Søket gav 696 treff
- I dag, 07:34
- Forum: Tung MC
- Emne: Cardo packtalk edge og bmw f800gs
- Svar: 5
- Visninger: 144
Re: Cardo packtalk edge og bmw f800gs
Evt koble Cardo til ee-avfallssorteringen og ha full fokus på veien
- I går, 15:41
- Forum: Utstyrsveggen.
- Emne: Hva har du kjøpt i dag?
- Svar: 5292
- Visninger: 1800131
Re: Hva har du kjøpt i dag?
Står 2 sånne i garasjen min
- 09 jun 2026, 10:56
- Forum: Møteplass og skravlehjørne...
- Emne: MC-nyheter og MC i media
- Svar: 2025
- Visninger: 624961
Re: MC-nyheter og MC i media
Comanche Nation burde saksøkt for misbruk av navn...
- 05 jun 2026, 17:18
- Forum: Tung MC
- Emne: Gammel Goldwing til Nordkapp?
- Svar: 8
- Visninger: 641
Re: Gammel Goldwing til Nordkapp?
Er vel berre å kjøre
medlemskap i redning er vel gjerne ok, omtrent som mange turer på kvelden, berre i ett strekk
- 04 jun 2026, 22:05
- Forum: Tung MC
- Emne: Førstesykkel til en på 202cm og lange ben
- Svar: 13
- Visninger: 839
Re: Førstesykkel til en på 202cm og lange ben
Hayabusa eller Blackbird? Mulig ikkje det er nybegynner-sykkel, men bør vel vere plass på dei
- 04 jun 2026, 22:01
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: Lurking på MCsiden.no
- Svar: 5
- Visninger: 419
Re: Lurking på MCsiden.no
Eg er vel jamt innom
- 03 jun 2026, 20:36
- Forum: Bikerloggen
- Emne: På to hjul i Thailand
- Svar: 532
- Visninger: 305891
Re: På to hjul i Thailand
Det har han ja
- 03 jun 2026, 18:44
- Forum: Bikerloggen
- Emne: På to hjul i Thailand
- Svar: 532
- Visninger: 305891
Re: På to hjul i Thailand
Svogeren min gjorde det som ung gutt, brant innvendig sa han
- 01 jun 2026, 22:36
- Forum: Møteplass og skravlehjørne...
- Emne: Er du en motorsykkeleier eller en motorsyklist?
- Svar: 18
- Visninger: 1953
Re: Er du en motorsykkeleier eller en motorsyklist?
Får no håpe AJ ikkje har ein motosyklist som veggpryd.....kanskje ein utstoppa ein
Omtrent som eit elg-trofe..
Omtrent som eit elg-trofe..
- 30 mai 2026, 14:06
- Forum: Møteplass og skravlehjørne...
- Emne: NMCU gjør mye bra...
- Svar: 388
- Visninger: 281931
Re: NMCU gjør mye bra...
https://www.nmcu.org/informasjon/nyhete ... 61664&af=1&
Her kan man gjerne bli med noen etapper om det passer
Her kan man gjerne bli med noen etapper om det passer
- 28 mai 2026, 18:29
- Forum: Verkstedet.
- Emne: Erfaringer med Biltemabatterier
- Svar: 11
- Visninger: 2597
Re: Erfaringer med Biltemabatterier
Dei har batteri-tester ja, bak disken
- 28 mai 2026, 17:24
- Forum: Verkstedet.
- Emne: Trenger nytt batteri - anbefalinger?
- Svar: 37
- Visninger: 3341
Re: Trenger nytt batteri - anbefalinger?
Ser ut som det har 180A iflg internettet
- 27 mai 2026, 20:02
- Forum: Tung MC
- Emne: Kjøretimer og oppkjøring
- Svar: 4
- Visninger: 761
Re: Kjøretimer og oppkjøring
Ledige timer på skule i den andre byen så kan det vel kjøres der?
- 25 mai 2026, 19:35
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
- Svar: 2434
- Visninger: 786554
Re: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
Flere ulykker på firhjuling – Statens vegvesen vil innføre egen førerrett for ATV og UTV – NRK Innlandet – Lokale nyheter, TV og radio https://share.google/GxRKp3DQYKSkp2M8n
- 25 mai 2026, 12:31
- Forum: Verkstedet.
- Emne: Trenger nytt batteri - anbefalinger?
- Svar: 37
- Visninger: 3341
Re: Trenger nytt batteri - anbefalinger?
Kan sette på lys og øke turtallet så går den vel opp
- 25 mai 2026, 12:14
- Forum: Verkstedet.
- Emne: Trenger nytt batteri - anbefalinger?
- Svar: 37
- Visninger: 3341
Re: Trenger nytt batteri - anbefalinger?
Høres riktig ut ja
- 25 mai 2026, 11:12
- Forum: Verkstedet.
- Emne: Trenger nytt batteri - anbefalinger?
- Svar: 37
- Visninger: 3341
Re: Trenger nytt batteri - anbefalinger?
Måle først med motoren av, sjekke hvilespenning, så måle mens den går, då sjekker man ladespenning, 13, 5-14,4 f.eks.
Er batteriet 8-10v er det ferdig, 2v pr celle er ok
Er batteriet 8-10v er det ferdig, 2v pr celle er ok
- 25 mai 2026, 10:23
- Forum: Verkstedet.
- Emne: Trenger nytt batteri - anbefalinger?
- Svar: 37
- Visninger: 3341
Re: Trenger nytt batteri - anbefalinger?
Må ha cca etter det som sykkelen krever, er startstrømmen, v-twin treng meir enn rekkemotor, for lite cca så ryker batteriet fortere
- 24 mai 2026, 20:57
- Forum: Verkstedet.
- Emne: Trenger nytt batteri - anbefalinger?
- Svar: 37
- Visninger: 3341
Re: Trenger nytt batteri - anbefalinger?
Sjekk at det er nok cca på nytt batteri, står sikkert i manualen kor mykje den skal ha
- 20 mai 2026, 15:02
- Forum: Møteplass og skravlehjørne...
- Emne: MC-ulykker
- Svar: 4238
- Visninger: 1386830
- 17 mai 2026, 11:03
- Forum: Diverse & Off-topic...
- Emne: 17. mai 2026
- Svar: 2
- Visninger: 472
Re: 17. mai 2026
Og på Catalunya kjøre dei tog med mc
3 tog, moto3, moto2 og motogp, gratulere med dagen til Norge og kåno
- 17 mai 2026, 10:50
- Forum: Møteplass og skravlehjørne...
- Emne: MC-nyheter og MC i media
- Svar: 2025
- Visninger: 624961
Re: MC-nyheter og MC i media
Ingen Indians eller indianere
- 17 mai 2026, 07:54
- Forum: Møteplass og skravlehjørne...
- Emne: MC-nyheter og MC i media
- Svar: 2025
- Visninger: 624961
Re: MC-nyheter og MC i media
Slik eg ser det er det ikkje ein einaste indianer i Comanches....merkelig..
- 15 mai 2026, 22:50
- Forum: Verkstedet.
- Emne: Fluke 113 vs Fluke 115
- Svar: 11
- Visninger: 814
Re: Fluke 113 vs Fluke 115
Berre hold det unna vatn, det tåle det ikkje, been there, done that...
- 15 mai 2026, 06:03
- Forum: Verkstedet.
- Emne: Fluke 113 vs Fluke 115
- Svar: 11
- Visninger: 814
Re: Fluke 113 vs Fluke 115
179 funke for meg, kan måle temperatur også