Når tar du ut sykkelen din på veien?

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
Dortmunder
Innlegg: 336
Registrert: 11 apr 2006, 09:15
Motorsykkelen din: Yamaha Dragstar 650A
Sted: Kristiansand

On the road again ...

Legg inn av Dortmunder »

Jaja, sesongen starter sent her i Norge :( derfor var jeg helgen før påske i Hamburg for å tyvstarte sesongen der for fullt :D Langs Elben og se på høyvannet ... Men jeg var nok ut en par turer her også. I går mellom alle regnskur tok jeg meg en tur over Birkeland til Lillesand og tilbake til Kr.sand... deilig. Men i Lillesand måtte jeg har ett nødstopp :( det hagler med storm i kastene (tror jeg)... jeg valgte i alle fall å være på den sikre siden og søkte ly...

Men til tross for regn... det er herlig å være ute på veiene igjen :P
Wenn du Gott siehst mußt du bremsen !!

Brukeravatar
Thor Arne
Innlegg: 228
Registrert: 20 jun 2004, 18:38
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Thor Arne »

Ufattelig sen start i år, men nå er det endelig sesongsart.
Ble litt ekstra sen da jeg var så heldig at en coil gikk til de evige..

Brukeravatar
bonden
Innlegg: 48
Registrert: 24 nov 2004, 12:00
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Fåvang
Kontakt:

Legg inn av bonden »

Jeg fikk skilt på sykkelen den 18. april- så nå er jeg i gang. Bremseklossen blir nok hjemmefronten som ikke er fullt så fornøyd med at MC'en prioriteres i god vær.

Får vel prøve å snike meg til noen turer :wink:
Let the summer last 4ever

96 Electra Classic

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

bonden skrev:Jeg fikk skilt på sykkelen den 18. april- så nå er jeg i gang. Bremseklossen blir nok hjemmefronten som ikke er fullt så fornøyd med at MC'en prioriteres i god vær.

Får vel prøve å snike meg til noen turer :wink:
Sesongen min er i gang for lenge siden. Nesten 2000 km til nå og beskyttelses voksen er fortsatt ikke vasket av sykkelen. Det er blitt en tur til Gøteborg i mars og fire øl/sprit turer til Strömstad...
Jeg så ikke Valgjerd Svarstad Haugland der :shock: men noen lokal politikkere fra AP som snuste rundt i hyllene i Polet i Strömstad. Sikkert på studietur i vennskapsbyen.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Svar