Vanntett baggasje

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Vanntett baggasje

Legg inn av Indian »

Jeg fikk tilsendt en 50 liters vanntett bag fra Tyskland. Prisen: 7 euro(56 kroner) med reklame trykte på. Prisen uten reklame hadde blitt 10 euro.
Kanskje en ide for Cruiser Club?
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Re: Vanntett baggasje

Legg inn av Ronny »

Indian skrev:Jeg fikk tilsendt en 50 liters vanntett bag fra Tyskland. Prisen: 7 euro(56 kroner) med reklame trykte på. Prisen uten reklame hadde blitt 10 euro.
Kanskje en ide for Cruiser Club?
Det er alltid en god idè for Cruiser Club, når prisen er lav. MEN. Kvaliteten MÅ være god, ellers vil de ikke selge det :wink:
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Her er bagen jeg fikk.

Bilde

Click for større bilde.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Var litt vanskelig å se.. Virker som du har tatt bildet veldig nært, eller er det bare jeg som har drukket metanolsprit i helga? :wink:
Bilde

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Jeg har pakket for Tysklands turen. Jeg dropper Krauser koffertene mine og har alt i denne sponsorsekken. Krauser koffertene ble bruket for å frakte øl og vin fra Sverige til treffene eller når vi kjørte 2 på sykkelen.
Legger ut et bilde av ferdig pakket sekk i dagslys like før jeg kjører til Tyskland.
I sekken har jeg fått plass til 2 bukser, en jakke med varmekabler, hansker med varmekabler, en ulltrøye, 1 ullgenser, 2 stilongs, sovepose, 2 T-skjorter og en ryggsekk med punkterings væske, diverse verktøy, kondommer osv....og litt til
Liggeunderlag er det ikke plass til. Jeg reiser uten telt, ligger under åpen himmel.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
rerell
Innlegg: 354
Registrert: 15 jun 2004, 12:51
Motorsykkelen din: !

Legg inn av rerell »

Indian skrev:Jeg reiser uten telt, ligger under åpen himmel.
Hardcore! :)

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Her er ferdig pakket sykkel for langtur.

Bilde

Click for større bilde.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Se der ja. Ser bra ut det der..Bilde
Bilde

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Men jeg er fortsatt her..... jeg tok meg noen pils kvelden før....pakket opp sykkelen og kjente alkohol lukt så utsatte jeg avreisen til dagen etter. Nå blir Bondevik og Dagfinn Høybråten glad, de tror sikkert at det er Guds verk.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

GSXR

Legg inn av GSXR »

Indian skrev:Men jeg er fortsatt her..... jeg tok meg noen pils kvelden før....pakket opp sykkelen og kjente alkohol lukt så utsatte jeg avreisen til dagen etter. Nå blir Bondevik og Dagfinn Høybråten glad, de tror sikkert at det er Guds verk.
Høres fornuftig ut det ja :D, Drive safe :wink:.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Kjøpte meg en slik vanntett pakksekk på mc-messa i vår. Det er den lureste investeringen jeg har gjort. Smart lukkesystem der en ruller sammen toppen, så den blir ikke større en det man fyller i den.

Der var det plass til telt, sovepose, kokekar, undrelag og mat og drikke for tre dager....
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Svar