Sesongstart

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
Gammelsmurfen
Innlegg: 1276
Registrert: 09 nov 2020, 19:05
Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022

Re: Sesongstart

Legg inn av Gammelsmurfen »

Plastrakett_71 skrev: 17 apr 2021, 23:17 Kjørte årets tredje (eller var det fjerde? :-k ) tur i dag; Neskollen mot Sørumsand, Frogner, Skedsmokorset, ned til Lillestrøm. Stort sett samme vei tilbake. Herlig! :twothumbs: Møtte selvfølgelig på noen sykler på min vei, og som den gentleman jeg er (britiske gener), så hilste jeg høflig på alle. Flotte bare veier og deilig kjørevær! Så nå er det bare å "kjøre på" og nyte sesongen til fulle :yeyeye
Ble så mye hilsing i dag at jeg hadde venstre hånd mer av enn på venstre holke ;-)
Kjørte samme rute som deg pluss litt til, men det var i går, fant en ny grusvei i går også.
En avstikker rett før der det var bommet før Gjerdrum som gikk over til grus etter et kort stykke.
Men det lå igjen så mye snø ellers og grusveien var så våt så jeg gadd ikke å sjekke den ut i går.

Brukeravatar
KåreDump
Innlegg: 709
Registrert: 27 feb 2015, 15:24
Motorsykkelen din: Støypjernskomfyr med vesker

Re: Sesongstart

Legg inn av KåreDump »

Hærlig å være i gang igjen!!
Fikk rota frem sykkelen i helga og kom meg ut på tur!
MC-tur og grilling i solveggen med familiene (både MC- og den biologiske familien), gjorde ufattelig godt for både kropp og sjel!!

Etter vinter, lockdown og smått med sosial interaksjon de siste månedene så gjorde dette virkelig susen!! :twothumbs:
I never apologize.
I'm sorry, but that's just the way I am.

Svar