
Og denne, så klart!

Tja.
Det er helt rett http://nortonmotorcycles.com/
Så dette er din drømmesykkel Ove ?Bjerknez skrev: 22 feb 2019, 12:56 Er man litt i begge leire med tanke på sykkeltype, så kan jo kanskje denne være en kandidat?
52605228_10157360687438322_792562521427935232_n.jpg
Hehe, var veldig ironisk ment som du sikkert skjønteSolo-rider skrev: 22 feb 2019, 13:06Så dette er din drømmesykkel Ove ?Bjerknez skrev: 22 feb 2019, 12:56 Er man litt i begge leire med tanke på sykkeltype, så kan jo kanskje denne være en kandidat?
52605228_10157360687438322_792562521427935232_n.jpg![]()
Henger egentlig ikke helt med i alt i denne tråden - kan forlite om sykkel , rett og slettkjellv skrev: 03 jan 2020, 07:04 Så lenge de produseres nå og kan nyregistreres i dag så er det Euro4. Men jeg vet ikke hvilke utslippstall de får til. Er de høye så straffes sykkelen med høye avgifter. Det vil gi seg utslag i høy nypris.
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Ja, det vil jeg absolutt tro den kan.Nomade skrev: 14 nov 2020, 16:45 Honda har gått i strupen på RE i India og lansert en direkte konkurrent, nemlig den nye Honda CB350 H'ness. Kan den ta opp kampen?
De nye 350 motorene har kravene til euro6Jompa skrev: 03 jan 2020, 00:20 Leste litt om Royal Enfields historie og kikket litt på årets modeller.
Det ser nesten ut som at 350motoren fra 50-tallet enda brukes i de fleste modellene.
Den er helt sikkert modernisert endel oppigjennom årene, men designet på de fleste modellene ser ut til å ha stått stille siden engelskmennene ga opp.
Syklene er helt sikkert godt brukbare som nyttekjøretøy på hjemmemarkedet, men noen stor eksportartikkel blir de nok aldri.
Når India også innfører strengere utslippskrav samtidig som man kan gå utifra at både japanerne og kineserne produserer rimeligere og moderne sykler, ser det nok mørkt ut for produsenten.