Vaskehallen

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22746
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Vaskehallen

Legg inn av Bjerknez »

Angående TW så har jeg ikke sagt at alt er dritt. Men den flytende polishen på flaske er noe dritt. Så lenge det dinnes annet der ute som koster det samme og er like bra eller bedre så går jeg for det. Hva andre gjør bryr meg egentlig sånn ca. Midt i ryggen. :)

Brukeravatar
Relax
Innlegg: 1437
Registrert: 12 okt 2006, 10:07

Re: Vaskehallen

Legg inn av Relax »

Bjerknez skrev: 18 apr 2019, 19:44 Hvis dere synes TW fungerer for dere så bruk for all del TW. Jeg har ikke tenkt til å overtale dere.

Så lenge sykkelen blir ren og ikke skadet så kan dere bruke Zalo og grønnsåpe for min del :thumleft

:D :D Kanskje fakta er et sted midt i mellom.... og at det som teller er man faktisk tar den "detaljerte" jobben en gang i mellom.
:thumleft
"Do the right thing"

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22746
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Vaskehallen

Legg inn av Bjerknez »

Relax skrev: 18 apr 2019, 20:05
Bjerknez skrev: 18 apr 2019, 19:44 Hvis dere synes TW fungerer for dere så bruk for all del TW. Jeg har ikke tenkt til å overtale dere.

Så lenge sykkelen blir ren og ikke skadet så kan dere bruke Zalo og grønnsåpe for min del :thumleft

:D :D Kanskje fakta er et sted midt i mellom.... og at det som teller er man faktisk tar den "detaljerte" jobben en gang i mellom.
:thumleft
Som nevnt, så er det viktigste jobben man faktisk gjør. Hva folk velger å bruke er likegyldig, bare det funker. Men det skader kanskje ikke å utvide horisonten litt. :thumleft

Brukeravatar
gsx750_80
Innlegg: 2212
Registrert: 24 apr 2010, 19:34
Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
Sted: Trøndelag
Kontakt:

Re: Vaskehallen

Legg inn av gsx750_80 »

Bjerknez skrev: 18 apr 2019, 19:44 Hvis dere synes TW fungerer for dere så bruk for all del TW. Jeg har ikke tenkt til å overtale dere.

Så lenge sykkelen blir ren og ikke skadet så kan dere bruke Zalo og grønnsåpe for min del :thumleft
Du klarer neppe å overtale noen uten gode argumenter. Hadde du feks kunne vist til troverdige tester som konkluderte med at Turtle Wax var "søppel", så kanskje..
mvh

-gsx750_80

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22746
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Vaskehallen

Legg inn av Bjerknez »

gsx750_80 skrev: 18 apr 2019, 20:33
Bjerknez skrev: 18 apr 2019, 19:44 Hvis dere synes TW fungerer for dere så bruk for all del TW. Jeg har ikke tenkt til å overtale dere.

Så lenge sykkelen blir ren og ikke skadet så kan dere bruke Zalo og grønnsåpe for min del :thumleft
Du klarer neppe å overtale noen uten gode argumenter. Hadde du feks kunne vist til troverdige tester som konkluderte med at Turtle Wax var "søppel", så kanskje..
Det er ikke virkningen av produktet som er dårlig, men konsistensen og sammensetningen. Det er noe klin å holde på med sammenlignet med andre vokser. Man trenger ikke lese tester for dette. Dette finner man fint ut selv :thumleft

Svar