Søket gav 706 treff

av DAE
I går, 21:12
Forum: Verkstedet.
Emne: Clutch'en har streika... Hvorfor?
Svar: 30
Visninger: 326

Re: Clutch'en har streika... Hvorfor?

https://www.emanualonline.com/motorbikes/ducati/monster/ducati-monster-696-2009-service-workshop-ipl-repair-manual-italiano-english-deutsch-francais-espaniol-portuese-usa-japan-emo-111470?currency=NOK&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=21016300763&utm_id=21016300763&utm_term=&utm_content ...
av DAE
I går, 16:11
Forum: Verkstedet.
Emne: KTM 390 Adventure - kast i bremseskive?
Svar: 10
Visninger: 127

Re: KTM 390 Adventure - kast i bremseskive?

Så spørs det om sykkelen har hatt et bakhjulsfantom som tidligere eier....
av DAE
I går, 14:26
Forum: Verkstedet.
Emne: Clutch'en har streika... Hvorfor?
Svar: 30
Visninger: 326

Re: Clutch'en har streika... Hvorfor?

Eg har då et oppfølgingsspørsmål...hvorfor bytta du?
av DAE
I går, 13:30
Forum: Verkstedet.
Emne: KTM 390 Adventure - kast i bremseskive?
Svar: 10
Visninger: 127

Re: KTM 390 Adventure - kast i bremseskive?

Trapping i dekket vil vel gi litt vibrasjoner nå det ruller, 9000 er gjerne tid for å bytte
av DAE
I går, 13:02
Forum: Verkstedet.
Emne: KTM 390 Adventure - kast i bremseskive?
Svar: 10
Visninger: 127

Re: KTM 390 Adventure - kast i bremseskive?

Er det byttet dekk på den nylig? Derfor skiven er bøyd?
Er hjulet korrekt montert etter dekkbytte? Rett rulleretning på dekket?
av DAE
I går, 12:54
Forum: Verkstedet.
Emne: Clutch'en har streika... Hvorfor?
Svar: 30
Visninger: 326

Re: Clutch'en har streika... Hvorfor?

Og riktig bremsevæske MÅ benyttes...
av DAE
I går, 12:49
Forum: Verkstedet.
Emne: Clutch'en har streika... Hvorfor?
Svar: 30
Visninger: 326

Re: Clutch'en har streika... Hvorfor?

Korleis tømte du bremsevæska uten å åpne ventilen?
av DAE
12 jun 2026, 07:34
Forum: Tung MC
Emne: Cardo packtalk edge og bmw f800gs
Svar: 5
Visninger: 201

Re: Cardo packtalk edge og bmw f800gs

Evt koble Cardo til ee-avfallssorteringen og ha full fokus på veien🙂
av DAE
11 jun 2026, 15:41
Forum: Utstyrsveggen.
Emne: Hva har du kjøpt i dag?
Svar: 5295
Visninger: 1803289

Re: Hva har du kjøpt i dag?

Står 2 sånne i garasjen min🙂
av DAE
09 jun 2026, 10:56
Forum: Møteplass og skravlehjørne...
Emne: MC-nyheter og MC i media
Svar: 2025
Visninger: 625893

Re: MC-nyheter og MC i media

AJ skrev: 08 jun 2026, 19:44 Kaller seg MC-klubb – ingen har motorsykkel

Ok... :roll
Comanche Nation burde saksøkt for misbruk av navn...
av DAE
05 jun 2026, 17:18
Forum: Tung MC
Emne: Gammel Goldwing til Nordkapp?
Svar: 8
Visninger: 686

Re: Gammel Goldwing til Nordkapp?

Er vel berre å kjøre🙂medlemskap i redning er vel gjerne ok, omtrent som mange turer på kvelden, berre i ett strekk
av DAE
04 jun 2026, 22:05
Forum: Tung MC
Emne: Førstesykkel til en på 202cm og lange ben
Svar: 13
Visninger: 956

Re: Førstesykkel til en på 202cm og lange ben

Hayabusa eller Blackbird? Mulig ikkje det er nybegynner-sykkel, men bør vel vere plass på dei
av DAE
04 jun 2026, 22:01
Forum: Diverse & Off-topic...
Emne: Lurking på MCsiden.no
Svar: 5
Visninger: 432

Re: Lurking på MCsiden.no

Eg er vel jamt innom🙂
av DAE
03 jun 2026, 20:36
Forum: Bikerloggen
Emne: På to hjul i Thailand
Svar: 532
Visninger: 306340

Re: På to hjul i Thailand

Det har han ja
av DAE
03 jun 2026, 18:44
Forum: Bikerloggen
Emne: På to hjul i Thailand
Svar: 532
Visninger: 306340

Re: På to hjul i Thailand

Svogeren min gjorde det som ung gutt, brant innvendig sa han
av DAE
01 jun 2026, 22:36
Forum: Møteplass og skravlehjørne...
Emne: Er du en motorsykkeleier eller en motorsyklist?
Svar: 18
Visninger: 1982

Re: Er du en motorsykkeleier eller en motorsyklist?

Får no håpe AJ ikkje har ein motosyklist som veggpryd.....kanskje ein utstoppa ein🙂
Omtrent som eit elg-trofe..
av DAE
30 mai 2026, 14:06
Forum: Møteplass og skravlehjørne...
Emne: NMCU gjør mye bra...
Svar: 388
Visninger: 282247

Re: NMCU gjør mye bra...

https://www.nmcu.org/informasjon/nyhete ... 61664&af=1&

Her kan man gjerne bli med noen etapper om det passer
av DAE
28 mai 2026, 18:29
Forum: Verkstedet.
Emne: Erfaringer med Biltemabatterier
Svar: 11
Visninger: 2634

Re: Erfaringer med Biltemabatterier

Dei har batteri-tester ja, bak disken
av DAE
28 mai 2026, 17:24
Forum: Verkstedet.
Emne: Trenger nytt batteri - anbefalinger?
Svar: 37
Visninger: 3408

Re: Trenger nytt batteri - anbefalinger?

Ser ut som det har 180A iflg internettet
av DAE
27 mai 2026, 20:02
Forum: Tung MC
Emne: Kjøretimer og oppkjøring
Svar: 4
Visninger: 776

Re: Kjøretimer og oppkjøring

Ledige timer på skule i den andre byen så kan det vel kjøres der?
av DAE
25 mai 2026, 19:35
Forum: Diverse & Off-topic...
Emne: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)
Svar: 2437
Visninger: 788060

Re: Dagens nyheter (mest om andre ting enn MC...)

Flere ulykker på firhjuling – Statens vegvesen vil innføre egen førerrett for ATV og UTV – NRK Innlandet – Lokale nyheter, TV og radio https://share.google/GxRKp3DQYKSkp2M8n
av DAE
25 mai 2026, 12:31
Forum: Verkstedet.
Emne: Trenger nytt batteri - anbefalinger?
Svar: 37
Visninger: 3408

Re: Trenger nytt batteri - anbefalinger?

Kan sette på lys og øke turtallet så går den vel opp