode råd siden jeg aldri har hatt noe i nærheten av dagens oppkjøring på MC.
For meg var det nok å møte opp på et egnet sted med registret motorsykkel og kjøre en kort runde, som biltilsynskaren pekte ut:
"- Kjør bort til enden av plassen og videre ...
For meg var det nok å møte opp på et egnet sted med registret motorsykkel og kjøre en kort runde, som biltilsynskaren pekte ut:
"- Kjør bort til enden av plassen og videre ...
- 10 jun 2026, 13:18
- Forum: Tur & Treff...
- Emne: Den store Ut på tur i dag - tråden! Lyst til å bli med?
- Svar: 1472
- Visninger: 489057
- 09 jun 2026, 13:16
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: Æ har bursdag! Gratulerer så mye med dagen!
- Svar: 2528
- Visninger: 596353
Re: Æ har bursdag! Gratulerer så mye med dagen!
Takk, takk
- 09 jun 2026, 12:00
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: Æ har bursdag! Gratulerer så mye med dagen!
- Svar: 2528
- Visninger: 596353
Re: Æ har bursdag! Gratulerer så mye med dagen!
Takk for det, Tore
Dagen er fin, den. Men noen bursdagsMC-tur med lovet middagspåspandering ligger det ikke an til med de værutsiktene vi står overfor her i distriktet for øyeblikket...
- 09 jun 2026, 10:25
- Forum: Tung MC
- Emne: Kjøp av eldre BMW - pengesluk?
- Svar: 14
- Visninger: 271
Re: Kjøp av eldre BMW - pengesluk?
Hvor risikosport er det å kjøpe eldre BMW om dagen? Tenker typisk 20+ år.
Er deletilgang ok?
Er det blitt vanskeligere å finne kompetanse som kan skru på disse? (Ref MCO som ikke lenger vil røre disse om de er eldre enn 20 år).
Impulskontrollen har forelska seg i en BMW R 1150 RT, men fornuften ...
- 09 jun 2026, 10:21
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: Æ har bursdag! Gratulerer så mye med dagen!
- Svar: 2528
- Visninger: 596353
Re: Æ har bursdag! Gratulerer så mye med dagen!
Takk for det
- 09 jun 2026, 09:19
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: Æ har bursdag! Gratulerer så mye med dagen!
- Svar: 2528
- Visninger: 596353
Re: Æ har bursdag! Gratulerer så mye med dagen!
Takk, takk
Et år gammel som ekte pensjonist
- 08 jun 2026, 20:08
- Forum: Tung MC
- Emne: Bør jeg bytte sykkel?
- Svar: 22
- Visninger: 526
Re: Bør jeg bytte sykkel?
Tenker jo egentlig at et sykkelbytte gir motorsykkelkjøring «en ny vår» for en stund. Men hvor lenge varer det?
Etter 10år med motorsykkel, så har jeg fortsatt den samme sykkelen. Den funker til alt, men jeg kjører ikke hele tiden av den grunn, men den brukes dit jeg skal fremfor å ta bilen.
Nå ...
- 08 jun 2026, 19:44
- Forum: Møteplass og skravlehjørne...
- Emne: MC-nyheter og MC i media
- Svar: 2025
- Visninger: 624959
- 08 jun 2026, 18:43
- Forum: MC selges
- Emne: Honda CFB 1000 A 2009 modell
- Svar: 2
- Visninger: 172
Re: Honda CFB 1000 A 2009 modell
Flott og godt vedlikeholdt sykkel, ser det ut som.
Lykke til med salget og ikke minst velkommen som forummedlem her på MCsidsen.no
!
Lykke til med salget og ikke minst velkommen som forummedlem her på MCsidsen.no
- 07 jun 2026, 22:10
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: En bra dag ! Om gode opplevelser i MC-sesongen og når sykkelen vinterparkeres
- Svar: 1
- Visninger: 110
En bra dag ! Om gode opplevelser i MC-sesongen og når sykkelen vinterparkeres
Ny tråd på MCsiden.no - En bra dag ! - hvor du kan lovprise dagen i dag før du går til sengs :-) .
For egen del ble de ¨t helt klart en bra dag sammen med dypen på vår tur til Ørje i dag.
Dager som dette øker livskvaliteten, i tet mindre :prf .
Så kan alle og enhver komme med sine "bra dag ...
For egen del ble de ¨t helt klart en bra dag sammen med dypen på vår tur til Ørje i dag.
Dager som dette øker livskvaliteten, i tet mindre :prf .
Så kan alle og enhver komme med sine "bra dag ...
- 07 jun 2026, 21:57
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
- Svar: 2434
- Visninger: 786549
Re: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
Når det virker i Sverige hvorfor skal det ikke virke i Norge...?
?
https://e24.no/naeringsliv/i/8p98Ld/sli ... ligere-mat
https://e24.no/naeringsliv/i/8p98Ld/sli ... ligere-mat
- 07 jun 2026, 20:49
- Forum: Kjøp & Salg
- Emne: Utrolig «sjelden vare» TDM900 selges!
- Svar: 1
- Visninger: 102
Re: Utrolig «sjelden vare» TDM900 selges!
Helt sant!dypen skrev: 07 jun 2026, 20:23 Dette er ikke hver dag, knall gul en eiers 2002 Yamaha TDM 900 SELGES![]()
https://www.finn.no/mobility/item/465821278?ci=9
Disse er sjeldne og har klassikerpotensiale!!
- 07 jun 2026, 20:48
- Forum: Tung MC
- Emne: Bør jeg bytte sykkel?
- Svar: 22
- Visninger: 526
Re: Bør jeg bytte sykkel?
Støttes fullt ut (selvfølgelig...dypen skrev: 07 jun 2026, 20:32 Hvis du har lyst på noe brukt nytt, prøv en KTM 1290 Super Adventure eller en KTM 1090 Super Adventure![]()
- 07 jun 2026, 20:13
- Forum: Tur & Treff...
- Emne: Den store MC-camping tråden!
- Svar: 313
- Visninger: 116273
Re: Den store MC-camping tråden!
Anskaffet meg nylig et Fjällbris liggeunderlag som både veier lite og rent størrelsesmessig sammenpakket ikke tar mye plass.
Må si jeg er imponert over kvaliteten og hvor lett den er å pumpe opp med den innebygde fotpumpa.
Skal helt klart bli interessant å teste ut dette på kommende telttur denne ...
Må si jeg er imponert over kvaliteten og hvor lett den er å pumpe opp med den innebygde fotpumpa.
Skal helt klart bli interessant å teste ut dette på kommende telttur denne ...
- 07 jun 2026, 19:43
- Forum: Bikerloggen
- Emne: Håkons CFMOTO 450 MT og Triumph Tiger Sport 800 logg
- Svar: 34
- Visninger: 2521
Re: Håkons CFMOTO 450 MT og Triumph Tiger Sport 800 logg
Gul er gull
Husker fortsatt at MC-verdenen nærmest ble satt på hodet da Yamaha lanserte sin knallgule TDM 900 i sin tid...:
- 07 jun 2026, 17:11
- Forum: Tur & Treff...
- Emne: Den store Ut på tur i dag - tråden! Lyst til å bli med?
- Svar: 1472
- Visninger: 489057
Re: Den store Ut på tur i dag - tråden! Lyst til å bli med?
Noen bilder fra meg også...
- 07 jun 2026, 16:59
- Forum: Tur & Treff...
- Emne: Den store Ut på tur i dag - tråden! Lyst til å bli med?
- Svar: 1472
- Visninger: 489057
Re: Den store Ut på tur i dag - tråden! Lyst til å bli med?
Flott tur, ja
!
Noe dårlig veidekke her og der uten at det la noen demper på kjøregleden
.
Så takk til @dypen for turinvitasjonen
.
Og til @Svein_H ; det kommer flere anledninger senere.
Noe dårlig veidekke her og der uten at det la noen demper på kjøregleden
Så takk til @dypen for turinvitasjonen
Og til @Svein_H ; det kommer flere anledninger senere.
- 06 jun 2026, 20:10
- Forum: Tur & Treff...
- Emne: Den store Ut på tur i dag - tråden! Lyst til å bli med?
- Svar: 1472
- Visninger: 489057
Re: Den store Ut på tur i dag - tråden! Lyst til å bli med?
Da er vi foreløpig to :thumleft Hvis det passer kan jeg (vi) kjøre fra Fetsundbrua Uno X på Fetsund kl 10:00 vil da være på Bjørkelangen Uno X kl 10:25
Hvis vi sier 11:00 så kommer jeg helt sikkert :prf .
Da har vi avgang Uno X Fetsund kl 11:00 :thumleft Ønsker flere å bli med er det bare ...
- 06 jun 2026, 19:46
- Forum: Tur & Treff...
- Emne: Den store Ut på tur i dag - tråden! Lyst til å bli med?
- Svar: 1472
- Visninger: 489057
Re: Den store Ut på tur i dag - tråden! Lyst til å bli med?
Hvis vi sier 11:00 så kommer jeg helt sikkertdypen skrev: 06 jun 2026, 19:44 Da er vi foreløpig toHvis det passer kan jeg (vi) kjøre fra Fetsundbrua Uno X på Fetsund kl 10:00 vil da være på Bjørkelangen Uno X kl 10:25
- 06 jun 2026, 19:39
- Forum: Tur & Treff...
- Emne: Den store Ut på tur i dag - tråden! Lyst til å bli med?
- Svar: 1472
- Visninger: 489057
Re: Den store Ut på tur i dag - tråden! Lyst til å bli med?
Denne blir jeg gjerne med på @dypen !
Tid og sted og jeg stiller
!
Så lenge det ikke er grytidlig...
Vi kan møtes på YX'en på Fetsund, kanskje? Og avtale nærmere møtepunkt med @Svein_H i hans nærområde.
Tid og sted og jeg stiller
Så lenge det ikke er grytidlig...
Vi kan møtes på YX'en på Fetsund, kanskje? Og avtale nærmere møtepunkt med @Svein_H i hans nærområde.
- 05 jun 2026, 21:25
- Forum: Bikerloggen
- Emne: Svein_H sin blogg
- Svar: 3
- Visninger: 154
Re: Svein_H sin blogg
Velkommen som MCsiden-blogger
!
Pleier selv å ta en liten stopp ved Røytjern når jeg er på den kangten. Absolutt et fint sted å stoppe
.
Pleier selv å ta en liten stopp ved Røytjern når jeg er på den kangten. Absolutt et fint sted å stoppe
- 05 jun 2026, 20:03
- Forum: Tung MC
- Emne: Førstesykkel til en på 202cm og lange ben
- Svar: 12
- Visninger: 833
Re: Førstesykkel til en på 202cm og lange ben
Det er vel mulig å kjøre fornuftig med en «liter» sykkel også? :)
Helt klart.
Selv hr jeg en kraftpakke av en sykkel i form av en KTM 1290 med 160 HK, som jeg fint kan lunte avgårde i rolig tempo, men som selvfølgelig har krefter nok til å gjøre det nesten "umulige" om man ønsker det :crazy ...
- 05 jun 2026, 18:09
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: HurraHumpiDump! MCsidens tråd om norsk veistandard
- Svar: 67
- Visninger: 41056
Re: HurraHumpiDump! MCsidens tråd om norsk veistandard
I tillegg til den nye tråden "Slik tvinger vi Vegvesenet til å fikse dødsfellene" har vi også denne "HurraHumpiDump" tråden.