Uten tvil en flott sykkel..mekkern skrev:Eneste som faktisk er litt spennende-![]()
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Uten tvil en flott sykkel..mekkern skrev:Eneste som faktisk er litt spennende-![]()
niceJompa skrev: 29 okt 2023, 08:55 WEB_Image_Yamaha_XSR_900_GP_2024_LEGEND_RED__xsr900-gp-2024-red2134945642_plid_2905349.png
Yamaha XRS 900 GP
Spennende! Om det faktisk blir en realitet. Og det blir det nok ganske sikkert.
Enig, den var råtøff
Veldig mange mopeder som hadde trimsett på 80 tallet ble vel mer skrudd i hjel enn kjørt i hjel :)Bjerknez skrev: 17 feb 2024, 23:37 En kompis hadde en Yamaha DT50 med rund lykt som var blodtrimmet. Den gjorde 110km/t på rettstrekket! Sinnsykt turtall i denne husker jeg. Men den ble like mye skrudd på som kjørt. Så driftsikker var den ikke. Dessuten luktet olje i flere timer etter at han hadde passert :)
Vi hadde en lokal lensmann som bodde i bygda på den tiden. Han slo ofte av en prat med oss og han ga beskjed enkelte ganger at "en dag er jeg nødt til å gi dere en bot for dette". Men den boten så vi aldri. Men nå kjørte vi heller aldri noe lenger enn i bygda her vi bodde. Jeg kjørte til skolen i Sapsborg noen ganger. Ble stoppet og dem testet mopeden. Men dem klarte ikke å finne ut at denne var trimmet, for man måtte dra ut choken for t den skulle gjøre over 70km/t.mekkern skrev: 18 feb 2024, 19:08 quote:
Kjøring med trimmet moped eller motorsykkel: 8 200 kr + 3 prikker
begynner å koste nå ja...