Sykkel til lav jente

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
Kawagutten
Innlegg: 2902
Registrert: 04 jul 2011, 01:18
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Sted: Vestfold

Re: Sykkel til lav jente

Legg inn av Kawagutten »

kjellv skrev: 29 apr 2019, 21:45 Denne er også fin, rett og slett imponerende :thumleft
https://www.youtube.com/watch?v=vnk4R3Ua0S0&app=desktop
Ikke første gang hu er ut å kjører :thumleft
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Brukeravatar
Skogstrollet
Innlegg: 742
Registrert: 03 okt 2016, 13:29
Motorsykkelen din: Honda CRF250L, Yamaha XSR700
Sted: Oslo

Re: Sykkel til lav jente

Legg inn av Skogstrollet »

May skrev: 29 apr 2019, 20:55 Tusen takk for svar folkens! Dere er supre :)
BMW har jeg ikke fått prøvd da det ikke er noen forhandlere i området hvor jeg bor(Haugalandet - Vestlandet). Mt-07 ble for bred slik at knærne mitt stakk godt ut og fikk dem ikke inntil. Synd da denne er meget kul etter min mening. Har sett en del på oppbygde sko. Noen som vet hvordan disse er å kjøre med? Fikk høre at det kom til å bli et stort problem med giring da hælen ble så høy. Har en kar på jakt etter senkesett til SV650 for å se om dette blir en mulighet. Kunne gjerne tenkt meg å reist land og strand for å prøve sykler, men det krasjer med jobb. Det å nå ned med beghe føttene helt er ikke så viktig for min del, men må kunne klare å balansere sykkelen. Er tross alt ikke så veldig tung på vekt selv og muskler er det lite av.
:thumleft

De Daytona-skoene jeg har med oppbygget såle (Lady Star GTX), opplever jeg ikke noen problemer med giring. De er oppbygget innvendig, så ikke noen risiko for at hælen haker fast i fotpinnen eller noe slikt. Oppsett på avstand mellom fotpinne og girpedal/bakbrems er jo skapt for en mannefot, så tror ikke du vil ha noen problemer selv med oppbygget såle ;)
"Finns ingen plats att gömma sig
Vart du än går skogen hittar dig"

Svar