Spiller alder noen rolle ved valg av sykkel ?

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
SoloTwin
Innlegg: 29
Registrert: 25 feb 2009, 10:05
Motorsykkelen din: Moto Guzzi Breva 750
Kontakt:

Re: Spiller alder noen rolle ved valg av sykkel ?

Legg inn av SoloTwin »

Synes de er ganske roadster-aktig begge to jeg. Jaja.. Jeg mener, nei, nei. Scramblern er jo ganske så scrambler-aktig da. ;)
Men nakensykler er de jo begge to. ;)
-04 Moto Guzzi Breva V750IE
Bilde Ønsker alle en trivelig mc-sesong!!! Bilde - BLOGGEN - Bilde
X: 1998 Yamaha DragStar/XVS 600 Classic/A - 1998 Suzuki GSXR 600R (banesykkel)

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Spiller alder noen rolle ved valg av sykkel ?

Legg inn av Desmo »

Sitter dønn rett opp og ned på Scrambleren, mens på Ducatien er det framoverlent med litt skarp knevinkel. Så jeg syns de er helt forskjellige, men at de er nudister begge to er sant. :janikk
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37843
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Spiller alder noen rolle ved valg av sykkel ?

Legg inn av AJ »

Desmo skrev:Sitter dønn rett opp og ned på Scrambleren, mens på Ducatien er det framoverlent med litt skarp knevinkel. Så jeg syns de er helt forskjellige, men at de er nudister begge to er sant. :janikk
Også er det vel litt bedre plass på Scrambler'n, vet je...
Ser i hvert fall slik ut...
Ducce'en er ganske så kompakt i forhold til Thrumpher'n...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Gammelgutt

Re: Spiller alder noen rolle ved valg av sykkel ?

Legg inn av Gammelgutt »

Jeg er for gammel for R-sykkel og for ung for custom. Men er jo noe begrenset i valg da jeg er litt kort i lortfallet. Dessuten er jeg naturist, så det passer jo best med nakensykkel.

Pollti

Re: Spiller alder noen rolle ved valg av sykkel ?

Legg inn av Pollti »

Tøst deg med at det er ikke så bra å være for lang i lortfallet heller ved sykkelvalg. Spe på med litt skruer, bolter og ståltråd pent skrudd inn og montert i skroget av Overlegen så ble til og med custom pes å kjøre for et lettere maltraktert skrog. Og det er heller ikke vært særlig utvikiling i operasjonssalen for å gi folk lommekniv ledd i beina. Personlig syntes jeg Overlegen burde vært Underlegen :terge Vinkelslipere falt automatisk ut. Da stod jeg igjen med valget om det skulle være custom,moped eller bil. Men så datt jeg over Cagge, og solen skinte igjen. Motard var løsningen. Og småkubikk selvfølgelig. Kun det minste er best :notworthy:

Pollti

Re: Spiller alder noen rolle ved valg av sykkel ?

Legg inn av Pollti »

Desmo skrev:Jeg er sånn midtlivskrise-MCist. Og jeg har ikke greid å bestemme meg for type sykkel.


Morsom kommentar Desmo.Er vi ikke i midltivs krise hele livet da ? Iflg alle 3 Kawa Biebene har det vært sånn her i huset i alle år. Pappa brøler og mamma griner. Hvem er det gøyest å være med ? Pappa selvføgelig for der skjer det ofte noe de ikke har regnet med. Og gjerne noe som er forbudt av Øvrigheten.... :oh

Svar