Kjøring av harley

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Brukeravatar
Juicebox
Innlegg: 849
Registrert: 11 mai 2015, 23:46
Motorsykkelen din: -

Re: Kjøring av harley

Legg inn av Juicebox »

Dansekris skrev: 22 jun 2018, 13:20 Det er jo en FXDX Dyna du må ha!

Denne kjører vel fletta av de fleste HDene.

_PTK4052.jpg

https://www.instagram.com/p/BjfFYrMnWqr ... d9choppers
https://www.instagram.com/p/BiXDw5DHkvV ... d9choppers
Da hadde jeg heller gått for siste generasjon dyna med innsprøytning og kraftigere motor.

Nå er det jo snakk om en sportster der vekt og størrelse er mindre enn dynas vekt på ca 300kg... ikke den ideale førstegangssykkel akkurat

Brukeravatar
Dansekris
Innlegg: 1246
Registrert: 12 jun 2016, 18:21
Motorsykkelen din: T7
Sted: Oslo

Re: Kjøring av harley

Legg inn av Dansekris »

Det er sant. Leste ikke første post godt nok :P

Brukeravatar
tormodg
Innlegg: 281
Registrert: 18 jul 2017, 11:06
Motorsykkelen din: Yamaha Tracer 900 2018
Sted: Oslo

Re: Kjøring av harley

Legg inn av tormodg »

Kjører MT-07 til daglig pendling inn og ut av Oslogryta, og mye kosekjøring rundt omkring på østlandet. Har også kjørt touring med full oppakning, det er en helt fantastisk sykkel å kjøre. Er 171 cm og 72 kg, så litt mindre enn de fleste kanskje. 😊

prototruls
Innlegg: 6
Registrert: 22 jul 2013, 10:22
Motorsykkelen din: HD Dyna Street Bob
Sted: Tønsberg

Re: Kjøring av harley

Legg inn av prototruls »

HD generelt, og kanskje Sportstere spesielt, åpner for et hav av muligheter for ettermarkedsdeler og customisering. Min erfaring er at med HD går MC-interessen fra å være en vår/sommer hobby til å bli en helårsgreie hvor vinteren går med på å kjøpe nytt «stash» for å få sykkelen ennå litt mer «min».
MT 07 er etter hva jeg forstår en meget populær sykkel som vil innby til mye morro i sesongen, og ingen ting å tenke på om vinteren.
Disclaimer: skriver utifra egen erfaring med førstesykkel Kawasaki ER-6n og andresykkel HD Street Bob. Antar ER6n er sammenliknbar med MT 07.

Svar