Din Drømmesykkel

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Thruxton
Innlegg: 44
Registrert: 18 sep 2005, 15:20
Motorsykkelen din: Ducati Multistrada
Sted: A.Agder

flere ?

Legg inn av Thruxton »

Vi som er bitt av denne basillen, er det av ulike grunner. Jeg har vært uten sykkel i 18 år p.g.a. annen prioritering. Men det var et voldsomt kick å være tilbake igjen. Det har jo skjedd så utrolig mye på den tiden.
En rivende utvikling, spesielt ang. kjøreegenskaper.
Hvilken sykkel skulle man så velge? VFRèn er en fantastisk motorsykkel, men den er ikke like sexy som en Le Man eller en Ducati. Alt dette handler om følelser.
Tenkte først på cruiser, men litt vel kjedelig for meg. De to første årene hadde jeg 4 ulike sykler. Og den dyreste til 26000.- Alle hadde sin sjarm. Har i dag 2 sykler, men har lyst på veldig mange flere. Etter min første -83 Guzzi V65 (for 2 år siden) kan jeg ikke få Guzzi ut av tankene, (Som en brunette jeg traff en gang).
En gatesykkel og en til touring er et alternativ. Og kanskje en veteran til søndagskjøring og veterantreff. Noen må vel forhandle med kjærringa eller samboeren ang. flere doninger i garasjen?
Men er lykken en mc til 180000.-? Det er lov å drømme, men det fins fantastiske kjøretøy til under 60000.-
Mitt alias avslører min drøm, men den er neppe realistisk. Men med Velocette til fornavn.
Tempo Taifun / BSA 650 / BMW R75/5 - R90/6 / Honda 750F2 / Yamaha XS1100 / Yamaha SR500 / Suzuki GR650 /
Moto Guzzi V65 / Yamaha SRX6 / BMW R80ST / Suzuki VX800 / Ducati Multistrada 1000DS / Aprilia Caponord EVT1000

Brukeravatar
ejs
Innlegg: 1635
Registrert: 25 jun 2004, 23:52
Motorsykkelen din: Moto Guzzi California EV 1999 modell
Sted: 4645 Nodeland

Legg inn av ejs »

Hei :shock: :shock: :shock:

Kan jo kjøpe en scooter ???
Der er det vel plass til rullingsen ???

(bare kødda) :wink: :wink: :wink:




Jeg er fornøyd med min gamle Suzuki GS1000L.
Det er jo en cruiser med masse hestekrefter.

radeon
Innlegg: 7
Registrert: 15 jun 2004, 20:56
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Grimstad

Legg inn av radeon »

Kjører nå en snart strøken 82mod CB750F (full lakkering i vinter). Drømmen er uten tvil en strøken 79 mod CBX1000 :D Drømte om den tidlig på 80 tallet og drømmer om den enda.

Svar