100 Registrerte brukere ved forumet

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
GSXR

100 Registrerte brukere ved forumet

Legg inn av GSXR »

I dag den 5. desember ble bruker nummer 100 registrert :D .
Kjempeartig at vi skulle få 100 registrerte brukere til jul.
Dette kaller jeg fremskritt, gratulasjoner til våre kjære "grunnleggere" er vel på sin plass.
Gratulerer så mye med et kjempeflott forum R&R.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..

Ja det er flott at det kommer flere medlemmer. Det er synd ikke flere melder sin interesse her på siden. Om det er temaene som er for dårlig får de bare si i fra.
I alle fall VELKOMMEN til V8....
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Ja, medlem nr 100, V8. Han kom, registrerte seg og gikk. Litt mystisk, spør du meg.:mrgreen: Som bestilt.
Det er aktivitets nivå som er interesant.
Vi får se om V8 blir mer å se her.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Indian skrev:Ja, medlem nr 100, V8. Han kom, registrerte seg og gikk. Litt mystisk, spør du meg.:mrgreen: Som bestilt.
Det er aktivitets nivå som er interesant.
Vi får se om V8 blir mer å se her.
Ja må si tanken streifet meg, men valgte å tro at det ikke ligger noe lureri her...
Kan hende "V8" er en som kommer til å bli veldig aktiv her
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Gjest

Legg inn av Gjest »

Indian skrev:Ja, medlem nr 100, V8. Han kom, registrerte seg og gikk. Litt mystisk, spør du meg.:mrgreen: Som bestilt.
Det er aktivitets nivå som er interesant.
Vi får se om V8 blir mer å se her.
Var inne på adminsiden og sjekket, og det så ut som en helt reell e-post adresse (han/hun vil tydeligvis ikke vise den, så jeg kan ikke legge den ut her).

Dere får sende personen en PM da ;)

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Ser vi er opp i 101 brukere nå... Velkommen til PELSEN...

Ant. stiger sakte men sikkert.....
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Gjest

Legg inn av Gjest »

rogg skrev:Håy..
Ser vi er opp i 101 brukere nå... Velkommen til PELSEN...

Ant. stiger sakte men sikkert.....
Vi er kommet over det værste oppussingshelvete nå (unnskyld uttrykket, men 70-80 timers arbeids uke i 3 måneder i strekk tar på! *PUH*).

Så nå kommer frekvensene på artikler på MCsiden til å bli MYE bedre, og følgelig så lager vi etterhvert litt "støy" rundt debatt forumet!

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

ShadowMan skrev:
rogg skrev:Håy..
Ser vi er opp i 101 brukere nå... Velkommen til PELSEN...

Ant. stiger sakte men sikkert.....
Vi er kommet over det værste oppussingshelvete nå (unnskyld uttrykket, men 70-80 timers arbeids uke i 3 måneder i strekk tar på! *PUH*).

Så nå kommer frekvensene på artikler på MCsiden til å bli MYE bedre, og følgelig så lager vi etterhvert litt "støy" rundt debatt forumet!
Melder meg herved til tjeneste, svartarbeid selvfølgelig.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..

Ser at det stadig kommer flere inn på forumet. Oppe i 106 stykker.

Velkommen til alle nye i forumet
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Hehe.. Jeg tror nok uansett at det blir den harde kjerne som blir igjen her.. Det bruker som regel være slik... :roll:
Bilde

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Det vil vel alltid være slik, at en hard kjærne holder koken. Men hyggelig er det at noen melder seg inn....107 nå....
Hvis den harde kjærne holder en litt fornuftig og interessant nivå, kommer det kanske flere inn i forumet.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

pelsen
Innlegg: 1275
Registrert: 11 des 2004, 14:08
Motorsykkelen din: ja

Legg inn av pelsen »

det er ikke alltid positivt med et stort antall brukere, når antall medlemmer skyter i været skyldes dette ofte tilstrømming av medlemmer som ikke har sykkel, men kun motorsykkelplakater på gutterommet. Dette påvirker ihvertfall moderatorenes arbeidsmengde.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
pelsen skrev:det er ikke alltid positivt med et stort antall brukere, når antall medlemmer skyter i været skyldes dette ofte tilstrømming av medlemmer som ikke har sykkel, men kun motorsykkelplakater på gutterommet. Dette påvirker ihvertfall moderatorenes arbeidsmengde.
Det kan så være, men jeg tror ikke en større aktivitet i forumet skader.
Tror også at de med bilde av en mc på veggen kan være gode brukere av forumet. Dette vil jo bli morgendagens mc-kjørere.
Ser at i Moss mc har de startet en avdeling for unge 125cc kjørere. Vi burde også ha god plass til disse.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy...
En liten rettelse......Det er ikke i Moss jeg har sett de har en avdeling for 125cc, men det er Ski MC-klubb som har åpnet dørene for å ta inn 125cc-erne. Flott tiltak.

Det kan jo hende at Moss mc-klubb har gjort noe av det samme, men det vet jeg ikke noe om. Kanskje INDIAN kan svare på det...
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

rogg skrev:Håy...
En liten rettelse......Det er ikke i Moss jeg har sett de har en avdeling for 125cc, men det er Ski MC-klubb som har åpnet dørene for å ta inn 125cc-erne. Flott tiltak.

Det kan jo hende at Moss mc-klubb har gjort noe av det samme, men det vet jeg ikke noe om. Kanskje INDIAN kan svare på det...
Moss Mc har ingen 125 avdeling men det finnes enkelte som dukker opp med lett sykkler. De fleste er barna til medlemene.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Svar