Animerte signatur.

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Animerte signatur.

Legg inn av Indian »

Jeg synes at animerte signaturer er forstyrrende. For meg er de en irritasjons moment å lese et innlegg med noe som forstyrrer.
Noen andre synspunkter?
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

GSXR

Legg inn av GSXR »

Så du liker ikke signaturen min Indian :wink: .

Brukeravatar
Thor Arne
Innlegg: 228
Registrert: 20 jun 2004, 18:38
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Thor Arne »

Er ikke det det samme om det er en animert signatur eller noe annet, det er vel innlegget du skal lese?

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Animerte signaturer er lik flash reklame. Å lese innlegg med forstyrrende bevegelse i bakgrunn passer ikke alle, tenk hvordan det kan virke på en med epilepsi. Jeg blir swimmel av å ha slike bevegelser i bakgrunnen.
Jeg bruker Mozilla så kan kutt ut det jeg ikke vil se.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Noe nytt som jeg merket meg nå er at ingen bilder fra home.no vises på skjermen min.....til og med Honda'n er borte....
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Rockeren
Innlegg: 106
Registrert: 10 jul 2004, 16:58
Motorsykkelen din: Ingen for tiden
Sted: Fjerdingby

Legg inn av Rockeren »

Huffda... Hva har du gjort nå da? Har du slettet alt nå? :lol: :roll:
There are only TWO kinds of music: Heavy and Metal!
Har ingen tohjuling for tiden..

GSXR

Re: Animerte signatur.

Legg inn av GSXR »

Indian skrev:Jeg synes at animerte signaturer er forstyrrende. For meg er de en irritasjons moment å lese et innlegg med noe som forstyrrer.
Noen andre synspunkter?
Regner med at det er signaturen min du viser til Indian. Ikke noe problem med å fjerne den om det er til irritasjon for noen. Det har nå heller aldri vært hensikten. Om den irriterer så veldig, synes jeg det er rart at du har brukt så lang tid på i ta det opp. Det har ikke vært noe problem å fjerne den på et tidligere tidspunkt om du bare hadde sagt at den er sjenerende for din del. Tar da hensyn vet du, :wink: Vips, og bort er den.

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Takk! GSXR
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Det er en Mc side som jeg pleide å bruke før med mange medlemmer. Etter hvert begynte signaturer å skli ut og til slutt kunne fargerike signaturer og animasjoner bli så stor som 8-900 piksler..... De har ryddet opp kraftig men det er ikke så vellykket.
En så fin forum i utgangspunkt er blitt en orgie av animasjoner. Det var dobbelt så ille før.
Jeg slettet profilen min en periode.
Besøk siden og kilkke rundt på innleggene og du vil se hva jeg mener.
http://www.singaporebikes.com så til forum.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Gjest

Legg inn av Gjest »

Kikka rundt på siden der Indian.

Det er dere moderatorer som bestemmer, men må vel si meg enig i at det ikke akkurat var bra med alle animasjonene på det forumet.

Bestemmer dere at det ikke er lov med animerte GIF'er, så blir det ikke urettferdig for noen?!? Eller?

:wink:

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

ShadowMan skrev:Kikka rundt på siden der Indian.

Det er dere moderatorer som bestemmer, men må vel si meg enig i at det ikke akkurat var bra med alle animasjonene på det forumet.

Bestemmer dere at det ikke er lov med animerte GIF'er, så blir det ikke urettferdig for noen?!? Eller?

:wink:
Jeg synes at animasjoner og store fargerike bilder som signatur vil lede oppmerksomheten bort fra innlegget. Hvor mange av oss hadde ønsket at blinkende reklame og popups hadde vært borte fra VG og Dagblad nett?.
Singaporebikes.com var veldig bra før men etterhvert ble lite egnet for barn. Du har sikkert sett disse rumpe animasjoner og de som graver seg i nesen? ShadowMan?
Sist redigert av Indian den 26 nov 2004, 14:18, redigert 1 gang totalt.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..

Fint det er noen som tar tak i problemene før de blir et problem.
Ser helt klart at med mange blinkende bilder og dubetitter, så blir det forstyrrende. Har vel lett for å bli slik at man skal overgå neste mann og da tuller det vel på seg.

Bra "Indian" ta ugrasset før det blir for stort og skygger for det gode...
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Jeg foreslår at signatur filene begrenses til 133X120 eller 100X90 piksler? Min signatur er på 133X120 akkurat nå. Videre foreslår jeg at animerte GIF bilder ikke passer som signatur.
Noen synspunkter til mitt forslag?
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Indian skrev:Jeg foreslår at signatur filene begrenses til 133X120 eller 100X90 piksler? Min signatur er på 133X120 akkurat nå. Videre foreslår jeg at animerte GIF bilder ikke passer som signatur.
Noen synspunkter til mitt forslag?
Den kan for min del være liten. 100x90 høres greit ut.

Selv om en signatur ikke står å blinker, kan den føles distraherende hvis den er stor og dominerende. Spesielt hvis det på et svar bare er noen få ord. Da blir signaturen for stor og den blir dominerende i bilde.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

GSXR

Legg inn av GSXR »

Indian skrev:Jeg foreslår at signatur filene begrenses til 133X120 eller 100X90 piksler? Min signatur er på 133X120 akkurat nå. Videre foreslår jeg at animerte GIF bilder ikke passer som signatur.
Noen synspunkter til mitt forslag?
Synes det er helt greit at man ikke bruker animerte gif-bilder i signaturen. Med henhold til bildene så er vel ikke det noe stort problem akkurat. Er ikke nødvendig å sette begrensninger på riktig alt her og nå. Om man skal være riktig så sneversynt så bør man vel også sette begrensninger på antall tekstlinjer da. Visse retningslinjer må man ha, men litt frisinnet må man vel også være.

Svar