Gode og dårlig erfaringer.

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Gode og dårlig erfaringer.

Legg inn av Indian »

Det er slik at gode erfaringer glemmes fort og det skrives nesten ikke om dem. Dårlige erfaringer derimot huskes godt i lang tid.
Det tar faktisk 50 gode erfaringer for å jevne ut en negativ erfaring en har opplevd.
Hvem som helst kan selge varer, det er ingen kunst. Kunsten er å ta vare på kunden hvis det oppstår en feil eller reklamasjon og å få kunden tilbake når han trenger andre varer. Dessverre er det ikke mange som kan kunsten.
Jeg kjøpte en Schuberth C2 hjelm i sommer. Kongehjelmen trenger ingen nærmere omtale. Jeg ble overrasket over støy nivået i hjelmen og sendte en mail til fabrikken. To dager senere fikk jeg svar tilbake der de beklaget og jeg fikk beskjed å sende hjelmen for nærmere undersøkelse uten kostnader for meg eller tar kontakt med importøren eller forhandleren.
Det gjorde jeg, troppet opp til Team Leeres i Fredrikstad og uten spørsmål byttet de hjelmen for meg med en ny.
Hvilken hjelm tror dere jeg kjøper neste gang?
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
rerell
Innlegg: 354
Registrert: 15 jun 2004, 12:51
Motorsykkelen din: !

Legg inn av rerell »

Så det var ett fel på hjälmen alltså...?

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

De vet ikke enda. Hjelmen er sendt tilbake til fabrikken for undersøkelse...
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

GSXR

Re: Gode og dårlig erfaringer.

Legg inn av GSXR »

Indian skrev:Det er slik at gode erfaringer glemmes fort og det skrives nesten ikke om dem. Dårlige erfaringer derimot huskes godt i lang tid.
Det tar faktisk 50 gode erfaringer for å jevne ut en negativ erfaring en har opplevd.
Hvem som helst kan selge varer, det er ingen kunst. Kunsten er å ta vare på kunden hvis det oppstår en feil eller reklamasjon og å få kunden tilbake når han trenger andre varer. Dessverre er det ikke mange som kan kunsten.
Jeg kjøpte en Schuberth C2 hjelm i sommer. Kongehjelmen trenger ingen nærmere omtale. Jeg ble overrasket over støy nivået i hjelmen og sendte en mail til fabrikken. To dager senere fikk jeg svar tilbake der de beklaget og jeg fikk beskjed å sende hjelmen for nærmere undersøkelse uten kostnader for meg eller tar kontakt med importøren eller forhandleren.
Det gjorde jeg, troppet opp til Team Leeres i Fredrikstad og uten spørsmål byttet de hjelmen for meg med en ny.
Hvilken hjelm tror dere jeg kjøper neste gang?
Me sånn service regne æ me at du kjøpe samme hjelmen, eller?

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Selvfølgelig!
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Liker å høre slike flotte historier. Problemet blir bare at når jeg skal kjøpe meg hjelm blir det et valgets kval, hvis det kommer mange slike positive meldinger.
Har hørt en del skryt om Cruiser club og deres åpningshjelm med solbrille og der vet jeg det er god service.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Gjest

Legg inn av Gjest »

Schuberth er en dyr hjem. Du får 2 Carberg for en Schuberth. Dessuten savner jeg opplysninger om en hjelm er av plast eller glassfiber. Ser jeg ingen slike opplysninger så går jeg videre til neste merke....

Svar